Mitä mietit juuri nyt?

Anonyymi

Mitä tai ketä ajattelet näin joulun alla? Millä fiiliksellä olet?

44

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mietin erästä mieletöntä naista. Toivon että hänellä on lämmin ja rakkaudentäyteinen joulu. Ja salaisesti että minäkin viipyisin hänen ajatuksissaan hetkisen iltojen hiljentyessä.

• Anonyymi

Joulun valmistelua mietin ja läheisiäni. Niiden lisäksi yksi nainen saa sydämeni pomppimaan. Toivon, että hänellä on kiva joulu. Haaveilen siitä, että nähtäisiin edes ystävinä.

• Anonyymi

Ajattelen erästä naista. Toivon, että hänellä on lämmin joulu läheistensä kanssa. Toivottavasti näemme mahdollisimman pian. Se menee kyllä ensi vuoden puolelle.

Muista asioista mietin joulua. Olen ihan rennolla mielellä, koska kaikki jouluvalmistelut on tehty. Olen pidemmällä joululomalla ja siitä todella iloinen. Tämä loma tuli todellakin tarpeeseen.

• Anonyymi

Elämässäni tapahtui hyvin positiivinen työhön liittyvä muutos tässä joulun alla. Se on nostanut valtavasti mielialaa ja tuonut mielenrauhaa. Tiedossa myös mukava joulu perheen kanssa lapsuuden maisemissa. Nautin näistä.

Samalla kuitenkin kärsin edelleen yksinäisyydestä naisrintamalla. Tinderin olen heittänyt roskiin jo syksyllä, koska kännykän näpräily ja treffikaruselli uuvuttivat. Ihmiset olivat sinänsä mukavia, mutta en saanut luotua kehenkään aitoa yhteyttä. Päätin olla kärsivällinen ja keskittyä lopouvuodeksi muihin juttuihin, mutta siellähän se polte aina on. Missä hänet tapaisin? Saisiko vielä yhden joulun ihmeen? Tai ehkä sitten ensi vuonna? Näissä tunnelmissa siis.

• Anonyymi

Mulla on kans nyt Tinder. Uuvuttavaa hommaa joo. Parempi olis nähdä ja katsoa silmiin ja hymyillä. Se tuntuu niin mielettömän hyvälle saada ihana hymy ja katse. Eilen päivä piristyi kun barista katsoi syvälle sieluun 🥰

• Anonyymi

Erästä maailman kauneinta ja herttaisinta naista ♥️ Lämmintä joulua hänelle...
      Ehkäpä kohtaamme vielä

• Anonyymi

Mietin läheisiäni ja rentoa oleilua jouluna. Ja yhtä ihanaa N naista, johon olen ollut pitkään ihastunut.
      Harmittaa, kun en käyttänyt tilaisuutta hyväksi ja keskustellut hönen kanssaan kun näimme pikkujouluissa. Laitoin kyllä käden hänen hartialle ja kysyin oletko varma ettet lähde porukassa jatkoille. Mutta mitäpä olisin osannut sanoakaan. Haluaisin sanoa, että olen häneen ihastunut, itsekin siitä täysin hämmentynyt. Hän on ihana. En odota häneltä mitään, en aio olla sekopää enkä odota muuta, kun että voidaan olla asiallisesti työkavereita jatkossakin. Haluan vaan kertoa tämän, josko kertominen auttaisi pääsemään toivottomasta ihastuksesta eroon.

• Anonyymi

Minulla on ristiriitaisia tunteita. Yritän nyt keskittyä täysin joulutunnelmaan ja kaikkeen, mitä parhaillaan tapahtuu. Se on viisainta tämmöisessä tilanteessa.

• Anonyymi

Erästä naista mietin. Tai sitä mitä on tapahtunut. Liekö joku väärinkäsitys, pelko vai mikä saanut hänet niin nopeasti ja niin kauas (henkisesti) etääntymään minusta. Itse koen kaiken jääneen meidän välillä ihan täysin kesken. Vähän haikeilla mielin siis nyt tämän takia kun en tiedä mitä on, vai onko mitään. En tiedä edes miksi tänne kirjoitan... Ikävä taisi saada yliotteen taas. Huokaus. Saamme varmasti vielä joskus juteltua asiasta, mutta pelkään että sitä vaikeampaa se tulee olemaan, mitä kauemmin aikaa siihen kuluu. Ajan kuluessa kun myös etäisyyskin kasvaa. Ajatuksissani toivon hänelle kaikesta huolimatta onnellista joulua, vaikken itse sellaista tulekaan saamaan.

• Anonyymi

Huvittaa kun lesbo palstalla kysytään ketä ajattelet ja kaikkien vastaus on pääsääntöisesti 'erästä naista'. No yllätys 😅
      Ja niin muuten itsellänikin on eräs nainen ajatuksissa 😀

• Anonyymi

Hahaa! 😅mitäpä sitä muutakaan mielessä kuin joku nainen. Hyvä tietysti niin että on ihastuksia ☺ Aina ei ole.

• Anonyymi

Satumaata ajattelen

• Anonyymi

Mietin, että miten me viettäisimme yhdessä joulua?
      Ovatko ne minun tärkeät, myös sun tärkeät?
      Jaksaisitko, kun mulla on kaikki kesken ja joutuisit sietämään hetkittäin epäsiisteyttä?
      Saan kaiken valmiiksi, mutta en ole niin järjestelmällinen, kun luulet.
      Joo ja saan pimeitä ideoita, jotka päätän aloitaa heti, vaikka just aloitinkin jotain muuta.
      Niin ja mä syön kokoajan, ja mulla on koko ajan kahvikuppi jossain,siinä on yleensä yli puolet jäljellä ja se on kylmää.
      Ja mä voin juoda aamuista kylmää kahvia, vielä illalla.
      Toivon, että sulla on ihana joulu, sun tärkeiden perinteiden kanssa.
      Mulla on hyvä olla just nyt.

• Anonyymi

Oot ihana. Hyvää joulua ❤️ Ootko kertonut hänelle sun tunteista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ihana. Hyvää joulua ❤️ Ootko kertonut hänelle sun tunteista?

Kyllä hän on kuullut, ihan suoraan olen kertonut.
        En oikeasti osaisi olla hänen.
        Elämässä tulee vastaa paljon kauniita asiota, kaikkea ei tarvitse saada omaksi.
        Minulle riittää, kun hän välillä vierailee hetken mun pään sisällä.
        Hänen ajatteleminen, tekee mulle armahdetun olon.
        Sellainen hyvyys hänessä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hän on kuullut, ihan suoraan olen kertonut.
        En oikeasti osaisi olla hänen.
        Elämässä tulee vastaa paljon kauniita asiota, kaikkea ei tarvitse saada omaksi.
        Minulle riittää, kun hän välillä vierailee hetken mun pään sisällä.
        Hänen ajatteleminen, tekee mulle armahdetun olon.
        Sellainen hyvyys hänessä on.

Kirjoitat kauniisti. Haaveissa on kiva elää. Todellisuudessa ei tiedä onko toinen sellainen miksi hänet on kuvitellut. Todellisuudessa tulee kuvioon mukaan arki, ympäristön suhtautuminen jne.. Elämä on lyhyt ja silti kaikista elämän realiteettien riskistä huolimatta taitaisin katsoa mihin päätyisin, jos hän josta haaveilen tekisi aloitteen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitat kauniisti. Haaveissa on kiva elää. Todellisuudessa ei tiedä onko toinen sellainen miksi hänet on kuvitellut. Todellisuudessa tulee kuvioon mukaan arki, ympäristön suhtautuminen jne.. Elämä on lyhyt ja silti kaikista elämän realiteettien riskistä huolimatta taitaisin katsoa mihin päätyisin, jos hän josta haaveilen tekisi aloitteen..

Rehellistä tekstiä. Ei se arki varmasti helppoa olisi. Mutta kyllä minäkin rohkeasti katsoisin, mitä tapahtuu, jos Noora tekisi jonkin aloitteen. Itse en sitä saa tehtyä, kun olen niin epävarma ja vaan haaveilen, että hänenkin hymyn takana ja katseissa olisi muutakin, kun normaalia ystävällisyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rehellistä tekstiä. Ei se arki varmasti helppoa olisi. Mutta kyllä minäkin rohkeasti katsoisin, mitä tapahtuu, jos Noora tekisi jonkin aloitteen. Itse en sitä saa tehtyä, kun olen niin epävarma ja vaan haaveilen, että hänenkin hymyn takana ja katseissa olisi muutakin, kun normaalia ystävällisyyttä.

Minnepäin tää menee ? 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minnepäin tää menee ? 🙂

Helsinkiin menee. Nytkin Noora ajatuksissa kun käyn nukkumaan. Eihän tässä mitään järkeä ole etäältä haikailla, mutta.. Pimeään yöhän, kaupungin toiselle laidalle lähetän lämpimiä ajatuksia ja hyvän yön toivotuksia. Ehkä jouluyön taika toimii ja pääsen sinun uniin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kaupungissa tämä ihastus?

• Anonyymi

Minäkin ajattelen erästä ihanaa naista ❤️ Ikävä kyllä emme voi viettää joulua yhdessä. Haluaisin ottaa tämän naisen nyt kainalooni, suudella hellästi ja sanoa 'rakastan sinua' ❤️

• Anonyymi

Johannaa ajattelen rakkaudella

• Anonyymi

❤️....

• Anonyymi

Nyt on ikävä.
      Viimeksi, kun nähtiin halasimme pitkään, (melkein suutelin sun kaulaa)
      En tiedä tunnetko yhtään, niin kuin minä..
      Sellainen kumma kuumotus, ja villi halu.
      Välillä tuntuu, että näät sen mun katseesta.
      Katsot silmiini ja siinä samassa, mun sisällä läikähtää...
      Kuumotus kasvoilla ja se vahva tunne koko kehossa,
      viiltävän kiduttavaa,
      Nautinnollista.
      Sitä täällä kaipailen,katsetta, joka saa mun joka atomin väreilemään sulle.
      Hyvää joulua, Ihme naiseni.

• Anonyymi

Kuvaile hiukan missä halattiin.
        Olisit voinut lähteä myös mukaani, kun ehdotin.
        Hyvää joulua ja olen nähnyt, tuntenut saman ensi hetkestä kun tavattiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvaile hiukan missä halattiin.
        Olisit voinut lähteä myös mukaani, kun ehdotin.
        Hyvää joulua ja olen nähnyt, tuntenut saman ensi hetkestä kun tavattiin.

Kiitos vastauksesta, josta ilahduin. Ehdin sen nähdä ennen poistamista. Mikähän siinä mahtoi olla sääntöjen vastaista? Erikoiset tavat täällä. Missä luulet, että nähdään seuraavaksi ja milloin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos vastauksesta, josta ilahduin. Ehdin sen nähdä ennen poistamista. Mikähän siinä mahtoi olla sääntöjen vastaista? Erikoiset tavat täällä. Missä luulet, että nähdään seuraavaksi ja milloin?

Ehkä näemme samassa paikassa.
        Tais olla liian täynnä tunnetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä näemme samassa paikassa.
        Tais olla liian täynnä tunnetta.

Ehkä näin. :)

• Anonyymi

Mulla oli ennen joulua tällainen kohtaaminen. Ehket kuitenkaan ole hän? Halauksemme oli pitkä ja halaajan pää oli lähellä kaulaani. Tunsin hänen hengityksen ihollani. Hieno hetki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli ennen joulua tällainen kohtaaminen. Ehket kuitenkaan ole hän? Halauksemme oli pitkä ja halaajan pää oli lähellä kaulaani. Tunsin hänen hengityksen ihollani. Hieno hetki.

Missä kohtasitte?
        Yö elämässä?
        Oletko koskaan aiemmin koskenut, tai ollut lähellä tätä halailija naista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä kohtasitte?
        Yö elämässä?
        Oletko koskaan aiemmin koskenut, tai ollut lähellä tätä halailija naista?

Ei ollut yökerho tai muukaan menomesta. Ihan luonnollinen tilanne missä nyt yleensä halataan. Olen halannut ennenkin, mutta oli erilainen halaus. Otti lähemmäksi itseään.. Joskus tulee tunne, että riisuu katseellaan. Mukava nainen on. Tuskin siinä on sen kummempaa kunhan leikitellään katseilla. Piristää päivää..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut yökerho tai muukaan menomesta. Ihan luonnollinen tilanne missä nyt yleensä halataan. Olen halannut ennenkin, mutta oli erilainen halaus. Otti lähemmäksi itseään.. Joskus tulee tunne, että riisuu katseellaan. Mukava nainen on. Tuskin siinä on sen kummempaa kunhan leikitellään katseilla. Piristää päivää..

Jep.
        Ehkä seuraavassa elämässä, pääsemme yhdessä paratiisiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep.
        Ehkä seuraavassa elämässä, pääsemme yhdessä paratiisiin.

Sitä ennen näemme väistämättä usein muuallakin. Sillä lailla asiat on nyt vaan järjestetty.

• Anonyymi

Millaisia uuden vuoden suunnitelmia?

• Anonyymi

Minulla on itseni kehittämiseen liittyviä uuden vuoden suunnitelmia ja muuta semmoista, mutta ei vielä mitään ihmissuhteisiin liittyvää. Minun pitää ensin päästä eroon seksinaiseen kohdistuvista tunteista. Ihan naurettavaa, että en voi lakata ajattelemasta häntä, vaikka mitään ei ole edes tapahtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on itseni kehittämiseen liittyviä uuden vuoden suunnitelmia ja muuta semmoista, mutta ei vielä mitään ihmissuhteisiin liittyvää. Minun pitää ensin päästä eroon seksinaiseen kohdistuvista tunteista. Ihan naurettavaa, että en voi lakata ajattelemasta häntä, vaikka mitään ei ole edes tapahtunut.

Minä voisin antaa sitä,josta sulla ois kommentoitavaa.Ja unohtua seksinainen,jolta et ole saanut mitään.Alkaa olla minun kiintiö ihan rajoilla,ilman minkäänlaista läheisyyttä tai seksiä😟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voisin antaa sitä,josta sulla ois kommentoitavaa.Ja unohtua seksinainen,jolta et ole saanut mitään.Alkaa olla minun kiintiö ihan rajoilla,ilman minkäänlaista läheisyyttä tai seksiä😟

Kiitos ystävällisyydestä, mutta minä osaa ajatella seksiä vieraan kanssa, minulla semmoinen läheisyys liittyy aina tunteisiin. Toivottavasti sinä löydät pian oman rakkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ystävällisyydestä, mutta minä osaa ajatella seksiä vieraan kanssa, minulla semmoinen läheisyys liittyy aina tunteisiin. Toivottavasti sinä löydät pian oman rakkaan.

Siis piti kirjoittaa en osaa ajatella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis piti kirjoittaa en osaa ajatella.

En tarkoitankaan,et hypättäs heti punkkaan vaan ,jos annat mulle tutustumisen alkuun😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tarkoitankaan,et hypättäs heti punkkaan vaan ,jos annat mulle tutustumisen alkuun😘

Minä en etsi seuraa tältä palstalta tai muutenkaan netistä. Kirjoitan tänne purkaakseni ajatuksiani.

• Anonyymi

Toivoisin että elämään astuisi uusi ihastus, yhtä fiksu ja söpö kuin nykyinen, mutta vapaa.

• Anonyymi

Mietin ja ajattelen Annikaa =)
      Ajatuksissani ollu enemmän ja vähemmän jo jokusen tovin, mutta erityisesti tän joulukuun ajan hän on pyörinyt ajatuksissani päivittäin.
      Vaikuttaa tutustumisen arvoiselta kauniilta naiselta ja tekisi mieli joskus tavatessa kysyä ohimennen vaikka kahville :)

Ehkä kerään rohkeuteni ja kysynkin, jos vaan tilanne on oikea ja soviva ;)

• Anonyymi

Näin joulun jälkeen pettymyksen tunteita ihastustani kohtaan.. Ehkä mun on viimein vaan päästettävä tunnetasolla irti, koska en mäkään ihan kaikkea sulata eikä tietysti tarvikaan. Pettymyksen tunteita siksi, että niin kauan kuitenkin kuljeteltiin tätä ja koettiin paljon hyviä ja kauniitakin hetkiä, mutta nyt tuntuu että ne taisivat olla vain omassa päässäni kauniita. Hän tuskin näki niitä samoin. 😢 Tai tuskin olisi toisen naisen perään hinkunut, jos mun kanssa olis tosissaan ollut.. Harmittaa vaan oma sokeus. Mitä meninkin luottamaan sokeasti toisen puheisiin. 😢

• Anonyymi

Tietysti mietin mualiman ihaninta immeistä - omaa naistani😄

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe