Pidätkö pitkään minua jännityksessä?
Halaus.
Luurissasi...on viesti sinulle
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
rauhallista joulua
luurissasi on hevonen....
https://www.youtube.com/watch?v=jlKZONm4JWE- Anonyymi
Ja sulla troijalainen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulla troijalainen....
:DDDDDD
- Anonyymi
Mulla oli tämä `Sulle rakastus 🤗 vielä ragastat ja haluat mua kaiken tän jälkeen? Tiedän, että olen koetellut Sua monin eri tavoin kuten myös Sinä mua .
Mutta Sinusta tuli tässä ohessa niin rakas ja tärkeä, etten pääse enkä,halua päästä/ päästää enÄä irti! `
Haluan!
Rakastan!
En päästä irti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli tämä `Sulle rakastus 🤗 vielä ragastat ja haluat mua kaiken tän jälkeen? Tiedän, että olen koetellut Sua monin eri tavoin kuten myös Sinä mua .
Mutta Sinusta tuli tässä ohessa niin rakas ja tärkeä, etten pääse enkä,halua päästä/ päästää enÄä irti! `
Haluan!
Rakastan!
En päästä irti!Samaa huonoa paskaa, siitä ei mihinkään pääse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan!
Rakastan!
En päästä irti!Kiitos, tämäpä sydäntäni lämmittää : )
Halaus.
- Anonyymi
Sorry, poistin sen ennen kuin mieheni huomaa...
- Anonyymi
Ei ole tullut tänään viestiä
- Anonyymi
No niknpä näkyy. " vielä ennätät osittaa joulumieltä ja auttaa lähimmäisiä. Anna aineeton lahja.. hyvää joulua sinulle toivottaa tämä suomalainen avustusjärjestö"
- Anonyymi
mutonko se jnimiselle
- Anonyymi
Ainoa tuntemattomasta numerosta tullut viesti alkaa nöin:"olet voittanut 1.2 miljoonaa ...'. En oikein uskonut siihen joten en avannut ehdotettua linkkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867