Ajatteletko koskaan millaista se voisi olla..?🤷♂️😘
Itse en oikein osaa vielä ajatella kun kun...en ole vakuuttunut siitä että voisit olla edes hitusen kiinnostunut.
Satuseni siellä jossain
11
141
Vastaukset
- Anonyymi
En olekaan kiinnostunut
- Anonyymi
S ei uskalla vastata tällaisiin.
- Anonyymi
Miksi tänne on yhtäkkia alkanut taas ilmestymään kirjoituksia Satulle? Tässä oli ainakin vuoden tauko ollut viimeisimmästä. Mä vähän epäilen et aloittaja on satu itse...
- Anonyymi
Nyt epäilysi on väärä. Mitä väliä jos on satulle
- Anonyymi
Rakas kyllä mietin. Jos olet hän J siis. Olen tosissani suhteesi!
Satuuuu - Anonyymi
Ketä Satua tarkoitettiin?:)
- Anonyymi
Pks menee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pks menee..
Helsinkiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsinkiin?
Vantaalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pks menee..
Kirjoitatko mulle nimesi minkä tahansa kirjaimen jotta tunnistan sinut
- Anonyymi
Ajattelen vain yhtä henkilöä j.r. ainoa jota himoitsen ja ainoa jonka kanssa haluaisin olla. Tekisin hänen puolestaan mitä tahansa. Hän on ainut joka on täydellinen kaikessa. J.r.. on minun sydämeni valloittanut.kukaan muu ei siihen pysty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439