Hieronut hänen hartoitaan?
Oletko koskaan
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siis hartioitaan
- Anonyymi
Kyllä, ja hän minun, ahh, voi taivas mikä tunne... :) 💕 Juuri viime yönä vajosin lopulta uneen kuvitellen hierovani hänen hartioitaan ja hän vain nauttisi kaikesta, käsieni lämpimästä ja lempeästä kosketuksesta sekä hieronnasta, hän on lemmen kohteeni numero 1 :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, ja hän minun, ahh, voi taivas mikä tunne... :) 💕 Juuri viime yönä vajosin lopulta uneen kuvitellen hierovani hänen hartioitaan ja hän vain nauttisi kaikesta, käsieni lämpimästä ja lempeästä kosketuksesta sekä hieronnasta, hän on lemmen kohteeni numero 1 :)
Tee se mulle uudestaan joskus😉 jos minä rupean sinun hartioita hieromaan niin siinä voi väki olla vähän ihmeissään. 😅
- Anonyymi
hyh mitä syntistä touhua!!!!
- Anonyymi
Olen hieronut koko vartalon ;)
- Anonyymi
Milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin?
Ei siitä kovin kauan ole :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siitä kovin kauan ole :)
Eli joitain viikkoja sitten ilmeisesti. Ohi siinä tapauksessa.
- Anonyymi
Miksi poistaa totuus. Nimiä vaan.
- Anonyymi
Elsa ja Santeri. Lyön vetoa ettei kohde ole täällä joten miksi en laittaisi nimiä?
- Anonyymi
Olen joskus hieronut hänen hartioitaan..
- Anonyymi
Ei siitä kovin kauaa ole
- Anonyymi
Niin voisit joku kerta tehdä uudelleen.. ehkä ensikerralla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin voisit joku kerta tehdä uudelleen.. ehkä ensikerralla
Osaan kyllä hieroa mutta vasta kun itse pyytää ,suostun hieromaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaan kyllä hieroa mutta vasta kun itse pyytää ,suostun hieromaan.
Ensi kerralla pyydän.. koskahan se on🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensi kerralla pyydän.. koskahan se on🤔
Mahdotonta nykyään tietää koska näemme seuraavaksi..:(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdotonta nykyään tietää koska näemme seuraavaksi..:(
No sen tapaamisen päättää hän.
- Anonyymi
En ole hieronut enkä muitakaan. Minä olen yleensä se vastaanottava osapuoli, jota hierotaan pitkään ja hartaasti. :D
- Anonyymi
Mieluummin hieroisin hänen kartioitaan!
- Anonyymi
Onhan niitäkin tullut hierottua... ;)
- Anonyymi
En osaa hieroa, mutta eräs mun exä hieroi minua taivaallisen hyvin ja teki sitä aina pitkään. Jouduin tosin aina vähän toppuuttelemaan, kun hieroi pakaroitani. Minusta nautittavinta on selän, hartioiden ja yläselän hieronta.
- Anonyymi
Selän tuli kahdesti. Meinasin laittaa, että käsivarsien, joiden hieonta tuntuu taivaallisen hyvältä, Kädet toimii nyt eri tahtiin mielen kanssa. :D Löytäisipä jonkun hyvän hierojan, sii maksuttoman. :)
- Anonyymi
Nopsasti kyllä ja hän on kävellyt selkäni lukot auki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107662
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1165318Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1193547Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366