Saitteko te siltä kaipaamaltanne viestiä vai siirtyikö se taas ens jouluun?
No miten on?
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juha ei ainakaan saanut vaikka jalat ristissä ja tumput suorina odotti sitä kultalautasella nokan eteen
- Anonyymi
Onhan tässä vielä joulua jäljellä.
- Anonyymi
Noh, Juhasta voin kertoa ettei saa joulun välipäivinä, ei uutena vuotena, ei ystävänpäivänä, ei vappuna, pääsiäisenä, juhannuksena eikä halloweenina tai nimi ja syntymäpäivänä.
Jos jotain tahtoo ei sitä palvelijat eteen tuo. Pitää itse tehdä asian eteen jotain! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, Juhasta voin kertoa ettei saa joulun välipäivinä, ei uutena vuotena, ei ystävänpäivänä, ei vappuna, pääsiäisenä, juhannuksena eikä halloweenina tai nimi ja syntymäpäivänä.
Jos jotain tahtoo ei sitä palvelijat eteen tuo. Pitää itse tehdä asian eteen jotain!Ollaanpa sitä pahalla päällä
-juha - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jotain tahtoo ei sitä palvelijat eteen tuo. Pitää itse tehdä asian eteen jotain!Käyn hakeen thaimaasta. Nyt tämä loppu..
- Anonyymi
Sain aika moneltakin mieheltä viestiä. En ole varma ketä heistä kaipaisin, ehkä vähän kaikkia.
- Anonyymi
Äh, ei mitään yhteydenottoa. En kyllä odottanutkaan. Minä se kai vain yksin kaipailen.
- Anonyymi
Sain - tosin vasta sen jälkeen kun olin ensin itse laittanut hänelle viestin...
- Anonyymi
Sulla on fiksu ja hyvin kasvatettu kaivattu. Vastaa viestiin! Kaikki ei omaa käytöstapoja
- Anonyymi
Oletko V?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko V?
En ole V
t: anonyymi 22:07
- Anonyymi
En odotellut, koska ei hänellä ole mun numeroa tai spostia. Toivottavasti jotain tapahtuu tässä vuoden sisään, että hänellä jo ensi juoluna olisi mun numero ja voisi jotain odotella :)
- Anonyymi
No en. Mutta toivottihan tuo hyvää joulua ihan henkilökohtaisesti muussa yhteydessä jo edellisellä viikolla. Vaikka senkin jälkeen nähtiin, eri asia oisko halunnut nähdä...
- Anonyymi
Useammankin :)
- Anonyymi
Saako udella kuinka monta? ;)
- Anonyymi
Se joka ei saanut viestiä, voisi tehdä asioille jotain.
- Anonyymi
Kyllä. Lento thaimaaseen auttaa kummasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Lento thaimaaseen auttaa kummasti.
Lento on pelkkä lento yhteen suuntaan paluu avoin. Suomen sohjola ei paljo nappaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lento on pelkkä lento yhteen suuntaan paluu avoin. Suomen sohjola ei paljo nappaa.
Ei kaikki tuohon pysty. Pitää käydä töissäkin, joten meno-paluu
Miehiltä kyllä, mutten häneltä..😁
- Anonyymi
Miksei häneltä? Olet selvästi suosittu. Pistä itse hänelle viestiä.
- Anonyymi
Pimpero taitaa olla ujo
- Anonyymi
Eipä tullut viestiä, tai korttia, tai yhtään mitään.
Pullo lämittää edelleen, se on aina seurana, ylä- ja alamäessä. Paljon parempi tämä pullo.- Anonyymi
Keneltä olisit kaivannut?
- Anonyymi
Ei ole keneltäkään viestiä odotettu.
- Anonyymi
en saanut, mutta ei yllättänyt
- Anonyymi
En saanut enkä odottanutkaan. Toivoin kuitenkin, että olisi edes tykännyt mun joulutoivotuksesta facessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016259
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814839Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1003101Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302932Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262165Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191546Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371111Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921110Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311036- 48804