J-mies jäi ilman lahjaansa

Anonyymi

ei yhteyttä ottanut tänäkään vuonna, siis roskiin taas yks lahja

38

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mut joel?

• Anonyymi

Noup. Juhalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noup. Juhalle

Keltä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keltä?

Virpiltä Helsingistä!

Sinun uusi aviovaimo jonka kanssa asut yhdessä toisen naisen ja miehen kans

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virpiltä Helsingistä!

Sinun uusi aviovaimo jonka kanssa asut yhdessä toisen naisen ja miehen kans

Noup

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noup

Kyllähän! Kyllä mä nyt tiedän kuka oon!

• Anonyymi

Olen kyllä lähettänyt viestiä. Jos ei tullut sinulle niin et ole sitten kaivattuni.

• Anonyymi

Ei kannata ostella lahjoja kaiken varalta. Se on creepyä saada lahja ihmiseltä, jolta sitä ei odota ollenkaan.

• Anonyymi

En ostanutkaan 😉 lahjani on jotain mihin
        Ei rahaa tarvi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ostanutkaan 😉 lahjani on jotain mihin
        Ei rahaa tarvi

Keräsit pajuja syksyllä ja punoit hänelle pajukorin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keräsit pajuja syksyllä ja punoit hänelle pajukorin?

Noup. Jotain muuta. Sanottakoon et tunnen hänet sen verran et tiedän et tää on sellanen mieleinen lahja. Sitä ei kaupasta pysty ostaan.. ja on olemassa vain yhtenä kappaleena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noup. Jotain muuta. Sanottakoon et tunnen hänet sen verran et tiedän et tää on sellanen mieleinen lahja. Sitä ei kaupasta pysty ostaan.. ja on olemassa vain yhtenä kappaleena

Jos on kyse jostain uniikista niin miksi heittää se roskiin ikään kuin kostona? Siitä voisi joku muu tykätä?

• Anonyymi

Miksi et itse ottanut häneen yhteyttä? Varsinkin kun lahjakin oli jo olemassa??

• Anonyymi

Sanoi et painu hullu ämmä vittuun ja jätä rauhaan niin minähän jätän. Enkä itsestäni anna kuulua jos ei peru sanojaan ja hae takas!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoi et painu hullu ämmä vittuun ja jätä rauhaan niin minähän jätän. Enkä itsestäni anna kuulua jos ei peru sanojaan ja hae takas!!

Paraneeko tilanteesi tämän asian suhteen olemalla ottamatta yhteyttä vai sillä, että otat yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi edes tuhlata aikaansa tuollaiseen.. Vapaita hyviä miehiä riittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paraneeko tilanteesi tämän asian suhteen olemalla ottamatta yhteyttä vai sillä, että otat yhteyttä?

Jos on pokkaa olla ylpee vittupää ja sotkee, pitää olla rohkeutta myös siivota sotkut

Parisuhteissa ei rymistellä talloen kaikki rikki ja polttaen sillat takanaan ja sitten odottaen et joku äiti korjaa mitä poika sotkenut

Teot sovitetaan ihan itse

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On todella törkeää kieltä! Ilman syytä tuollaisen sanominen on erittäin huonoa käytöstä. Miksi edes toivot hänen antavan kuulua itsestään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On todella törkeää kieltä! Ilman syytä tuollaisen sanominen on erittäin huonoa käytöstä. Miksi edes toivot hänen antavan kuulua itsestään?

Toivoisin että olisin väärässä hänen suhteen. Ikävä todeta että päivä päivältä tulee vain enemmän tunne että en ollut. Vaistoni oli oikeassa koko ajan ja vain hyvää uskoa muista haluava puoli jaksaa toivoa että olisin ollut väärässä...

Karua se on tajuta yhä selvemmin että henkilöllä ei ole omaatuntoa eikä kykyä empatiaan ja kylmää sisältä tajuta selvemmin ja selvemmin et henkilö saattaa olla rikollisen mielen omaava... joka on vaarallinen parisuhteissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä olit tehnyt että hän sanoi noin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä olit tehnyt että hän sanoi noin?

Sanoin rakastavani häntä mutta olen loukkaantunut valehtelusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoin rakastavani häntä mutta olen loukkaantunut valehtelusta

Vieläkin valehtelet. Hän sanoi sinulle ihan oikeat sanat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis hön valehteli minulle. Ja minä loukkaantunut siitä

En voi perustaa parisuhdetta sellaisen kanssa jonka sanoihin en voi luottaa!

Miten voisin luottaa et hän maksaa sovitut laskumme? Hän sanoo joo ne maksettu ja kuitenkaan ei maksanut.

Tai jos olisi lapsia! Miten ikinä voisin laskea yhtäkään lasta hänen valvonnan alle kun ties mitä tapahtuu.

Tää on iso juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten tuo tyyli olla suhteessa.

En minä voisi elää miehen kans joka on helvetin taitava talloon jalkojen alle paskaks koko suhteen ja sen jälkeen tuikata sillat vielä tuleen!

Muttei ole mitään taitoja sitten korjata asioita mitä aikaan saanu.

Aikamoinen umpisolmu jos on hyvä solmiin muttei avaan solmua

Siinä ei parhainkaan parisuhdeterapeutti osaa auttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä voisi elää miehen kans joka on helvetin taitava talloon jalkojen alle paskaks koko suhteen ja sen jälkeen tuikata sillat vielä tuleen!

Parempi silloin vaan lyödä alussa jo hanskat tiskiin. Halvemmallakin pääsee.

Ei tarvi myöhemmin hakeutua sadan umpisolmun kanssa parisuhdeterapiaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostat todella ongelmaiselta. Sä varmaan viet nuo omat ongelmasi suhteesta toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostat todella ongelmaiselta. Sä varmaan viet nuo omat ongelmasi suhteesta toiseen.

Just tollasta kuuntelin häneltä hetken. Ja se on sellanen asia et mun säännöt suhteessa on seuraavat

1. Ei pettämistä. Jos muut naiset himottaa. Suhde päättyy heti ja saat mennä paneen niitä muita joita kauheesti himottelet, mutta vapaana niin ettei mun tarve elää siinä leikis mukana millään muotoa

2. Ei henkistä väkivaltaa. Jos sun on tarve haukkua ja vähätellä mun ominaisuuksia niin suhde päättyy. Et ole rakastunut minuun ja luonteeseeni vaan pilluuni.

3. Ole rehellinen. Parisuhde ei toimi muulla tavoin ilman ongelmia

• Anonyymi

Lopeta jo ahdistelu ettei tule syytettä!

• Anonyymi

Lopeta HRJ itse tai kuolet! Viimeinen varoitus

Perässäs on jo mafia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta HRJ itse tai kuolet! Viimeinen varoitus

Perässäs on jo mafia

Enpä ole tänne kirjoitellut. Nimimerkki on tthhrrjjjjjjj.

Menkää nyt vittuun kiduttelemasta. Ihmiskauppaa ja hienois ökyelämis puhutta lähimmäisen rakkaudesta. Omaa napaa nämä rakastaa ja rahaa ne palvoo!

Tthhhrjj

• Anonyymi

Olisit sitten antanut minulle, ettei mene hukkaan. Olisin mielellään sen ottanut vastaan, jos ei olisi ollut mitään tuhmaa. En siis ole mies enkä Jiikään. :)

• Anonyymi

Älä nyt joulutorttua sentään roskiin laita.

• Anonyymi

Ei ole syötävää!

Mutta meni jo roskiin. Tajusin että rakastuin mieheen jolla rikollinen mieli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole syötävää!

Mutta meni jo roskiin. Tajusin että rakastuin mieheen jolla rikollinen mieli

Rakastuit mieheen jolla oli jo nainen kun tapasitte. Mies on myös korkeampaa tasoa kuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastuit mieheen jolla oli jo nainen kun tapasitte. Mies on myös korkeampaa tasoa kuin sinä.

Sanoi olevansa vapaa mut en voi tietää kun valehteli lähes kaikesta. Ehkä myös siitä.

Tasoja en ala määritteleen. Tiedän kuitenkin et aika monelle kelpaisin et tuskin ihan huonoimmasta päästä olen vaikka vikojakin löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoi olevansa vapaa mut en voi tietää kun valehteli lähes kaikesta. Ehkä myös siitä.

Tasoja en ala määritteleen. Tiedän kuitenkin et aika monelle kelpaisin et tuskin ihan huonoimmasta päästä olen vaikka vikojakin löytyy

Kelpaisit monelle ja silti huutelet täällä katkerona huonon varatun Juhan perään?
        Taidan tuntea tän Juhan. Onko Kouvolasta?
        Jos on niin et ole ensimmäinen, tuskin edes kymmenes jolle puhuu puutaheinää housuihin päästäkseen ja sen jälkeen ne naiset on "hulluja"....MOVE ON!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelpaisit monelle ja silti huutelet täällä katkerona huonon varatun Juhan perään?
        Taidan tuntea tän Juhan. Onko Kouvolasta?
        Jos on niin et ole ensimmäinen, tuskin edes kymmenes jolle puhuu puutaheinää housuihin päästäkseen ja sen jälkeen ne naiset on "hulluja"....MOVE ON!!!!

Muutenkin huomannut että tämä palstalla kirjoitteleva JuhaR on aivan mielisairaala kamaa.

Miettinyt sen seko juttuja lukiessa että eikö kukaan tajua sitä kärrätä jo psykiatriseen sairaalaan!

Siis voiko kukaan olla sen mielenterveysongelmia huomaamatta?

Jätkä pölöttää vuosi tolkulla yksin täällä muijille jotka ei ikinä vastaa ja tekstiä löytyy vuosien takaa ja samaa vitun paskaa. Eteenpäin ei pääse ja samat kuivat jutut toistaa ja toistaa.

Näen siinä vahvan mielenterveysongelman ja minusta ensimmänen asia jota sen vaimon jos nyt sellainen sillä papalla on edes enää niin pitäis viedä pappa hoitoon!

Itsellä nousisi suku vastarintaan jos taluttaisin näytille 52 vuotiaan papan. Vastustaisivat niin rajua ikäeroa

Isäni varsinkin!

• Anonyymi

Sinä voit huonosti ja mies voi hyvin jossain muualla tietämättä että sinulla on paha olo.päästä jo vapaaksi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      9
      3782
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      213
      3705
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      130
      3392
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3362
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2247
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      28
      1792
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      34
      1565
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32