Tarvin terapiaa.

Anonyymi

Tarvisin kovaa terapiaa. Mun käytös on aivan kamalaa. Alkoholia juon musta tulee sekopää. Jotenki alkanu masentaa ku ei saa naista. Ja olen vähän yksinäinen. Töissä vielä hetken. Viimeksi meinasin käydä naisen kimppuun ja tönäsin humalas. Haukun naisia ja käytös kamalaa huudan naisille. Mulla on vaikee elämä ollut ja vihan hallinta ongelmia.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Masentaa ja menee kaikki ilo kun ei saa naista. Ei auta työ ei mikään. Menen alkuvuodesta terapiaan ja lääkäriin hommaan kunnolla apua. Ja salille enempi. ..

Mulla on paljo mt ongelmia ja näytän kiltiltä vaikka en ole. Oon kai sit tyhmä. Masentunut ja menetän helposti hermot ja ruikutan ja etin naisia liikaa.

T. ALLU

• Anonyymi

Lyö itseäsi betonilla päähäsi. Muuten olet kohta kusessa ja sinua ei tule kukaan auttamaan.

• Anonyymi

Aika rumasti sanottu, mikähän ongelma sullaki on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika rumasti sanottu, mikähän ongelma sullaki on?

Kirjoitustaito yllätti kolmannella luokalla...

• Anonyymi

Mä leikkaan munasi irti tylsällä puukolla ja se sattuu kuule JOS KOSKAAN TEET NAISELLE PAHAA.

• Anonyymi

Miksi mä tekisin saatana naiselle pahaa saatana?

• Anonyymi

Mene muualle mölisemään ja leikkelemään elimiäsi, Naisellehyvääheihei. Tuollaiset ei varmaan pärjää edes vankilassa enää... Selvää että muuhun susta ei olekaan, kun rautakausi päättyi.

• Anonyymi

Kuulostaa hurjalta ja pelottavalta käytökseltä. Minussa on erityisherkkyyttä ja vähäinenkin äänen korottaminen saa minut kauhistumaan.

• Anonyymi

Saa nähdä, miten pärjäilet, laita raporttia... T: 14 v.

• Anonyymi

Terapiasta ei ole ihmisille paljon apua, keskustelemisesta ja tunteiden käsittelystä kyllä.

Tajuat että tunteesi on syvempää kuin jostain satunnaisista kohtaamisista. Etkä silloin pura niitä niihin. Edes tai varsinkaan humalassa. Ekks niin, jotenkin...?!

• Anonyymi

Mua masentaa kun menetin kaverit ja kaikki, ei oo paljo ketää kelle soitella, on aika yksin, vanhemmat vaan, ja sitte tuntuu et ihmiset vihaa minua, kohta kai työtki loppuu, en tiedä mitä teen, en halua jäädä himaan masentuu lisää jos työt loppuu, ja tuntuu ettei naisia saa ja pyörii elämäs semmosta ympyrää, oon masentunut ja syön ssri lääkettä venlaa...

• Anonyymi

Kyllä se vielä helpottaa ensinmäiset 40 vuotta vähän vaikeanpaa menin aahan pelot jäi kun lopetin oluen lipittämisen olen pv kerralaan selvinpäin joka aamu kun herään niin ikinään en juo tänään eilinen mennut ja huomista ei ole mutta aina pysyy olemaan tämän pv selvinpäin.vain 24 tuntia .huomisen juomia ei voi tänään juoda.vain tänään voi lopettaa ei huomenna.

• Anonyymi

Saatana tätä elämää. Kiertää kokoajan ympyrää. En pääse työelämäs mihkää suuntaa, oon joku apupoika ja 34 v jo ja kaikki muut pääsee elämäs eteenpäin, yhtää kaveria ei mitää naista. Masentaa nii vitusti,laiskottaa ja tekee mieli vaa nukkua, monta tonnia velkaa ja kaikki paskaa...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4970
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1069
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1033
    5. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      977
    6. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      75
      940
    7. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      8
      867
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      822
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      55
      742
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      703
    Aihe