Rakas, olen miettinyt, ymmärtänyt ja hyväksynyt.
Sinä et halunnut minua. Minä olin liian rakastunut, liian täynnä tunteita, liian hankalassa tilanteessa, liian surullinen, liian kiinni sinussa, liian kaikkea.
En pystynyt puhumaan mistään, tuntui, ettet halua, et päästänyt lähelle, se satutti, särki, loukkasi, lamaannutti.
Silti yhä, olet lohtuni ajatuksissani. Sinun ihana rauhasi, vakautesi.
Rakkaani, muistan sinua.
Rakkaudella sinun ..
Iltakirje rakkaalle
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunis teksti.
- Anonyymi
Voiko olla että olet tulkinnut väärin? Ehkä hän ajatteli samoin. Ehkä olette molemmat pohjimmiltaan arkoja?
- Anonyymi
Noo mahdollisesti niinkin...kukaties?
- Anonyymi
Usein tilanne voi olla sellainen, että kaksi kuikuilee vastakkaisilla rannoilla eikä välttämättä uskalla tehdä mitään, vaikka haluaisikin. Rohkeutta siis!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usein tilanne voi olla sellainen, että kaksi kuikuilee vastakkaisilla rannoilla eikä välttämättä uskalla tehdä mitään, vaikka haluaisikin. Rohkeutta siis!
pelkureita kaikki tyynni !! ette etene näin.
- Anonyymi
En ole tulkinnut väärin.. en ole arka, ei hänkään,aikuinen mies kun on..
-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tulkinnut väärin.. en ole arka, ei hänkään,aikuinen mies kun on..
-apSulle Söpsykkä Seesteistä joulua...Aik.mies
- Anonyymi
Naulan kantaan, juuri näin on käynyt.
- Anonyymi
Selitä "liian hankalassa tilanteessa" sekä myös "liian surullinen"???
- Anonyymi
No, hän tiesi tilanteeni silloin, meillä on ikäeroa, elimme ja elämme yhä hyvin erilaisissa elämäntilanteissa.
Olin surullinen, surin, kun tiesin menettäväni hänet. Kai suruillani karkotin hänet.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, hän tiesi tilanteeni silloin, meillä on ikäeroa, elimme ja elämme yhä hyvin erilaisissa elämäntilanteissa.
Olin surullinen, surin, kun tiesin menettäväni hänet. Kai suruillani karkotin hänet..Eipä tuo selittänyt juuri mitään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin surullinen, surin, kun tiesin menettäväni hänet. Kai suruillani karkotin hänet..Ettekö enää näe vai miten karkoitit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettekö enää näe vai miten karkoitit?
No ei nähdä, ei olla nähty vuosiin.
- Anonyymi
Jos et puhunut suoraan, niin käytännössä lopputulos on sama kuin tunteita ei olisi. Ei voi päätellä katseesta, vihjailusta tai flirtistä.
- Anonyymi
Meillä oli ihmissuhde. Kyllä hän tunteeni tiesi. Olen aikuinen nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä oli ihmissuhde. Kyllä hän tunteeni tiesi. Olen aikuinen nainen.
Mitä tarkoittaa ihmissuhde?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoittaa ihmissuhde?
No, en mielelläni kutsu sitä "suhteeksi", vaikka se sellainen kai oli, ajattelen, että se oli ihmissuhde, rlienemmän kuin pelkkä suhde. Se ei ollut kevyt, eikä kevytkenkäistä, koska se oli rakkautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2705357- 664644
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234325Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463754- 513750
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048- 352971
Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626