Meidän joulumme..varmaan istuttaisiin pimeessä sohvalla, juotais viiniä ja katsottais jotain huonoa elokuvaa eiks niin :D
Ajattelin millainen olisi
40
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ❤️
- Anonyymi
Ei, me hypittäis sohvalla ja leikittäis pomppulinnaa
Sitten lautapelejä ja pierukisaa. Lopuksi aloitettais lanttulaatikko sota. Ja samalla poltettais ruohoo
Just ku päästäs leikissä nainti osuuteen ja penis olis uponnut reikään, soittais ukkoni vihasena et missä oot.
Joulu loppuisi kolmiodraamaan ja päivystykseen - Anonyymi
Riippuu vähän olisko ensimmäinen yhteinen joulu. Jos olisi, niin olisit varmaankin selälläsi käytännössä koko joulun. Jos viides, niin voisi tuo sanomasi pitää paikkaansakin
- Anonyymi
Höpö höpö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö.
Anteeksi kuinka?
- ventovieras lännestä - Anonyymi
Millä kirjaimella hänen nimensä alkaa? ;) sivusta
- Anonyymi
Ei meidän joulu mitään panemista olisi.
- Anonyymi
Taatusti olisi. Ainakkin sen ekan joulun
-ventovieras lännestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taatusti olisi. Ainakkin sen ekan joulun
-ventovieras lännestäMinulla ja hänellä ei olisi. Läheisyyttä muuten kyllä.
- Anonyymi
Realistisesti vieraat ihmiset tuskin ovat muodostaneet vielä mitään yhteisiä jouluperinteitä.
Sitä ollaan vielä kylässä toisella joka on aika vieras ja joulu menee niin kuin kyläilemässä vierailla juhlapäivät menee - Anonyymi
Minä en tykkää viineistä. En varsinkaan punaisesta, joku oikein hyvä valkkari voisi ehkä kelvata.
- Anonyymi
nirso :)
- Anonyymi
Teillä tuollaista. Meillä palaisi kynttilät ja olisi aurajuustoa keksien päällä. Hänellä punaviiniä lasissa ja mulla kevytolo sitruunaa. Kateltaisiin hyvää elokuvaa, jonka hän on valinnut! Vähän konvehtiakin naposteltaisiin joulun kunniaksi.
- Anonyymi
Miks taas alkoholia?????
- Anonyymi
Olen intolerantikko, joten älä tarjoa minulla juustoja, jollet halua että pieren läp koko romanttisen illan.. :/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen intolerantikko, joten älä tarjoa minulla juustoja, jollet halua että pieren läp koko romanttisen illan.. :/
Hän syö juustoja. Sitäpaitsi monet juustot on laktoosittomiakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks taas alkoholia?????
Hän juo viiniä jos juo. Minä en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kaivattu M nainen ei edes osaa piereskellä. Hän on niin siveä ja käyttää hametta
- Anonyymi
Kyllä mä kattoisin häntä enkä mitään leffaa. En kyllä osaisi keskittyä muuhun.
- Anonyymi
Me tuskin joisimme viiniä tai muutakaan alkomahoolia. Nauttisimme toisistamme ihan selvinpäin ja voisin vaikka hieroa häntä ja siirtyä siitä sitten vähän intiimimpään puuhaan... Tuskin pystyisin näppejäni hänestä erossa pitämään.
- Anonyymi
Itse en haluaisi tuollaista.
- Anonyymi
Maattais sängyssä koko joulu, se...ä, netflixiä ja ruokaa. Ei muuta tarvi👍❤
- Anonyymi
Tää olis kiva yhden miehen kanssa. ❤️ Kenelle menee?
- Anonyymi
Juustohan on kovaa rasvaa. Miksi ihmeessä tukitte sillä verisuonistonne???!
- Anonyymi
Ihan totta! Eikö palstan vakkari mieti yhtään terveyttään? Minä en syö koskaan kovia rasvoja ja näitä ruokaviestejä lukiessa tulee mieleen se, että haluaako hän päästä palstaakavereistaan eroon, vai miksi hän tekee tätä? Sekin voi olla, että hän ei itae tiedosta sitä että hänen ruokavinkkinsä ovat muiden kuolemaa edistäviä. Jokainen vähänkään järkevä kun välttää kovaa rasvaa......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta! Eikö palstan vakkari mieti yhtään terveyttään? Minä en syö koskaan kovia rasvoja ja näitä ruokaviestejä lukiessa tulee mieleen se, että haluaako hän päästä palstaakavereistaan eroon, vai miksi hän tekee tätä? Sekin voi olla, että hän ei itae tiedosta sitä että hänen ruokavinkkinsä ovat muiden kuolemaa edistäviä. Jokainen vähänkään järkevä kun välttää kovaa rasvaa......
Ruokaintoilijoiden tulisi muistaa ettei tärkeintä ole se mitä joulun ja uudenvuoden välillä syö vaan se mitä uudenvuoden ja joulun välillä syö!
- Anonyymi
Kyllä siinä muutama tovi makkarissa vierähtäisi. Mutta muutakin kivaa voisi yhdessä tehdä.
- Anonyymi
Totta jos olisit S tre.
- Anonyymi
Eiköhän me vaan juteltaisi koko joulun aika...
- Anonyymi
Katsottaisiin toisiamme silmiin ja syötäisiin spagettia niin kuin Kaunotar ja Kulkuri.
- Anonyymi
juteltaisi,lähekkäin,juovuttaisi hetkestä,yhteydestä ja kynttilän valosta
- Anonyymi
Täällähän me. Haaveillaan koko joulu siitä mitä tekisimme. Ensi joulu samoin ja 5 joulua siitä eteenpäinkin
- Anonyymi
Ei... Me tavattaisiin sukulaisia, ystäviä ja tuttuja. Nautittaisiin juhlasta, seurasta, ruoasta ja viinistä. Illan käännyttyä yöhön, kotiin saapuessa, lasten nukkuessa, valvottaisiin vielä hetki. Hyvää Joulua!
- Anonyymi
Varmaan kännäiltäs viinillä ihan örvelöt ja saatas kakaroilta varastettua raitisjoulu pois. Örvellettäs ja sammuttais. Joulupäivänä oksenneltais, oltais kärttysiä riitaisia ja päänsärkyisiä. Kakrut olisi masentuneita. Mutta me oltais saatu toisistamme alkoholisti kamut ❤️
Ryypättäiskin 10 pulolla laadukasta viiniä tai shamppanjaa jokainen ilta ja joulu - Anonyymi
Voisi siinä tuollainenkin hetki olla. Ei sen hetken tarvitse olla yhtä huono kuin se elokuva.
- Anonyymi
Tän päivän leffa olisi "Lumiukko" tai "Love Actually"! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tän päivän leffa olisi "Lumiukko" tai "Love Actually"! :)
Nuo ei mielestäni edes mene huono-kategoriaan. Voisin aivan hyvin hänen kanssaan noita katsella sohvalla kainalokkain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo ei mielestäni edes mene huono-kategoriaan. Voisin aivan hyvin hänen kanssaan noita katsella sohvalla kainalokkain.
Totta. Oma ajattelutapani on sivuuttaa negatiiviset ja pessimistiset eteeni tulevat asiat mahdollisimman pian tai heti ja tuohon ylle oli sopiva sivuuttaa adjektiivi "huono" positiviisilla aiheilla.
Lumiukko on muutenkin perinteinen aattoaamun leffa.
- Anonyymi
Joulut ei aina ole serkuksia keskenään.
https://www.msn.com/fi-fi/uutiset/kotimaa/espoolainen-kirsti-91-on-viettänyt-yli-30-joulua-yksin-–-unelmana-joulu-ystävien-kesken-ja-joulukirkossa-käyminen-olen-kuitenkin-varma-että-ei-sellaiset-haaveet-enää-toteudu/ar-BBYhS5E?li=BBr5KbI - Anonyymi
Mä haluaisin että kävisimme katsomassa kummankin läheisiä ainakin. Sitten kun meillä on omia pikkuisia niin sitten kotonamme Joulu, toki myös kylässä on hyvä käydä. Jos ollaan kaksin niin paljon aikaa tosillemme. Puhuttais ja oltais lähekkäin. M>n
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153