niin minulle tulee tosi syvä kaipaus. Toivoisin niin voivani olla kanssasi vieretysten ja siksi halaan tyynyä ja kuvittelen sinut sen paikalle. Ajatus sinusta vierellä tekee kipeää, se ikävä on jotain suunnattoman voimakasta, ja salaa toivon, että saisit joskus siitä tietää ja saisin rakkauteni sinulle näyttää täydessä mitassaan. Minä jopa uskon, että pitäisit siitä, miten sinua rakastaisin. Miten se voisi toteutua, miten pääsisin kanssasi samaan paikkaan, sellaiseen paikkaan, missä uskallan avautua? Kyllä minä kerron kaikkea mahdollista, mutta en sitä, mitä oikeasti sinua kohtaan tunnen ja kuinka syvää ja yhä syventyvää se on. Milloin ja missä se voisi tapahtua, ja silloin saan sinut omakseni? Koska tulee se ilta, ettei minun tarvitse enää kuvitella sinut viereeni, vaan sinä oikeasti olet ilmielävänä silmieni edessä ja ihoani vasten.
Kun menen illalla nukkumaan
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Et taida sitä kuitenkaan oikeasti haluta.
- Anonyymi
Ihania ajatuksia. Oot taitava kirjoittamaan 😍
- Anonyymi
En tiedä kenelle tämä kirjoitus on, mutta itse en pysty lainkaan samaistumaan tällaisin kirjoituksiin.
- Anonyymi
Minä taas pystyn hyvinkin samaistumaan tällaisiin kirjoituksiin ja olisin onnesta sekaisin, jos joku musta noin syvästi ajattelisi.
Itsestä tuntuu usein öisin, että joku ajattelee mua vahvasti. Oikeasti halaa ja tulee lähelle. Oon jopa miettinyt, että onko jossain lähellä joku, jota en ole huomannut, joku muu kuin hän, jota kaipaan. Niin vahva se toisen läsnäolon tuntu on, vaikka oon yksin, että jossain on joku mua varten, kunhan löydetään toisemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4186057- 855396
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484404- 523951
- 573801
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1803482Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1193244Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky633217Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse32446- 432289