Olen 23 vuotias mies ja kaipaisin rakkautta elämääni todella paljon olen aktiivisesti urheilullut monta vuotta eli kroppani on hyvässä kunnossa sain hyvän kotikasvatuksen lapsena Kohtelen kaikkia ihmisiä hyvin.. Haluan rakkautta yhtä paljon kun haluan ruokaa joka päivä haluan kokea et mut hyväksytään semmosena kun olen haluan läheisyyttä pusuja Haleja haluan naisen jonka kanssa jakaa elämää perustaa perhe mut musta tuntuu et muassa on jotain vikaa kun en kelpaa kenellekään tai jos kelpaan niin aina se nainen alkaa kohtelemaan huonosti tai suhde menee poikki syystä tai toisesta... Mistä voisin löytää naisen jonka kanssa suhde perustuu rakkauteen? En vaadi naiselta muutakun että hän olisi hyvä luonteinen ja haluaa myös parisuhteen ulkonäkö ei oo mulle niin tärkeä asia Etsin sisäistä kauneutta,, Oon jo monta vuotta kaivannut naista elämääni mutta en vaan löydä.. Tuli vähän sekava teksti mut sekavat on ajatuksetkin T:rakkauden kipeä nuori mies
Kukaan ei rakasta mua
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä anna epätoivon iskeä, kyllä vielä tapaat jonkun sellaisen josta kirjoitit.
Voithan tietysti yrittää miettiä missä voisit tavata sellaisen ja yrittää sillä tavalla edistää asiaa itse, käymällä paikoissa joissa olisi hyvä tavata. Jokin harrastus, tai muu paikka?- Anonyymi
Toivon että oot oikeessa voi kumpa löytäisin sellasen naisen :)
- Anonyymi
Tarvitset rakkautta, niin kuin me kaikki. Mutta älä mene paniikkiin vielä, olet kuitenkin tosi nuori vielä. Iloinen ja rento asenne, huumorilla höystettynä, kyllä sieltä vielä muru tuollaiselle mukavan oloiselle kaverille löytyy! Tsemppiä metsästykseen! :)
- Anonyymi
Uli uli, mene baariin tai kulttuuriharrastuksiin. Koulutus on tuossa iässä myös tapa kohdata muita ja oppia samalla sosiaalisuutta, mimmejäkin riittää kun yliopistoon menet.
Somessa saat uikuttaa tai sitten tinderiin kroppa niin naisia alkaa löytyä mutta ne on sitten kropan perään. - Anonyymi
Aivan! Sinä kaipaat rakkautta. Sinä haluat naisen, joka rakastaa sinua, pitää hyvänä, huolehtii sinusta, on kaunis, hyväluontoinen ja kaikkea ihanaa.
Mutta mitä sinulla on tarjota tuolle naiselle? Pelkkä hyvä kroppa? Minä voisin olla se nainen, mutta minäkin kaipaan rakkautta, pelkkä kroppa ei riitä!
Onkohan niin, että me molemmat halutaan, halutaan ja halutaan kaikkea toiselta, mutta itse emme pysty antamaan mitään toiselle. Mitä siitä voi tulla?
Jokainen haluaa rakkautta. Jotta voi saada sitä rakkautta, on pystyttävä myös antamaan rakkautta. Mietipä sitä!- Anonyymi
Oletkohan alle 23, epäilen. Tämä sivusta vaan.
- Anonyymi
Kun antaa rakkautta, sitä voi myös saada. Kun vaatii rakkautta, sitä ei voi saada.
- Anonyymi
Tietenkin myös antaisin sitä! :) luulin että se olis itsestäänselvyys mut ei ilmeisesti?
- Anonyymi
Jotenkin tämä aloitus kosketti mua. Älä ihmeessä vaivu epätoivoon. Kuten jo ylläkin joku kirjoitti, suosittelisin myös jotain mukavaa harrastusta. Ei tietenkään väkipakolla, mutta jos löytyisi sellainen mistä itse pidät ja mihin herää ns. Intohimo. :) Sieltä voisi löytyä joku samanhenkinen. Muutenkin kannattaa elää omaa elämää aktiivisesti, tavata ystäviä jne. se rakkaus voi sitä kautta löytyä ikään kuin bonuksena. Enkä siis väitä ettet eläisi, kun tarinasi ei kertonut sen tarkemmin. Itse en suosittelisi Tinderiä yms. Palveluja, jotenkin liian keinotekoista ja jatkuvasti kuulee ihmisten pettyneitä kokemuksia Tinder-treffeistä. Toki jotkut rakkauden varmaan löytävät sitäkin kautta, ainahan voi kokeilla.jos haluaa. :) Tsemppiä!
- Anonyymi
Sanoisin, että jatka vain ihmisiin tutustumista. Olen itse saman ikäinen, enkä ole ikinä seurustellut kenenkään kanssa. En kuitenkaan oleta, että löytäisin oikean tyypin ihan tuosta vain. Jos löydän, hienoa, mutta tällä hetkellä olen ihan onnellinen näin.
Löydät kyllä oikean naisen. Ollaan molemmat vielä sen verran nuoria, että meillä on aikaa. Vaikka tiedän kyllä tunteesi. 😊 - Anonyymi
Oon 31v mies, mietin eilen että en koe enää rakkautta naisiin. Mulla on saman tekevää vaikka kaikki naiset kuolisi maanpäältä. Kaikki naiset ovat järjestään minut pettäneet vuosikymmenen ajan ja ennen sitäkin.
- Anonyymi
Tule mamman luo :)
- Anonyymi
Jos täällä on uskovaisia ihmisiä niin rukoilkaa tämän asian puolesta tää on mulle todella tärkeetä
- Anonyymi
Uskotko Jeesukseen? Etsi Jumalan valtakuntaa ja kaikki mitä oikeasti tarvitset sinulle annetaan.
Jos et usko Jeesukseen ja siihen, että hän kuoli syntiesi tähden, pyydä Jeesusta elämääsi. Pyydä häntä, kunnes hän silmäsi ja korvasi avaa.
Ensin Jumala sitten vasta sinä:
Psalmi 37:3-5 "Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta; silloin sinulla on ilo Herrassa, ja hän antaa sinulle, mitä sydämesi halajaa. Anna tiesi Herran haltuun ja turvaa häneen, kyllä hän sen tekee".
Jeesua on totuus. Noudata mitä hän opettaa.
Minä voin rukoilla puolestasi, mutta en rukoile, että löydät rakkauden, vaan että Jumala sinulle itsensä ilmaisisi ja johdattaisi sinut sille tielle, jolta voit rakkauttakin löytää. Maallinen rakkaus on roskaa sekin Jumalan rakkauden rinnalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko Jeesukseen? Etsi Jumalan valtakuntaa ja kaikki mitä oikeasti tarvitset sinulle annetaan.
Jos et usko Jeesukseen ja siihen, että hän kuoli syntiesi tähden, pyydä Jeesusta elämääsi. Pyydä häntä, kunnes hän silmäsi ja korvasi avaa.
Ensin Jumala sitten vasta sinä:
Psalmi 37:3-5 "Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta; silloin sinulla on ilo Herrassa, ja hän antaa sinulle, mitä sydämesi halajaa. Anna tiesi Herran haltuun ja turvaa häneen, kyllä hän sen tekee".
Jeesua on totuus. Noudata mitä hän opettaa.
Minä voin rukoilla puolestasi, mutta en rukoile, että löydät rakkauden, vaan että Jumala sinulle itsensä ilmaisisi ja johdattaisi sinut sille tielle, jolta voit rakkauttakin löytää. Maallinen rakkaus on roskaa sekin Jumalan rakkauden rinnalla.Uskon jeesukseen mut oon vähä menny huonoille teille... Mitä tarkottaa etsi Jumalan valtakuntaa? Tai mitä tarkottaa noudata totuutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon jeesukseen mut oon vähä menny huonoille teille... Mitä tarkottaa etsi Jumalan valtakuntaa? Tai mitä tarkottaa noudata totuutta?
Jumalan valtakunta on se mitä kohti sinun on mentävä. Valtakunta jossa Jeesus on kuningas iankaikkisesti. Se alkaa omasta sydämestäsi.
Pyydä Jeesusta antamaan sinulle anteeksi. Osoita katumuksesi Hänelle. Pyydä että Hän tulee elämääsi ja parantaa sinut ja puhdistaa sinut synneistäsi.
Kaikki syntisi ja rikkeesi ovat ikuista Jumalaa vastaan. Ne ovat tahroja Hänen silmiensä edessä. Jokainen synti on Jumalan ajattomien silmien edessä, ja koska Hän on täysin hyvä, pyhä ja puhdas Hän vihaa niitä. Mutta koska Jeesus, täysin synnitön, ikuisen Jumalan Poika joutui viattomana kärsimään ja kuolemaan, Hän antaa sinulle kaiken anteeksi kun vain pyydät ja etsit Häntä, ja otat vastaan Jeesuksen sijaiskärsimyksen. Jumala kääntää katseensa synneistäsi Jeesukseen eli omaan kirkkauteensa.
Meistä jokaisen osa on ikuinen kadotus ilman armoa. Jeesus maksoi tuomiomme ristillä, koska ikuisen Jumalan kärsimys on ikuinen, joten jos tahdomme, se maksaa meidän kadotustuomion. Tästä varmaan ymmärrät kuinka paljon suurempaa Jumalan rakkaus on ja kuinka suuren kärsimyksen Jeesus on meidät lunastaakseen ottanut itseensä.
Rukoile ja lue Raamattua. Aloita evankeliumeista. Jos et omista Raamattua (suosittelen hankkimaan) niin netistä voit lukea, esimerkiksi:
https://www.bible.com/fi/bible/330/JHN.1.FB92
Johanneksen Evankeliumi kertoo hyvin mistä tässä on kyse. Jumala tuli maailmaan Jeesuksessa. Kun luet pidä se mielessä. Kaikki kiteytyy siihen, että pääset tuntemaan elävän Jumalan.
Totuuden noudattaminen on sitä, että uskot ja luotat Jeesukseen. Uskot koko elämäsi Hänen haltuunsa. Nytkin olet murheissasi maallisista asioista. On ok olla murheissaan, eikä se vie Jumalan rakkautta pois, mutta hae lohdutuksesi Jumalalta rukoilemalla ja Raamatusta.
Meidän on oltava valmiit luopumaaan kaikesta Jumalan tahdon vuoksi, jos se on Hänen tahtonsa. Rahasta, ystävistä, läheisistä, menestyksestä, myös omista haaveistamme. Ei kuitenkaan sokeasti, vaan jos nuo asettuvat meidän ja Jumalan tielle.
Kristinusko on itsestä luopumista. Jeesus ei ole keino saavuttaa omia unelmia vaan keino löytää meille tarkoitettu elämä. Eikä se ole pelkkää onnea. Jeesus on esimerkki, ja Hänet ristiinnaulittiin. Palkintona on ikuinen elämä ja onni.
Siunausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770