Saako mistään ruoka-apua jouluviikolla?
Joulun ruokajakelu?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joulun voi paastota joulun jälkeen on syöjän markkinat kun viimeisen käyttöpäivän porkkanalaatikot mäjähtää 50 snt tiskiin. Tai dyykkaa ne sitten roskiksesta ja laittaa pakkaseen. Pärjää vappuun asti.
- Anonyymi
Kirkon diakoniakeskuskin taitaa olla kiinni maanantaina. Minkäläista apua sinä tarvitset, tänään sunnuntaina voisin ehkä ehtiä auttaa
- Anonyymi
Mä en tajua että minkä takia jotain puoli miljoonaa suomalaista näkee nälkää koko ajan. Eikö ketään hävetä?
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tajua että minkä takia jotain puoli miljoonaa suomalaista näkee nälkää koko ajan. Eikö ketään hävetä?
Viranomaiset saavat kicksejä.
- Anonyymi
Suomi on kiinni jo ties kuinka monetta kertaa tänä vuonna nyt. Hyvää vuotta.
- Anonyymi
Eikö Cannonball jakanut joskus kinkkuja, kysy Kisapirtiltä. Sano Sirpalta ja Jormalta terveisiä, saatat saada sinappiakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823460
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)763149Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683022On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle672687Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442192- 621764
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251717- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628