sähköhammasharjojen suosio on lisääntynyt koko ajan. Itse olen käyttänyt sähköharjaa noin 15vuotta. En enää varmaan osaisi käyttää manuaalista vehjettä ? Kuinka paljon 70 vuotiaat käyttävät sähköhammasharjaa. Oma arvioni on 78 %. Voi olla että olen aivan pihalla ?
Pitääkö paikkansa ???????
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Manuaalinen harja on liian vaikea käyttää enkä jaksa lukea käyttöohjetta
siirryin siksi sähköiseen
Sama koskee kahvinkeitintä sen käyttöohje on vaikea myös
ihan kuin ohjeen kirjoittaja olisi keittänyt vain teetä?
Kun ostin kännykän ja piti rootata sitä huomaksin että android on aivan sukka järjestelmä rootattavaksi mutta ohjeet ovat selkeämmät kuin kahvinkeittimessä - Anonyymi
Arvelen että Pertikki aivan kohta pilaa tämänkin ketjun moukkamaisilla persu-puheillaan?
Mutta asiaan palatakseni, en omista hampaita, joten ei ole myöskään minkäänlaista tarvetta harjoille, ei sähkö eikä liioin manuaalisesti käytettäville.
Lumikola on, ja on sellaista vanhanaikaista "manuaalista" mallia johon ei tarvitse käyttöohjetta.No nytten tulin kun aiemmin en kurkkinu tähän ketjuun.
Herra anonyymi, mulle voi sanoa suoraan, kun näistä anonyymeitä ota pirukaan selvää niin voisitte edes käyttää numeroituja anonyymejä, anonyymi 3, anonyymi 4 jne.
- Anonyymi
oletko kokeillut hampaattomien pilliä nesteruokaan
sähköisen pillin käyttöohjeet ovatko ne vaikeat- Anonyymi
Olipa hyvä uutinen, taidankin hommata patterikäyttöisen pillin, sikäli jos saan sen puolen vuoden palautusoikeudella.
- Anonyymi
sähköhammasharjasta on moneks.ainakin hamarapuolella.
- Anonyymi
sähköhaammasharjasta on moneksi.
- Anonyymi
Eihän se sovi suuhunkaan ja pitää hirveän metelin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se sovi suuhunkaan ja pitää hirveän metelin
Onko mennyt lehtipuhallin ja sähköhammasharja sekaisin?
Meidän perheessä on jokaisella sähköinen versio hammasharjasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "884209Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770