tuijotin vain ruutua ja olin että laitanko jotain vai en. Mutta olit vain siellä varmasti jollekin toiselle laittamassa viestiä...
Tänään kahdesti oltiin samaan aikaan online
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitus ei varmasti minulle, mutta käyn usein ihan muuten vaan katsomassa mm. onko eräs ihana paikalla... aion hänelle kyllä huomenna laittaa jouluviestin, se on tuossa jo kaivamassa lähtökuoppia ;)
- Anonyymi
Ite tuijottelen aina meitin keskustelua vaikka en uskalla mitään laittaa. Harvemmin muille laitan niinkään innolla viestii ku eräälle. Tottakai välillä.
- Anonyymi
Sama tapa - saatan lueskella miehen lähettämiä vanhoja viestejä hymyssä suin... Koska uusiakin ei ole ....
- Anonyymi
Olisit laittanut. Eihän tää juttu muuten etene mihinkään suuntaan.
- Anonyymi
Sopisi minuun. Itse koen jotenkin olevani lähempänä kaivattuani, kun näen hänen olevan samaan aikaan paikalla. Mutta hän myös tietää miten kovasti toivon häneltä viestiä ja myös vastausta yhteen esittämääni kysymykseen, joten tuskin olet hän.
- Anonyymi
Olisit laittanut hölmö :)
- Anonyymi
En vaan sulle olen kirjoitellut koko päivän. 😘 mulla on vähän ikävä sinua. Kaunokaiselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881541
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141420Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras701285- 301161
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171000Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46928- 19892
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66808- 46743