sillä välin kun olen odottanut sinua, ja kaikkeni olen saanut tehdä, että olen pysynyt kasassa. Olisiko sulla liimaa ja taitoa yhdistellä levällään olevia tuhansia palasia, josko tästä saataisiin jotain vielä kasaan? Pettymykset ovat särkeneet sydämeni tuhannesti, ja se rakkaus, joka ei koskaan saanut täyttymystään.
M > N
Paljon on särkynyt
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voin mie liimailla. Olet ehjänä jatkamaan seuraavaan mielenkiintoiseen seikkailuun.
Säästän liiman jos satut tarvitsemaan toisenkin korjauksen. - Anonyymi
Voi sinua mies. Mietin, että miten hän jaksaa ja pitää huolta itsestään? Onko se miehille vaikeampaa? No ei se herkälle naisellekaan ole ollut aina helppoa. Mutta kyllä sinut kasaan saadaan, uskothan siihen? Kaunis sielu olet ihmisen kehossa.
- Anonyymi
Jos olisi minulle - tuskin on, mutta silti - tekisin kaikkeni kootakseni miehen ehjäksi. Tiedän satuttaneeni ja olen surullinen.
- Anonyymi
En tiedä kuka olet, mutta minulla ei ole minkäänlaista taitoa kasata kenenkään palasia yhteen, valitettavasti. Riittää ihan omassa elämässä kasaamista, sekä itseni että lähisukulaisten. Olen rehellinen ja kerron niin kuin asia on.
- Anonyymi
No, menehän jo siitä. Mitä tulit tänne, jos ei ole aikaa eikä taitoa.
Kommentin osasit sentään väsätä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, menehän jo siitä. Mitä tulit tänne, jos ei ole aikaa eikä taitoa.
Kommentin osasit sentään väsätä.Kunhan "kansa" lopettaa "kertomisen" sitten hiljenen.
- Anonyymi
Hyvä että kerroit olevasi empatiakyvytön. Se on kyllä huomattu. Puet sen rehellisyyden kaapuun, mutta ei tuo nyt kuulostanut yhtään vakuttavalta.
Mene nyt katsomaan sitä omaa napaasi ja kierrä sen ympärillä niin kuin tähäkin asti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että kerroit olevasi empatiakyvytön. Se on kyllä huomattu. Puet sen rehellisyyden kaapuun, mutta ei tuo nyt kuulostanut yhtään vakuttavalta.
Mene nyt katsomaan sitä omaa napaasi ja kierrä sen ympärillä niin kuin tähäkin asti.Juurihan se kirjoitti että sen energia menee itseen ja lähisukulaiseen. Sinä se vingut täällä päivästä toiseen ja vähättelet muiden ongelmia. Kehtaat haukkua jotain ihmistä joka ilmaisee, että voimat loppu! Sinä olet sekä itsekeskeinen että itsekäs.
- Anonyymi
Onko hän pyytänyt sinua odottamaan? Jos olisit hän, niin kyllä liimaisin ja hellisin sinut ehjäksi tavalla tai toisella ja varmaan tiedätkin sen. Mutta et ole antanut mahdollisuutta, vaan pitänyt tunteesi omana tietonasi. Siten ei mikään edisty ja kärsimyksesi jatkuu, silti toivon sinulle lämpöä ja rakkautta.
- Anonyymi
Tiedätkö? Joskus on parempi antaa olla, ettei toisille aiheudu kohtuutonta haittaa. Lämpöä ja rakkautta silti kaipaan ja toivon joka ainut päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedätkö? Joskus on parempi antaa olla, ettei toisille aiheudu kohtuutonta haittaa. Lämpöä ja rakkautta silti kaipaan ja toivon joka ainut päivä.
Oikeaa rakkautta ei pitäisi piilottaa, vaan uskaltaa mennä sitä kohti ja ottaa selvää, onko sillä mahdollisuutta. Mistä tiedät, että aiheuttaisit kohtuutonta haittaa? Tunnen tuollaista tuskaa myös, enkä tahtoisi särkeä omaa, enkä toisen sydäntä, mutta en voi tehdä enempää, ellei hän pysty yhtään avaamaan tuntojaan. Silloin tämä jää ikuiseksi arvoitukseksi ja saatamme molemmat menettää tärkeän yhteyden toisiimme ja elää onnettomina.
- Anonyymi
Kyllä jos olisit eräs mies. Kerro vähän kenelle menee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253491Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191876Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3551527Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591349