Sinusta S-nainen. Peitto vaan heiluisi ;) mitäs siihen sanot?
Syntisiä ajatuksia
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet Juha R niin ei kiitos!
Vaihdat eukkoa kuin lapasta ja juot liikaa - Anonyymi
No mitäs minä! Taidan herättää samoja ajatuksia muutamassa muussakin, viesteistä päätellen...
S Muuan teologian ylioppilas oli käynyt Uspenskin katedraalissa liturgiassa. Kertoi, miten kuoro oli laulanut niin kauniisti, että tuli ihan syntisiä ajatuksia mieleen.
- Anonyymi
Ootko J-mies?;)
- Anonyymi
Oletko n. 30v?
- Anonyymi
Vähän yli 30 olen... ... ja S minua vanhempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän yli 30 olen... ... ja S minua vanhempi.
Ei se mitään... 37 kans olin tässä taannoin, kuumaa oli!
N . 50 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään... 37 kans olin tässä taannoin, kuumaa oli!
N . 50😉 ok
- Anonyymi
Ei tämä tälle Ässälle ollut, mutta jos pääsisi peittoa heiluttamaan, rakkaudesta, ei sitä muuta tekisikään. 😂 Eikä siinä olisi kyse mistään puhtaasta p*nemisesta, vaan hellyydestä, kosketuksesta, silittämisestä, suutelusta, intimiteetistä, sielujen kohtaamisesta ja syvästä yhteydestä.
Kyllä on taas pari päivää kuumottanut... unia ja valveillakin niin vahvoja ja fyysisiäkin tuntemuksia, että melkein todeksi kuvittelee. 😁 Kävi jo mielessä, mistä nää nyt taas tulee. 😉 Silloin joskus kun silmät katsoi toisiaan pitkään ja intensiivisesti, sähkön tunsi vuorovaikutuksessa ja pieni viaton kosketus sai taivaisiin, näitä oloja oli usein. Nyt taas on ollut pari päivää muutamia kertoja päivässä. 😌 En nyt ihan pelkän ovulaation piikkiin näitä laita on sen verran kuumottavaa ja kosteaa ollut. S
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193134Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622832Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672648Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322542Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582088Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181609Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121602- 491599
- 791589
- 571489