Sä oot oikeasti ihan v***n pelottavan näköinen valokuvissa 😨 Miten susta saa niin erilaisen vaikutelman tavatessa? Ja miksi sä vedit lähellä ollessa niin voimakkaasti mua puoleesi? En tajua, edustat ihan eri miestyyppiäkin, mistä ennen olen ollut kiinnostunut.
Ehkä onkin ihan hyvä, ettei tavata enää silmästä silmään. Tiedä mitä siitä seurais 😟
Miehelle tämä
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvat ovat kuvia. Eikä ne kerro ollenkaan totuutta. Joten unohda kuvat ja luota siihen mitä olet nähnyt livenä.
- Anonyymi
Kiitos, tämä jotenkin piristi, kun joku vastaa noin nätisti ja asiallisesti. ap
- Anonyymi
Älä sano. Kohtaaminen voi tapahtua nopeasti
- Anonyymi
No se olisi tosi ihmeellistä, ellei sitten ota itse yhteyttä.
- Anonyymi
Pidä sinä se mitä sinulla minusta on, äläkä vaivaa minua ikinä enää.
- Anonyymi
No en tietenkään vaivaa. Kai saan palstalle kirjoittaa?
Enkä edes ajattele hänestä, kuten ap. Hän ei ole pelottavan näköinen ja edustaa täysin omaa miestyyppiäni. Mutta ymmärrän kyllä pysyä poissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tietenkään vaivaa. Kai saan palstalle kirjoittaa?
Enkä edes ajattele hänestä, kuten ap. Hän ei ole pelottavan näköinen ja edustaa täysin omaa miestyyppiäni. Mutta ymmärrän kyllä pysyä poissa.Ai pysyä poissa? Koskas oon tunkenu? Häh. Never ever.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai pysyä poissa? Koskas oon tunkenu? Häh. Never ever.
Siis minä pysyn poissa hänen elämästään, koska hän haluaa niin. Ja viestini oli tarkoitettu tuolle kommentoijalle, ei aloittajalle. (1:59)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai pysyä poissa? Koskas oon tunkenu? Häh. Never ever.
Miksi luulet näyttävästi pelottavalta ? Semmoinen nallekarhu 🐻
- Anonyymi
Olen silti kiltti nalle eikä minua tarvitse pelätä.
Valokuvat valehtelee todellisuuden, nehän ovat peilikuvia todellisuudesta.
Magneetit vetävä toisiaan kohden.
Siitä seuraisi jotain kaunista! ;)- Anonyymi
Minä tunsin kyllä vahvaa magneettista vetoa häntä kohtaan! ::) ap
- Anonyymi
winnner and looser. Uskomaton sinnikkyyteai palkitaan. Room number what ever
Paikka aika ja osoiteja kohtaamme silloin-
ei lisättävää. - Anonyymi
En jaksa enää tapella kanssasi. Tule ota ja voita. No selfcontrol.
- Anonyymi
Missä päin aloittajan kohtaaminen tapahtui? Mulla oli myös melkoisen puoleensavetävä tilanne illalla n 22 aikaan rappukäytävän alaovella.
- Anonyymi
Ei ollut tuohon aikaan, eikä muutenkaan osunut ap
- Anonyymi
Tuntevatko toiset toisensa?
- Anonyymi
Ei tunneta, joten voi olla ennakkoluuloja. Sitä en vaan tule koskaan tietämään oliko niin. ap
- Anonyymi
Olen ihmeissäni miksi sinua ei enää
näe.Olet suuttunut🤔- Anonyymi
En ole. Kaunotar...kaadan sinut kun seuraavan kerran nähdään
- Anonyymi
Mulle sopii nainen sekin vaihtoehto, ettei me enää koskaan tavata. Kaipaan, mutta en halua sulle ylimääräisiä harmeja vuokseni. Hyvästi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067492
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1045274Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253471Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3531515Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?571330