anaalisexi

Anonyymi

hei olen leskimies odotan että saisin nuolla kulliasi ja haluaisin suudella sinua otahan myös minun kullini suuhbun minä nuolen sinun kulliasi hbBuolella peräreikäni on käytessvi tule luokseni joosepinkuja 6 B 17 riihimäki odotan tulethan luoksni viettäämän i iloisia päiviä kannassi odotan sinua t


riihimäki

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Nainen, tervetuloa

        Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
        Ikävä
        32
        6331
      2. Kela valvoo lasten tilejä.

        Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
        Yhteiskunta
        311
        3933
      3. Olisit ollut varovaisempi

        Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
        Ikävä
        58
        3543
      4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

        Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
        Maailman menoa
        37
        3166
      5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

        Nyt tällä hetkellä?
        Ikävä
        169
        2496
      6. Vastenmielisyys

        Kuvaa sinua parhaiten
        Ikävä
        55
        2096
      7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

        Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
        Maailman menoa
        126
        1990
      8. Mies sinä olet kaunis katsella

        Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
        Ikävä
        45
        1721
      9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

        Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
        Suomalaiset julkkikset
        11
        1660
      10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

        ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
        Ikävä
        28
        1619
      Aihe