Miksi Suomi24 ylläpito ei tee mitään asialle? Siellä joku massapostaa joka toinen minuutti samaa viestiä jonka otsikossa herjataan pm. Sanna Marinia lesboksi!
Tulee mieleen kaksikin rikosta jonka tunnusmerkit kyseinen spämmeri täyttää:
1. Herjaus/kunnianloukkaus
2. Tietoliikenteen härintä
Maailman menoa palstalla herjataan pääministeriä!
7
377
Vastaukset
- Anonyymi
Minä toimin aikoinani tehokkaasti ja kyllä kirjoittelu loppui ja viestit hävisivät. Siinä oli kyse maan johtavien poliitikkojen solvauksesta.
Laitoin sähköposteja Eduskuntaan, Sisämministeriöön, poliisille, henkilöille itselleen tai heidän sihteereilleen sekä puolueille.
Tuli ylläpitoonkin vauhtia. - Anonyymi
Mutta jos hän on lesbo? Mistä tiedät ? Eikös ihmiset itse tiedä etkä sinä.
Ja jos on lesbo niin eikös se ole juuri sanna marinin tärkeä bointti kuten vihreidenkin että lesbous on ylpeys eikä herjaus tai loukkaus. Hehän turvapaikkojankin jakaa sen mukaan.
Kysy pekalta että miten tuo asia olisi.
Itse en pidä sannaa lesbona. Ministeriksi ei sovi mitenkään. Aivan liian pikkutyttö päättävään tehtävään. Mutta ehkä se onkin rinne siellä joka vetelee naruja, kun sitä pännii se, että ei saanut esittää pm:ää niin nyt se häärää taustalla kun herhiläinen. Sopisi tuohon yhdistykseen hyvin. - Anonyymi
Miksi ei saisi herjata? Teemu Puurunen pitää yksityishenkilön herjaamista hienonna asiana, joten ministerin herjaaminen on hänelle varmasti nautinnollista.
- Anonyymi
Kommentointi on rikki omasta ketjustanne
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17532425/quotbile-sannaquot-lempinimen-saanut-sanna-marin-selittelee-quottiesin-kylla-etta-minua-kuvataan-mutta---quot
Sensijaan 10 muuta vastaavaa ,teltä lainattua, toimii?
Miksi tuollainen - Anonyymi
Kyllä keskusteluissa saa vapaasti herjata muita paitsi yp:a.
Tuo on yp:n sääntötulkinta. - Anonyymi
Suomi24 laiva on taas vaihteeksi tuuliajolla. Jos olisin töissä tuossa puljussa niin nyt olisi viimeinen hetki alkaa etsiä uutta duunia.
- Anonyymi
Sananvapaus ja vapaus arvostella päättäjiä on eräs demokratian kulmakivi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3761755Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
- 921093
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501011