Palstalla on muutaman vuoden takaisia huomioita ko. veneestä,mutta kovin hintsusti. Eli olisiko jollain ihan omakohtaista kokemusta nimenomaan Pilot 7:sta, EI weekend-mallista ? Itselläni on tällä hetkellä Beneteaun vastaava,mutta sisäkoneella joten en tarvitse vertauksia sellaisiin, vaan ajokokemuksia, kulutusta, kestävyyttä yms.
Finnmaster Pilot 7
4
2610
Vastaukset
- Anonyymi
On kokemusta. Oli Pilotti seiska kolmen kesän ajan. Ei muuta kuin hyvää sanottavaa. Vene päivittyi perhesyistä juurikin weekenderiin (vesivessa) ja yöpymiseen sopivammat sisätilat. Kalastuskäytössä sitten hävisin mutta mitäpä ei perheen eteen tekisi..
Pilotti seiska on hyvin suunniteltu ja hyvä peli. Kulutukseen en oikein osaa sanoa kun mulla oli 100 heppanen motti, joka oli mielestäni selvästi alitehoinen ko veneeseen. Säästin väärässä paikassa kun ajattelin ettei uisteluhommissa tee hepoilla mitään. Weekenderissä on 150 heppanen ja selvästi parempi. Olisi ollut oikea valinta myös aiemmin. Pilot 7 korvautui viimevuonna ilmeisesti tuolla P6 veneellä, joka näyttää mielenkiintoiselta veneeltä. Tuosta ei ole mitään kokemuksia, messuilla sen näin viime keväänä.- Anonyymi
Kiitoksia kokemuksesi jakamisesta,mukava kuulla että paatti ainakin sinun mielestäsi oli ihan ok.
- Anonyymi
Kirjoitan vaikka ei muuta kuin messukokemusta. Mielestäni veneen ulkomitat antaisivat myöden järkevämmälle sisustamiselle. Vene on sellaisenaan oikeastaan kahden henkilön vene. Itse tykkään erityisesti P8 profiilista mutta se epäkeskoinen hytti taas siinä veneessä on esteettisesti epäonnistunut. Toki, leveä kävelykansi tyyrpuurissa on hyvä, mutta veneen ulkonäkö kärsii. Jos P8 saisi keskihytillä, avot ostaisin.
- Anonyymi
Koskahan tuosta tulee P10...Beneteaulla tuollainen kymppimetrinen jo on, Antares 11. Siinä on bensa halpaa kun kahdella 400 heppasella päristelee menemään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984