Hei näkijä- olen jäänyt kiinni nettipelaaminen. Olen käyttänyt lähes kaikki keinot sen lopettamiseen, mutta en pääse irti. Voisiko joku näkijä auttaa., Olen todella avun tarpeessa. Olen keski- ikäinen nainen.
Voisinko saada apua peliongelmaani?
2
83
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä voit saada apua peliongelmaasi.
Älä aikaile hetkeäkään, vaan hommaa itsellesi tukea tilanteeseen.
Peluurin auttava puhelin toimii numerossa 0800 100 101.
Se on maksuton.
Siihen voi soittaa arkisin 12 - 18 nimettömästi.
Aloitat uuden vuoden järkevästi. Apua ja tukea saat.
Rm - Anonyymi
Apu löytyy!
Ja kun on kysymys TODELLISESTA avun lähteestä, Jumalasta, pitää ottaa yhteyttä Häneen itseensä. Miten se tapahtuu? Samalla periaatteella kuin otat yhteyttä ihmisiinkin. Jumalalle puhumista sanotaan rukoukseksi. Mutta Hän kuulee vain sellaiset puheet, jotka välitetään Hänelle syntiemme sovittajan, ylösnousseen Jeesuksen Kristuksen kautta. Ota vastaan Hänet syntiesi sovittajaksi ja elämäsi Herraksi! Pyhä Henki alkaa johdattaa sinua kuten kaikkia Jeesuksen sijaiusuhrilla puhdistettuja ihmisiä.
Nyt alkaessasi etsiä todellista totuutta Jumalasta, Jeesuksesta, taivaasta... aloita etsintä tästä linkistä, jolla pääset alkuun:
http://www.Jeesus-on-Herra.com
Siunausta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225506
- 715198
- 924228
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753660Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603288- 432871
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582049- 451907
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381723