tarvi pelätä, että käräyttäisin sinut jollekkin. Niin en aio tehdä koskaan. Ja huomenta vain🙂 M—>S
Sitä sinun nainen ei sitten
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
😉😉
- Anonyymi
Niinpä näin, eikä sinuakaan nähtävästi.
- Anonyymi
Ai siitä että kiusaat minua täällä. 😠😠😠😠 Edelleen nimettömiä viestejä mitä väliä. Mitää kerrottavaa ei ole eikä tule koskaan olemaan. 😡😡😡
- Anonyymi
No selvä sitten. En kyllä ketään kiusaa.
- Anonyymi
😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
🙄 - Anonyymi
Sitähän mä just pelkään, että käräytät mut vaikka vain vahingossa. Miehet on nimittäin lörppöjä. Puhuvat ja kyselevät liikaa, päästelevät suustaan sammakoita. Sanovat asioita mitä eivät oikeasti tarkoita. Puhuvat ohi suunsa jne..
- Anonyymi
Niin ei tule käymään. Usko
- Anonyymi
Okeii toivottavasti <3 Oot rakas. Jos oot hän.
T. S- Anonyymi
Riippuu vähän siitä kuka siellä on🙂🤭
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862