Autolla leivän ja ruuan jakoon ja Joroisista asti. Ilmankos jonoa riittää ja rikkaat eläkeläiset heille kelpaa myös 3e ateria. Hurstin juhlassa ja ruokajaossa jako toimii, eikä siellä etuilla ja räävitä parhaat omiin kassehin. Pressa vieraili. Täällä ei poliitikot vieraile. Kyllä sitten kun ääniä tarvitaan ollaan huolissaan.
Varkauden hurstit
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mene Matti nukkumaan... ainiin, Hyvää Joulua#
- Anonyymi
Olen itsekkin huomioinut audit ja BMW autot,itse käyn ruokajonossa jalkaisin,tai pyörällä,taluttamalla.
- Anonyymi
Autolla leipäjonoon. Myykää autonne. Ei tarvitse olla leipäjonossa. Saatte ruokaa ja juomaa.
- Anonyymi
Autoon ja talon velkaan menee rahaa. Me syödään korppuja usein. Pakko se on hakea jonoista. Syö tai aja autoa. Liikunta ei olisi pahitteeksi kenellekään ja voi opettaa lapset siihen myös. Moni töröttää auton kyydissä ja ihmettelee,että ihanko te kävelette. Miettikääpä ennen aikaan,käveltiin pidempiä matkoja jopa kouluun. Ei nykyajan lapset jaksaisi. Voi vellipöksyjä. Hyvä,kun jaksavat vessaan pelikonsolien ääreltä.
- Anonyymi
Asiallisesti vastaan Mistä aloittaja tietää,kuvittelee,ketä ja mistä jonoissa ja syömässä käy. Käyt varmaan itse koska tiedät. En usko,että sinä saisit yhtään enempää sieltä tavaraa,vaikka ne joroislasiset jättäs käymättä . Eikö ne tietyn määrän jokaiselle anna? Ja mistään et voi toisten talousongelmia tietää,vaikka olisi se autokin.
- Anonyymi
täällä on toinen tyyli. se saa, joka ensin ehtii
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me, Suomen kansa, vaadimme Riikka Purran eroa ministerin tehtävästä
Riikka Purra on toistuvalla valehtelullaan osoittanut olevansa epärehellinen henkilö. Perustuslain kohdassa 60 § edell1887631Hotelli Kainuu konkurssiin
Vasta laajenivat Eskobarilla ja nyt näin https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/hotelli-kainuu-hakeutunut-konkurssiin1092791Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve782782"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt1102281Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil382112- 111825
- 181438
Ainutlaatuiselle naiselle.
Osaat tietämättäsi tehdä edelleen suuren vaikutuksen minuun. Tämän piti olla jo ohi mennyttä mutta olin väärässä jällee281392- 201246
- 221214