Maailman menoa palstalla herjataan pääministeriä!

Anonyymi

Miksi Suomi24 ylläpito ei tee mitään asialle? Siellä joku massapostaa joka toinen minuutti samaa viestiä jonka otsikossa herjataan pm. Sanna Marinia lesboksi!

Tulee mieleen kaksikin rikosta jonka tunnusmerkit kyseinen spämmeri täyttää:
1. Herjaus/kunnianloukkaus
2. Tietoliikenteen härintä

7

157

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä toimin aikoinani tehokkaasti ja kyllä kirjoittelu loppui ja viestit hävisivät. Siinä oli kyse maan johtavien poliitikkojen solvauksesta.

      Laitoin sähköposteja Eduskuntaan, Sisämministeriöön, poliisille, henkilöille itselleen tai heidän sihteereilleen sekä puolueille.

      Tuli ylläpitoonkin vauhtia.

    • Anonyymi

      Mutta jos hän on lesbo? Mistä tiedät ? Eikös ihmiset itse tiedä etkä sinä.
      Ja jos on lesbo niin eikös se ole juuri sanna marinin tärkeä bointti kuten vihreidenkin että lesbous on ylpeys eikä herjaus tai loukkaus. Hehän turvapaikkojankin jakaa sen mukaan.
      Kysy pekalta että miten tuo asia olisi.

      Itse en pidä sannaa lesbona. Ministeriksi ei sovi mitenkään. Aivan liian pikkutyttö päättävään tehtävään. Mutta ehkä se onkin rinne siellä joka vetelee naruja, kun sitä pännii se, että ei saanut esittää pm:ää niin nyt se häärää taustalla kun herhiläinen. Sopisi tuohon yhdistykseen hyvin.

    • Anonyymi

      Miksi ei saisi herjata? Teemu Puurunen pitää yksityishenkilön herjaamista hienonna asiana, joten ministerin herjaaminen on hänelle varmasti nautinnollista.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä keskusteluissa saa vapaasti herjata muita paitsi yp:a.
      Tuo on yp:n sääntötulkinta.

    • Anonyymi

      Suomi24 laiva on taas vaihteeksi tuuliajolla. Jos olisin töissä tuossa puljussa niin nyt olisi viimeinen hetki alkaa etsiä uutta duunia.

    • Anonyymi

      Sananvapaus ja vapaus arvostella päättäjiä on eräs demokratian kulmakivi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      278
      19162
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3582
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1298
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe