Tällainen posti tuli K-Oikeudelta. Onko muille tullut samanlaista postia?
Ratkaisu WC korvauksesta osaltani 03.01.2020
10
98
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä yritys. Olisiko sinulla tai postin lähettäjällä mennyt imellettyä perunalaatikkoa, rosollia tai lipeäkalaa silmiin?
Käräjäoikeus tai korkein oikeus eivät ota kantaa asiaan, ennen kuin Oikeusrekisterikeskus on ratkaissut asian.- Anonyymi
Oikeusrekisterikeskukselta on tullut ratkaisu jo reilu vuosi sitten. Että se siitä. Kyllä näitä KO päätöksiä tulee nyt paukkumaan tiuhaa tahtia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeusrekisterikeskukselta on tullut ratkaisu jo reilu vuosi sitten. Että se siitä. Kyllä näitä KO päätöksiä tulee nyt paukkumaan tiuhaa tahtia.
Siis rosollia. Ok.
- Anonyymi
Rahaa 100.000e
- Anonyymi
Niin, entä sitten?
- Anonyymi
Maistuisi varmaan sullekin.
- Anonyymi
Siis rosolliko?
- Anonyymi
Mulle tuli kielteinen päätös. Kuulemma olin tehnyt rikosilmoituksen väärin ja tiliotteiden sivut eivät kertoneet sijoituksesta..vittu
- Anonyymi
Höpö höpö! Vai vielä rikosilmoitus väärin...?! Ei sitä edes hakemuksessa tarvita vaan pitää olla oikeuden ratkaisu.
- Anonyymi
Vieläkö kerkeää tehdä rikosilmoituksen? Minusta tuntuu, että kyseessä oli rikos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575