ja siellä on hyvä olla, koska siellä pääosassa olet sinä, nainen. Mutta paha kyllä, ei tuo valtava ja itselleni mielenmukainen kupla taida vastata realiteetteja. Mutta tämä kupla on niin mieluinen minulle, että en hennoisi sen puhkeavan. Päinvastoin, toivoisin sen muuttuvan hyvin pian osaksi todellista elämääni. Mulla on kyllä hyvä mielikuvitus ja olen hyvä selittämään asioita ja toisen ihmisen, tässä tapauksessa sinun sanomisia ja käyttäytymistä tukemaan kuplassa vallitsevia omia unelmiani, joten on vähän toivoa sille, että kupla vahingossa puhkeaisi. Ei taida puhjeta. Tuossa maailmassa minulla on sinut ja me teemme yhdessä kaikenlaisia asioita joka päivä, melkein kuin arjessa. Meillä on vuorosanoja, juttelen sinulle ja sinä vastaat minulle, ja meillä on kovin hauskaa. Tai siis ainakin minulla on hauskaa. Joo, tiedän ja ymmärrän, että sinun mielestäsi, nainen, tämä kuulostaa kovin säälittävältä, mitä se kyllä ihan aidosti onkin, enhän muuten tästä tällä avalla kirjoittaisikaan. Tiedostan, että olen pihalla oikeasta elämästä ja vieraantunut elämän perusasioista, mutta on minulla sentää yksi puolustus, se, että hullaantuminen johtuu sinusta. Jos ei sinulla olisi tuollaista vaikutusta minuun, niin en elelisi kuplassani. Ei huolta kaikin osin sentään, sinä saat minuun helposti kontaktia, mutta ymmärrän viestisi kuplaelämäni ihanteiden valossa, joten yritä ymmärtää ja ole kärsivällinen tällaiselle todellisuudentajun kadottaneelle maailmojen rakentajalle.
Elelen omassa mielikuvitusmaailmassani
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkitystä pitää säätää. Lähete lääkärille asap. Ovat auki joulunakin, verkossa.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa "sinä saat minuun helposti kontaktia"? Jos hän sinua kontaktoi, miksi ette ole yhdessä?
- Anonyymi
Hän voi ottaa minuun yhteyttä jos tahtoo. Emme ole yhdessä. Hän ei ehkä tahdo, syytä en tiedä ja siitä tämä kirjoitus yleensä.
Ei siis tarkoita, että kontaktoisi minua, mutta voisi niin tehdä. Tekee niin varmaan, jos hän minua johonkin tarvitsee eli jonkinlainen hyödyke ilmeisesti olen, muuten en ehkä kiinnosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän voi ottaa minuun yhteyttä jos tahtoo. Emme ole yhdessä. Hän ei ehkä tahdo, syytä en tiedä ja siitä tämä kirjoitus yleensä.
Ei siis tarkoita, että kontaktoisi minua, mutta voisi niin tehdä. Tekee niin varmaan, jos hän minua johonkin tarvitsee eli jonkinlainen hyödyke ilmeisesti olen, muuten en ehkä kiinnosta.”Ehkä tahdo”? Eli oletan ettet ole puhunut asiasta hänen kanssaan millään tasolla?
- Anonyymi
Huh miten helpottavaa lukea tämä viesti, en olekaan onneksi ainoa joka elää vastaavanlaista mielikuvituselämää. Pelastit jouluni!
- Anonyymi
Sivusta. Eiköhän suurin osa tällä palstalla käyvistä vietä tuollaista mielikuvituselämää ainakin ajoittain. Oikeastaan olisi aika omituista, jos ei niin tekisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta. Eiköhän suurin osa tällä palstalla käyvistä vietä tuollaista mielikuvituselämää ainakin ajoittain. Oikeastaan olisi aika omituista, jos ei niin tekisi.
Taidat olla oikeassa. On aika surullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872