Mikä olisi hyvä em. asiaan eli näkyisi metsäkiinteistön rajat ja kiinteistönumero ja kertoisi missä kohtaa liikun itse ja näyttäisi kulkemani reitin ? Ja olisi vielä ilmainen ja helppokäyttöinen ja ymmärrettävä huonosti tietotekniikkaa osaavalle...
Netti ehdottaa jotain Karttaselain nimistä tuotetta, onko muita ?
Sovellus metsässä liikkumisen avuksi ?
8
233
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan näitä kuten Maastokartta niminen. Kokeilemalla selviää on hyvä omaan käyttöön.
- Anonyymi
Miten toimii MHY:n metsäselain ? Oman yhdistyksen jäseneduista sitä ei löytynyt, ilmeisesti kaikki yhdistykset eivät sitä tarjoa kuitenkaan ?
- Anonyymi
Vaatii tosiaan jäsenyyden ja voi olla myös joitakin ehtoja.
Esimerkiksi Satakunnan MHY:n vaatii että
"Olet oikeutettu maksuttomaan metsäselaimen tunnuskoodiin Satakunnan MHY:n jäsenetuna, mikäli sinulla on metsänhoitoyhdistyksen tekemä käyttökelpoinen metsäsuunnitelma tai pienemmillä metsätiloilla metsäsuunnitelmaa kevyempi tilakartoitus metsäkuvioittain. Metsäselain luodaan myös kaikkien uusien metsäsuunnitelmien teon yhteydessä, jos tilaaja näin haluaa. "
- Anonyymi
Ainakin Karttaikkuna ja sieltä kattatasot ja kiinteistöt ja kiinteistön n:o ja suumaa riittävän isolle niin löytyy rajat ja nuomerot ja vaikka sateliittikuva.
- Anonyymi
Miten olisi Locus Map? Android ainakin.
- Anonyymi
Tai ei sittenkään, vaikka on hyvä moneen tarkoitukseen, mutta joku jo ehdotetuista. :)
- Anonyymi
Ei tarvitse välttämättä mitään sovellusta. Sen kun avaa selaimeen Kansalaisen karttapaikan valitsee tasoihin kiinteistörajat & -tunnukset. Tosin reittiä se ei piirrä.
https://asiointi.maanmittauslaitos.fi/karttapaikka/- Anonyymi
Vaan ei saa offline käyttöön eli pitää olla hyvä verkkoyhteys ja sellaisia ei aina ole korvessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758