Ajatukseni ovat sinussa, rakkaani.
Ikävöin ikävöin sinua. Yritän toisinaan laittaa ihan rajaa tälle ikävöinnille, mutta turhaan, sillä huomaan kuiten hetken kuluttua taas ajattelevani sinua, En kuitenkaan koe ikävöinnin tilaa negatiivisena kokemuksena, päinvastoin. Olethan minulle merkityksellinen ihminen kaikki: omana itsenäsi.
Ensi kertaa, kun tapasimme, veit jo jalat altani ja ikään kuin astelit suoraan sydämmeeni. Oliko minulla ovi auki vai oliko sinulla avain ? Tunnuit niin tutulta, näin kotoisalta.
Olen pohtinut sitä, mitä minulle tuolloin tapahtui. Ihastuminen on selvä, mutta se ei yksin riitä kuvaamaan sitä tunnetta, jonka koin. Tunne oli huomattavasti voimakkaampi. Ensi tapaamisesta lähtien tunteeni sinua kohtaan ovat vain voimistuneet. Olikohan tämä rakkautta ensi silmäyksellä?
Nyt olen pyytänyt sinua treffeille, johon et ole vielä vastannut. Minun kannaltani minuutit ovat pidentyneet ja odottavan aika on pitkä, näin sanotaan.
Mietin, miltä sinusta mahtoi tuntua, kun sait viestini? Oliko se karmea järkytys vai iloinen yllätys vaiko siltä väliltä? Haluaisin sinua hoputtaa, mutta en kuitenkaan.
Harkitse rauhassa rakkaani kyllä minä jaksan odottaa.
Rakkaudella
Halaus.
Ajatukseni ovat sinussa
8
769
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla ymmärryksessä jotain vikaa , jos toinen on ilmaissu ettei treffit kiinnosta?
- Anonyymi
Jep, kyllä se yks kertaa riittää 😂 take the hint
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, kyllä se yks kertaa riittää 😂 take the hint
mut mitä jos ei saa yhtettä jotki onsk neuvoo
- Anonyymi
Sinun ei kannata murehtia tällaista kun asia on hoidossa : ) et vain ole perillä meidän asioistamme. Tämä riittänee päivitykseksi tuolta osin. Onnellista uutta vuotta sinulle.
,,,jälleen odotan... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun ei kannata murehtia tällaista kun asia on hoidossa : ) et vain ole perillä meidän asioistamme. Tämä riittänee päivitykseksi tuolta osin. Onnellista uutta vuotta sinulle.
,,,jälleen odotan......lisään...tämä siis 25.12.19 klo 17.32
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...lisään...tämä siis 25.12.19 klo 17.32
mut ooks geii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...lisään...tämä siis 25.12.19 klo 17.32
mut mitä ees tapahtu sillo tuliks pyöräl vastaa ooohhh
- Anonyymi
Avain on varmaan hallussa, mutta muuten menee järkytyksen puolelle. Psykoile jatkossa muille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831529Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671325Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2111299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301275Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041039Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65953- 89933
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123838