Tarviin kavereita

Anonyymi

Moi kaikki. En tiiä kuinka moni käyttää tätä sivuu viel mut mul ei oo mitenkää hirveesti kavereita ja tarviin enemmä. Oon 14v poika asun Helsingis ja tykkään kattoo jääkiekon mm-kisoja sillon ku ne tulee vaikken niistä mitään tiedäkkään. Mul on kans Pc jos joku haluu tulla pelaa jotain. Sanokaa jos haluutte olla kavereit ja kertokaa jotain itsestänne.

10

83

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voitais me olla kavereita jos haluut olla tytön kaveri. Oon 12v, asun turussa, oon aina uusiin ihmisiin tutustuessa hiukan ujo, mut mun ujous haihtuu aika nopeesti, harrastan diacotanssia, ilma-akrobatiaa ja jalkapalloo, oon luotettava ja oon aina valmis kuuntelee sua. Mulla ei oo snappii tai instaa koska vanhemmat ei anna ladata joten jos haluut tutustuu muhun nii voin kertoo mun sähköpostin.

• Anonyymi

En sori etin enimmäkseen oman ikäsii sukupuolel ei oo välii.

• Anonyymi kirjoitti:

En sori etin enimmäkseen oman ikäsii sukupuolel ei oo välii.

Okei, ei haittaa

• Anonyymi

Ja siss jos haluutte olla mun kaveri ni sukupuolel ei oo välii mieluiten 14-15v. Mutjoo

• Anonyymi

Oon 14v tyttö somerolt, harrastan tanssii ja voimisteluu, ja tota no tykkään hengaa mun frendien kaa vapaa ajal.. En kyl tiiä.. Aik pitkä välimatka meil mut noh :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon 14v tyttö somerolt, harrastan tanssii ja voimisteluu, ja tota no tykkään hengaa mun frendien kaa vapaa ajal.. En kyl tiiä.. Aik pitkä välimatka meil mut noh :D

Ei se haittaa lol onks sul snäppi tai joku?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai joku muu some

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai joku muu some

Mite voin laittaa sulle viestii tai jtn et nää modit ei poista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mite voin laittaa sulle viestii tai jtn et nää modit ei poista

Mun kommentit poistetaa kokoaja :D

• Anonyymi

Bump

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      146
      14584
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      143
      3285
    3. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      14
      2017
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      68
      1847
    5. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      216
      1542
    6. 61
      1435
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1209
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      35
      1010
    9. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      50
      979
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      41
      954
    Aihe