Mikä sinussa sitten on?

Anonyymi

Siinäpä on mulle arvoitusta loppuelämäksi. En halunnut ihastua, en halunnut mitään säätöä kenenkään kanssa. Mun oli ihan hyvä niinkuin oli. Mikä sussa on, että sut haluan lähelleni, en sua pysty unohtamaan, ehkä edes halua. Mä vaan haluan sut. Ikinä en sua unohda, vaikka ei nähtäisi enää koskaan. Sä mies, mä nainen. Sanon sen tässä, koska en halua mitään rakkaudentunnustuksia naisilta kiitos:)

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka mies kyseessä?

• Anonyymi

no hän, miten sen tässä voisi sanoa paremmin?

• Anonyymi

"ehkä edes halua" piti olla "Enkä edes halua". Tässä ei ole mitään ehkiä.

• Anonyymi

Samat sanat naisesta, mut vannoutuneen ikisinkun omaa tietään kulkevan miehenalun ajatuksiin ja sydämeen on itsensä juurruttanut nainen, jota en unohda mitenkään enkä unohtaa edes tahdo sillä meidän tiet tulevat vielä johtamaan yhteen. :)

• Anonyymi

Toivottavasti johtaakin, ettei tarvitse koko elämää haroa tyhjää häntä etsiessä..

• Anonyymi

Sama mulla yhen miehen kaa mut tilanne on vähän lievästi sanottuna vaikea

• Anonyymi

Jatkoksi

Ja eipä se mies säätöä halunnut. Kenenkään kanssa..noh nyt alkaa vähän säädön puolelle valumaan ja joudun tekemään päätöksiä joka tapauksessa!! Olen antanut itseni retkahtaa niin sitten mun täytyy koota selkäranka ja kohdata kaikki. Oli lopputulema mitä vaan. Tunteitahan tässä on.. Molemmin puolin kuitenkin..
        Oon hukassa hieman mut tää selkii kyl.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoksi

Ja eipä se mies säätöä halunnut. Kenenkään kanssa..noh nyt alkaa vähän säädön puolelle valumaan ja joudun tekemään päätöksiä joka tapauksessa!! Olen antanut itseni retkahtaa niin sitten mun täytyy koota selkäranka ja kohdata kaikki. Oli lopputulema mitä vaan. Tunteitahan tässä on.. Molemmin puolin kuitenkin..
        Oon hukassa hieman mut tää selkii kyl.

Onnea teille, toivottavasti selkenee :) t. ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea teille, toivottavasti selkenee :) t. ap

Jotenki pelottaa ihan saatanasti. Kiitos <3 samoin sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenki pelottaa ihan saatanasti. Kiitos <3 samoin sinulle.

Mikä pelottaa jos tunteita molemmin puolin kumminkin jo löytyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä pelottaa jos tunteita molemmin puolin kumminkin jo löytyy?

No en tiiä. Eiikai tässä pelättävää. Aika näyttää 😊

• Anonyymi

joo, mullakin ihan sama.....

• Anonyymi

Otan todellaki osaa.

• Anonyymi

Jooh iha sama tunne vaik tilanne eri ja vituttaa esittää kulissipaskaa ku tunteet on jossain muualla toises miehes. Mietin et lähen koko somesta mut sit en voi olla yhteyes enää tähän kohteeseen. Toisaalt sillä pääsis tästä vaikka kirpasoo.

• Anonyymi

Sama juttu erääseen naiseen. Kumma homma

• Anonyymi

Pitkän päivän ilta,kirja rakkaudesta.Suosittelen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13608
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4940
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      154
      3726
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe