Miksi Suomi24 ylläpito ei tee mitään asialle? Siellä joku massapostaa joka toinen minuutti samaa viestiä jonka otsikossa herjataan pm. Sanna Marinia lesboksi!
Tulee mieleen kaksikin rikosta jonka tunnusmerkit kyseinen spämmeri täyttää:
1. Herjaus/kunnianloukkaus
2. Tietoliikenteen härintä
Maailman menoa palstalla herjataan pääministeriä!
7
213
Vastaukset
- Anonyymi
Minä toimin aikoinani tehokkaasti ja kyllä kirjoittelu loppui ja viestit hävisivät. Siinä oli kyse maan johtavien poliitikkojen solvauksesta.
Laitoin sähköposteja Eduskuntaan, Sisämministeriöön, poliisille, henkilöille itselleen tai heidän sihteereilleen sekä puolueille.
Tuli ylläpitoonkin vauhtia. - Anonyymi
Mutta jos hän on lesbo? Mistä tiedät ? Eikös ihmiset itse tiedä etkä sinä.
Ja jos on lesbo niin eikös se ole juuri sanna marinin tärkeä bointti kuten vihreidenkin että lesbous on ylpeys eikä herjaus tai loukkaus. Hehän turvapaikkojankin jakaa sen mukaan.
Kysy pekalta että miten tuo asia olisi.
Itse en pidä sannaa lesbona. Ministeriksi ei sovi mitenkään. Aivan liian pikkutyttö päättävään tehtävään. Mutta ehkä se onkin rinne siellä joka vetelee naruja, kun sitä pännii se, että ei saanut esittää pm:ää niin nyt se häärää taustalla kun herhiläinen. Sopisi tuohon yhdistykseen hyvin. - Anonyymi
Miksi ei saisi herjata? Teemu Puurunen pitää yksityishenkilön herjaamista hienonna asiana, joten ministerin herjaaminen on hänelle varmasti nautinnollista.
- Anonyymi
Kommentointi on rikki omasta ketjustanne
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17532425/quotbile-sannaquot-lempinimen-saanut-sanna-marin-selittelee-quottiesin-kylla-etta-minua-kuvataan-mutta---quot
Sensijaan 10 muuta vastaavaa ,teltä lainattua, toimii?
Miksi tuollainen - Anonyymi
Kyllä keskusteluissa saa vapaasti herjata muita paitsi yp:a.
Tuo on yp:n sääntötulkinta. - Anonyymi
Suomi24 laiva on taas vaihteeksi tuuliajolla. Jos olisin töissä tuossa puljussa niin nyt olisi viimeinen hetki alkaa etsiä uutta duunia.
- Anonyymi
Sananvapaus ja vapaus arvostella päättäjiä on eräs demokratian kulmakivi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211