Noilla ilmeisesti joku erikoishinta mitä ei löydy hinnastosta.
Mitä maksaa joustinpatjojen vieminen jäteasemalle?
15
203
Vastaukset
- Anonyymi
Kun jättää metsään tai ojaan ei maksa mitään .
- Anonyymi
Vanha kouvolalainen sananlasku.
- Anonyymi
Tämä on vaihtoehto jos vieminen liian kallista, tai sitten poltan nuotilla ja vien ne metallijouset ilmaiseksi. Maksaa kuulemma paljon siksi kun siellä jäteasemalla Parikin vesselit purkaa patjan käsityönä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on vaihtoehto jos vieminen liian kallista, tai sitten poltan nuotilla ja vien ne metallijouset ilmaiseksi. Maksaa kuulemma paljon siksi kun siellä jäteasemalla Parikin vesselit purkaa patjan käsityönä.
Voi ne jouset poistaa itsekin ja viedä jouset ilmaiseksi metallijätteenä ja kankaat sekä superlonit energiajätteenä. Aikaa ja vaivaa vaatii mutta rahaa säästyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ne jouset poistaa itsekin ja viedä jouset ilmaiseksi metallijätteenä ja kankaat sekä superlonit energiajätteenä. Aikaa ja vaivaa vaatii mutta rahaa säästyy.
Ja voi säästyneillä rahoilla ostaa kaljaa. Kasvaa mukavasti heti otsasta alkava kumpukin pyöreämmäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida tuossa tuntipalkoille päästä, vai kuinka pirusti se patjojen vienti jäteasemalle maksaa? Itse en viitsi viedä edes noita energiajätteitäkään, vaan työnnän ne aina tuohon pihan roskikseen jos tilaa on. Miksi ihmeessä maksaa jäteasemalle noista ylimääräisiä kun tuosta roskiksesta joutuu maksamaan joka tapauksessa maksun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja samat parikin tyypit tekee tuotakin työtä ilmaiseksi joten mistä kulu?
- Anonyymi
Riippuu kuinka pitkä matka jäteasemalle on ja millä vie. Kävellen vieminen on ilmaista vaikka matka olisi pitkä.
- Anonyymi
Jäteaseman touhu on laillistettua ryöstöä. Roskista joutuu maksamaan sikamaiset hinnat vaikka mitä mainostetaan arvokkaiksi raaka-aineiksi. Sitten vielä ihmetellään miksi metsiin syntyy laittomia kaatopaikkoja.
- Anonyymi
Köyhää porukkaa kouvolassa kun pitää parista eurostakin kitistä. Ei nuo työtä tekevälle ole maksuja eivätkä mitään. Eikö eläke riitä? Olisit tehnyt töitä ettei muiden tarvi jätteitäs metsästä pois viedä.
- Anonyymi
Se että pidän jäteaseman hintoja ryöstönä ei tarkoita sitä etten veisi jätteitä sinne tai että minulla ei olisi varaa viedä niitä.
Toiseksi olen hyvin palkatussa työssä ja maksan todennäköisesti sinunkin peruspäivärahaa verojen muodossa.
- Anonyymi
25 euroa kappale ne maksaa viedä jäteasemalle.
- Anonyymi
Oikeesti? Aika arvokasta, ei ihme että noitakin heitetään metsiin.
- Anonyymi
Polttaminen taitaa olla paras keino. Joustimetkin löijääntyy niin saa ne väännettyä nippuun ja sitten vie konttiin.
- Anonyymi
Älä saamari, siinä palaa äkkiä sänky ja perskarvatkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289