Sinusta S-nainen. Peitto vaan heiluisi ;) mitäs siihen sanot?
Syntisiä ajatuksia
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet Juha R niin ei kiitos!
Vaihdat eukkoa kuin lapasta ja juot liikaa - Anonyymi
No mitäs minä! Taidan herättää samoja ajatuksia muutamassa muussakin, viesteistä päätellen...
S Muuan teologian ylioppilas oli käynyt Uspenskin katedraalissa liturgiassa. Kertoi, miten kuoro oli laulanut niin kauniisti, että tuli ihan syntisiä ajatuksia mieleen.
- Anonyymi
Ootko J-mies?;)
- Anonyymi
Oletko n. 30v?
- Anonyymi
Vähän yli 30 olen... ... ja S minua vanhempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän yli 30 olen... ... ja S minua vanhempi.
Ei se mitään... 37 kans olin tässä taannoin, kuumaa oli!
N . 50 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään... 37 kans olin tässä taannoin, kuumaa oli!
N . 50😉 ok
- Anonyymi
Ei tämä tälle Ässälle ollut, mutta jos pääsisi peittoa heiluttamaan, rakkaudesta, ei sitä muuta tekisikään. 😂 Eikä siinä olisi kyse mistään puhtaasta p*nemisesta, vaan hellyydestä, kosketuksesta, silittämisestä, suutelusta, intimiteetistä, sielujen kohtaamisesta ja syvästä yhteydestä.
Kyllä on taas pari päivää kuumottanut... unia ja valveillakin niin vahvoja ja fyysisiäkin tuntemuksia, että melkein todeksi kuvittelee. 😁 Kävi jo mielessä, mistä nää nyt taas tulee. 😉 Silloin joskus kun silmät katsoi toisiaan pitkään ja intensiivisesti, sähkön tunsi vuorovaikutuksessa ja pieni viaton kosketus sai taivaisiin, näitä oloja oli usein. Nyt taas on ollut pari päivää muutamia kertoja päivässä. 😌 En nyt ihan pelkän ovulaation piikkiin näitä laita on sen verran kuumottavaa ja kosteaa ollut. S
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703279
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753097Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682972On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662641Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442152- 611709
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251677- 351665
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 591586