Olen uskottomasta perheestä ja tapasin muutama vuosi sitten pojan, jonka perhe ja molemmat suvut ovat uskossa. Vuosien varrella olen kokenut löytäneeni turvallisuuden tunnetta ja kotoisaa oloa lestadiolaisista piireistä sekä olen saanut monta hyvää ystävää jotka ovat uskomassa. 1,5 sitten lopetin meikkaamisen ja hiustenvärjäämisen, en käytä alkoholia tai käy baareissa tms, olen tilannut päivämiehen, käynyt seuroissa, kuunnellut Siionin lauluja yms.. olen alkanut elämään uskovaisen tavoin, MUTTA suuri mutta.. Muutimme suhteemme alussa yhteen, olemme kihloissa mutta emme naimisissa (ja meillä ei ole vielä vuoteen varaa järjestää häitä). Haluaisin tehdä parannuksen ja alkaa uskomaan, mutta miten voin tämän tehdä kun asumme jo saman katon alla poikaystäväni kanssa.
Onko teillä ratkaisuja miten tämän asian voisin hoitaa ja voiko lapsuutensa uskottomasti elänyt edes saada uskoa?
Uskoon tuleminen?
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Et voi olla uskomassa epäuskovaisen kumppanin kanssa no
- Anonyymi
Miksi uskominen edellyttää uskovan kumppanin?
- Anonyymi
Asia nr 1. Tulet uskoon. Room. 10: 6-11. Raamattujen mukaan ei tarvitse edes rukoilla et tulet uskoon.
- Anonyymi
Uskoontulo on vain fiilis ja sitten pistetään koko elämä uusiksi sen mukaan mitä srk sanoo.
- Anonyymi
Mites häät kahden todistajan läsnä ollessa? Ja sitten kun mahdollista juhlistaa isommin, avioliiton siunaaminen tai millä nimellä se onkaan. Kerran ollut sellaisissa ja hyvin kaunis tilaisuus. Ei juurikaan ollut eroa normaalivihkimiseen.
- Anonyymi
Eli se on joko ryyppäämistä ja irstailua tai sitten uskovaista askeesia, mutta mitään hauskanpitoa ei noiden kahden välillä ole? Pliis.
- Anonyymi
voi herra tätä ymmärtämättömyyden määrää.
olet siis alkanut fariseukseksi ihan vaan tosta vaan ja sitten huomaatkin ettei se oikein onnistukkaan.
siis neuvo teille molemmille, Tutkikaa Raamatusta mitä on aito uskoontulo, eli uudestisyntymä ja eläminen siinä tilassa, se että istuu veeälseuroiss aj a tilaa päivämiehen ei tarkoita kuulkaas yhtään mitään todellisuuden rinnalla.
mutta siellä veeällissä ette tule saamaan tervettä opetusta näihin asioihin eikä paljon muuhunkaan, se on hyvävelikerho, ei aito Raamatullinen seurakunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754