ku aina punastelet niin herkästi ;)
Sä oot söpö
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos niin on tuo eräs mieskin😊
- Anonyymi
Rakastatko sitä miestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastatko sitä miestä?
Ompas suora kysymys 🤔Miten nyt nimettömälle vastaa jos onkin väärä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ompas suora kysymys 🤔Miten nyt nimettömälle vastaa jos onkin väärä.
Vastaa vaan. Sivusta vielä nimettömämpi 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaa vaan. Sivusta vielä nimettömämpi 😉
No en. Ei tämä mulle ole kuitenkaan. Kysykööt suoraan jos kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en. Ei tämä mulle ole kuitenkaan. Kysykööt suoraan jos kiinnostaa.
Noin paras tapa toimia. . Erästä H-alkavaa naista miettien..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tässä sun mielestä jotain hauskaa? Kiusata minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olisi haaveilemassa yksi H-nainen :) Millä kirjaimella sun nimesi alkaa ja oletko itse mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti noin. Vastasin eilen yhteen viestiin, että eipä se T&H -parin H ole ainoa täällä ja johan alkoi Hoot olemaan suosittuja palstalla:) Ykskaks kaikki kaipaa hoota. :D T. hoo sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olisi haaveilemassa yksi H-nainen :) Millä kirjaimella sun nimesi alkaa ja oletko itse mies?
Olen mies,haaveilen kaunottaresta.
- Anonyymi
Hitsi, Tinderistä löysin mukavanolosen miehen ja se samalla työnantajalla töissä. Olin töissä viemässä papereita toiseen huoneeseen kun se tuli yllättäen taakseni ja alkoi juttelemaan. Punastuin ihan tosissani ja yritin jutella ku ihminen. Kauheita tällaset tilanteet. 😅
- Anonyymi
Sinua vois kuunella loputtomiin😊
- Anonyymi
☺☺🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☺☺🤔
Kyllä se olen minä😊
- Anonyymi
Tämä mun punastustapaus töissä tapahtu vuosi sitten mut oli kyll tosi nolo. 😂
- Anonyymi
Se on toi talvi-ilma mikä punastuttaa..
- Anonyymi
Joskus voi punastella siksi, kun vastakkainen sukupuoli tekee hermostuneeksi. Voi olla huonoja kokemuksia vastakkaisesta sukupuolesta ja ei tiedä heidän tarkoitusperiään. Ovatko hyvällä, vai pahalla liikenteessä. Punastuminen ei aina tarkoita ihastumista, vaan myös hermostuneisuutta.
- Anonyymi
Kerran on käynyt niin että kun olin käynyt talvipakkasella lenkillä ja kotiin palattua vaihdoin vaatteet ja kävelin kauppaan, niin naama helotti niin punaisena kuin on mahdollista ja kassalla oli kaunis nuori nainen mutta jota kohtaan en tuntenut mitään, ja hänellä kihlasormus vasemmassa nimettömässä, hän selvästi hämmentyi punastustani ja hän hävisi siitä kaupasta kokonaan sen jälkeen. :D
Voi olla ihan sattumaakin kyllä.. - Anonyymi
Tää aloitus meni n-n.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää aloitus meni n-n.
Outo rajoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo rajoitus.
Joo ei toimi enää. Voi olla vaikka mieheltä Eiffel tornille tai naiselta Golden gate sillalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366