Entä jos koemme molemmat samalla tavalla

Anonyymi

ja meidän välillämme oleva vetovoima saa aikaan tunteita, jotka tempaavat mukaansa kuin vuolas virta. Olen yrittänyt uida vastavirtaan, mutta virta vie sinua kohti. On kuin saisin katsoa sydämeesi, tai pitää sinua sydämessäni ja toisaalta oleskella sinun sydämessäsi. Tiedän, kuulostaa hullulta puhua tällaisia, mutta tunne ja kokemus on hyvin vahva. Kun emme voi olla yhteydessä normaalilla tavalla, niin se vastustamaton vetovoima purkautuu näin. Niin olen ajatellut. Olen yrittänyt selittää itselleni syitä sille, mikä tämän suuren yhteydentunteen saa aikaan. Se olet sinä, nainen, mutta millä tavalla, sitä en osaa selittää. Sinussa on jotakin vastustamattomasti puoleensa vetävää. Sitä en tiedä, miten sinä puolestasi koet, mutta minulla on ituitio siitä, että tämä ei taida olla täysin yksipuolista.

Jotakin aivan erityistä on tekeillä, mutta mitä. Ja mitä siitä on aikanaan tuleva, sitäkään en voi tietää. Jotain aivan poikkeuksellista meillä on keskenämme.

Häneltä, joka illalla ja yöllä sinua ajattelee M > N

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entä jos.. Miten mies olet päätynyt aatoksiisi?
      Kummastelen miks ajattelet naista vain iltaisin ja yöllä ? Työsi takia vai täyttääkö päiväsi muut henkilöt?
      Ihmettelee nainen, joka myös kummastelee erään miehen välttelevää käyttäytymistä verrattuna esim viime kesään?

• Anonyymi

En ole aloittaja ja kerron että omaan päivään mahtuu läpi vuoden minä hyvänsä päivänä paljon ihan itsekin rakennettua ohjelmaa/elämää/työtä/taiteilua/kuntoilua jne tai muita menoja että vasta iltamyöhällä tulee edes piipahdettua esimerkiksi täällä.
        Ennen "aikuistumistani", iltaisin näihin aikoihin alkoi olla startti yöelämään ja se olisi liian usein kuten aiemmin eli pelkkää yöseuran hakemista mikä ei ole kiinnostanut aikoihin.

Silti ajattelen häntä pitkin päivää vaikka olen missä vaan tai teen mitä tahansa. :)

• Anonyymi

Viime kesänä hän vältteli, joten et ole oikea nainen.

• Anonyymi

Loppu sopisi. Emme ole montaakaan sanaa vaihtaneet irl ja puhelimessa taitaa olla, että kaksi kertaa. Viestejä emme ole lähetelleet.

• Anonyymi

Kerro nyt jotain vinkkiä pls

• Anonyymi

Niin kaipaan minäkin sinua edelleen, myös jouluna, vaikka tiedän, ettei minun pitäisi. Silti olet pyörinyt ajatuksissani jo useamman vuoden. Kunpa kertoisit edes jotain noista tunteistasi, koska muuten en usko sinun välittävän. Saankohan koskaan viettää joulua kanssasi, entä jos sinä mietit sitä myös, emmekä saa koskaan kerrottua toisillemme?

• Anonyymi

Miten hyvin tunnemme toisemme, kertoisitko. Olemmeko jutelleet, ja mistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä tunneta kovin hyvin, mutta ollaan juteltu, lähinnä arkeemme kuuluvista asioista, mutta myös luottamuksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemme puhuneet mm. perheestä, työstä sekä tulevaisuuden suunnitelmista. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä tunneta kovin hyvin, mutta ollaan juteltu, lähinnä arkeemme kuuluvista asioista, mutta myös luottamuksella.

OK, olen jutellut hänen kanssaan arkeen liittyvistä asioista, ja luottamuksellisista asioista myös. Olemme jutelleet aika monta kertaa ja pitkäänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

OK, olen jutellut hänen kanssaan arkeen liittyvistä asioista, ja luottamuksellisista asioista myös. Olemme jutelleet aika monta kertaa ja pitkäänkin.

Hmm.. oletko saanut häneltä viestiä ja jos, niin milloin viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen saanut viestiä, mutta en henkilökohtaista viestiä pitkään aikaan n. puoleen vuoteen.

Olemme aikanaan viestitelleet, mutta ei ole ollut romanttista suhdetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen saanut viestiä, mutta en henkilökohtaista viestiä pitkään aikaan n. puoleen vuoteen.

Olemme aikanaan viestitelleet, mutta ei ole ollut romanttista suhdetta.

Sitten et ole hän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta, viimeksi lokakuun loppupuolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelevä nainen viestitellyt viimeksi miehen kanssa kuluvan kuun puolessa välin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuria tunteita, oltu yhteyksissä viimeksi marraskuun loppupuolella. En voi unohtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelevä nainen viestitellyt viimeksi miehen kanssa kuluvan kuun puolessa välin.

Ei täsmää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suuria tunteita, oltu yhteyksissä viimeksi marraskuun loppupuolella. En voi unohtaa.

Täsmää, millaisen viestin? Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täsmää, millaisen viestin? Sivusta.

Omalla tavalla lohduton. En voi enää odottaa mitään, vaikka olisin toivonut, että asiat olisivat menneet toisin. Vaikka rakastaisi, niin kaikki ei ole aina niin yksinkertaista,vaikka siihen ei liittyisi muita kuin kaksi ihmistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omalla tavalla lohduton. En voi enää odottaa mitään, vaikka olisin toivonut, että asiat olisivat menneet toisin. Vaikka rakastaisi, niin kaikki ei ole aina niin yksinkertaista,vaikka siihen ei liittyisi muita kuin kaksi ihmistä.

Antoiko hän pakit vai mitä tapahtui?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Antoiko hän pakit vai mitä tapahtui?

Tavallaan, kahdesta ei niin helposta vaihtoehdosta jouduin valitsemaan sen rankemman, olosuhteiden vuoksi.Eli hän jatkoi eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavallaan, kahdesta ei niin helposta vaihtoehdosta jouduin valitsemaan sen rankemman, olosuhteiden vuoksi.Eli hän jatkoi eteenpäin.

Mitkä olosuhteet? Avaatko hieman?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä olosuhteet? Avaatko hieman?

Jatkan tarkemmin,jos kirjoitat kutsumanimesi toisen kirjaimen ja jos se on oikea 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan tarkemmin,jos kirjoitat kutsumanimesi toisen kirjaimen ja jos se on oikea 😊

A-kirjain

• Anonyymi

Olisikohan hän mies ❤️Laita viestiä joku hetki niin tiedän sinun olevan hän.. olet ajatuksissani

• Anonyymi

Tää sopisi minuun ja häneen. Mutta kaipaako, tai kirjoittaisiko aloituksen kaltaisen? En oikein voi uskoa.

• Anonyymi

Ei hän varmaan uskokaan, että kirjoitan täällä. Ulkoa katsoen intohimoa ei näe, mutta pinnan alla kuohuu todella voimakkaasti.

Hän saa tyynenkin sydämen myrskyämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe