Ajattelin lähettää tämän myös sinulle henkilökohtaisesti, en vain halua pilata Joulumieltäsi ja säästän sen myöhemmäksi. Kosketat sieluani aivan liikaa enkä kestä sellaisia tunteita juuri nyt elämässäni, koitan vastaavasti rentoutua ja saada ajatukseni kasaan. Minun on pakko jatkaa taivaltani ilman sinua ja vaikka sait syvimmät tunteeni esiin ja oltaisiin voitu olla täydellinen pari, en vain voi muuta kuin siirtyä kauemmas sinusta tästä eteenpäin. Olet ihana nainen ja löydät varmasti kaltaisesi ennemmin kuin uskotkaan. Anteeksi! Hyvää Joulua kuitenkin ja paljon onnea elämän ala ja ylämäkiin. I will allways love you in my memory <3 Muah!
Tämä on viimeinen kirjoitus tänne.
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Päätit sitten säästää tämän naisen joulumieltä ja pilata parin sadan muun rakastavan naisen joulumielen kirjoittamalla nimettömänä nettiin ja aiheuttamalla "ei kai ollu mulle pelkoja".
Häpeäisit näin jouluna. - Anonyymi
Laita hlökohtaisesti.
- Anonyymi
Meneekö minkä nimiselle?
- Anonyymi
Ihan jees, menet niitä polkujasi....ja mulla omat. Hyvää uutta vuotta
- Anonyymi
M- naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M- naiselle
Mutta kuka on M nainen? 🤔
- Anonyymi
Trolli on ja vielä nainen.
- Anonyymi
Ap, pelkäät rakkautta. Se, kun nuo tunteet osuu kohdalle ei tapahdu kovin usein! Omakohtaisesti noin on käynyt kaksi kertaa 25v välein.... Pinta-ihastus tai pieni flirtti on ihan eri juttu.
Jos tarvitset aikaa itsellesi oman minäsi kokoamiseen, ei sen takia kannata jättää rakkautta kokematta. Jos hän aidosti sinua rakastaa, olisin sinuna aivoin ja luottaisin rakkauteen. Siis kertoisin mitä tunnet ja myös miksi pelkäät ja miksi et pysty. Silloin kun on kyse rakkaudesta, joka on aitoa ja joka kestää, ei odottaminenkaan ole kynnyskysymys. Voitte hyvin tutustua ensin vaikka ystävinä, ja antaa tunteen viedä hissukseen asiaa eteenpäin omalla painolla ja sen mukaan mihin pystyt. Pahimmassa tapauksessa hän ei halua odottaa tai edetä hitaasti. Silti et häviä siinäkään vaihtoehdossa yhtään enempään kuin sillä, että sillä että teet itse oman pelkosi takia jarrut pohjaan. Ja vastapuoli on luultavasti aika hämillään, kun näkee rakkauden lävitsesi, mutta saa täysin päinvastaisen viestin suullisesti,
Tämä mistä puhun ei ehkä ole normiratkaisu nykyajan ”mulle kaikki heti nyt”-treffailussa, mutta joskus elämässä saa enemmän kun unohtaa normit ja sen sijaan elää oman itsensä kannalta parasta elämää.
Vaikka ”annan ohjeita”, tiedostan kyllä etten tunne koko tarinaa ja kaikkea mitä siihen liittyy. Kun on yli nelikymppisenä tajunnut miten suuri asia on suuri rakkaus kun sen kohtaa, moni asia muuttuu sen rinnalla täysin merkityksettömäksi. - Anonyymi
Ja joulurauha laskeutui vihdoin. Viittaus otsikkoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770