Näyttää olevan fiiniä käyttää kirjeissä ja esitteissä pientä ja himmeätä tekstiä. Näköni heikkeneminen selittää ongelman vain osaksi, koska riittävän tummaakin tekstiä vielä näkee mm laskuissa. Olen jo vuoden verran heittänyt roskiin kaiken tulevan aineiston, joka on kelvotonta luettavaksi. Vielä ei ole perään kyselty.
Himmeät tekstit
48
71
Vastaukset
- Anonyymi
Ei pidä heitellä roskiin kaikkea, mitä ei ymmärrä
- Anonyymi
Jos näkösi käy kovin huonoksi ettet tunnista seteleitä, niin voi käydä tyyriiksi heitellä niitä roskiin.
- Anonyymi
Hyvä, että huomattiin. Mutta mitä tehdä himmeille teksteille? Palauttaa lähettäjälle?
- Anonyymi
Arvelitko, että joku lähettää minulle seteleitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvelitko, että joku lähettää minulle seteleitä?
Annan lasten lapsille ylimääräiset
- Anonyymi
Eroitatko itse setelin kirjeestä? Vihje: koko
Minä ostin vanhanajan almanakan ja oli juuri kertomallasi himmenetyllä tekstillä.
No eihän tota vanhanajan ajastaikaa edes tarvita,kun kaikki tieto on meillä netissä.- Anonyymi
Miksi sitten ostit sen?
Tulee mm isännöitsijän tiedoituksia tai kirjeitä sairaanhoitopiiristä, joita tekstin vaaleuden vuoksi en pysty lukemaan. Mitähän järkeä tässä on? Onko se jotenkin trendikästä? Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten ostit sen?
Tulee mm isännöitsijän tiedoituksia tai kirjeitä sairaanhoitopiiristä, joita tekstin vaaleuden vuoksi en pysty lukemaan. Mitähän järkeä tässä on? Onko se jotenkin trendikästä?No ei harmaintahajua.
Ostin kaiketi,että nään koska ahvenia kannattaa mennä narraamaan.
Yleensä niissä on myös kalakalenteri- Anonyymi
rituliini_38 kirjoitti:
No ei harmaintahajua.
Ostin kaiketi,että nään koska ahvenia kannattaa mennä narraamaan.
Yleensä niissä on myös kalakalenteriJa kaikki niin vaalealla tekstillä, ettei pysty lukemaan. Tätä kusipäisyyttä tarkoitin. Järjestöjen pitäisi puuttua asiaan
- Anonyymi
Enpä osta enää juuri mitään
- Anonyymi
Suurennuslasi ei käynyt mielessä?
- Anonyymi
Suurennuslasin kanssa lukeminen ei ole ratkaisu, vaikka pölvästit ei sitä käsitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurennuslasin kanssa lukeminen ei ole ratkaisu, vaikka pölvästit ei sitä käsitä.
Onpahan tympäsevä pöljän vastaus. Kivapuhetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaappa, onko suurennuslasit kokeiltu ensimmäiseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurennuslasi on pölvästin ehdotus
- Anonyymi
Itse oon miettiny valittaisinko ukkien suojelu-lautakuntaan, kun niin pienellä monissa ruokapakkauksissakin ohjeet ettei niistä tahdo selväää saada millään opilla..ärsyttää.
- Anonyymi
Myös tämä on kiusallista. En osta sellaisia. Kotiin tulevat kirjeet varmaankin pitäisi voida lukea. Olen nykyään jättänyt lukematta. Voisiko siitä tulla vahinkoja?
Anonyymi kirjoitti:
Myös tämä on kiusallista. En osta sellaisia. Kotiin tulevat kirjeet varmaankin pitäisi voida lukea. Olen nykyään jättänyt lukematta. Voisiko siitä tulla vahinkoja?
Kannattaako noin tyhmiä kysyäkään? JOs ei tajua vahinkoja voivan syntyä, olisi paras pyyttää edunvalvojaa itselleen.
Joka apteekissa löytyy näppäriä suurennuslaseja käsveskaan tai taskuun laittaa, jos ei toimeennu edes
KAIHILEIKKAUKSEEN !!!- Anonyymi
sini.s kirjoitti:
Kannattaako noin tyhmiä kysyäkään? JOs ei tajua vahinkoja voivan syntyä, olisi paras pyyttää edunvalvojaa itselleen.
Joka apteekissa löytyy näppäriä suurennuslaseja käsveskaan tai taskuun laittaa, jos ei toimeennu edes
KAIHILEIKKAUKSEEN !!!Oletko kuullut puhuttavan silmäsairauksista nimeltä glaukooma ja silmän pohjan ikärappeuma? Tuskinpa olet. Pyydä, että joku kertoo sinulle niistä
Tarvitsisi käyttää hiukan tummempaa tekstiä, mutta asia on liian vaikeasti ymmärrettävissä. Unohda. - Anonyymi
sini.s kirjoitti:
KAIHILEIKKAUKSEEN !!!Vain kahelit huutavat edunvalvojaa ratkaisuksi. Se on yleensä huono ratkaisu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä isoja vahinkoja voi tulla. Ei mitään todella tärkeätä asiaa voida jättää postin varaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain kahelit huutavat edunvalvojaa ratkaisuksi. Se on yleensä huono ratkaisu
Eivät osaa muuta
- Anonyymi
Paljjoa ei pyydetä, silti liikaa
- Anonyymi
Niinpä, pölvästejä ja kaheleita on ne, jotka näkevät taipumattomuutensa hyväksyä oma glaukooma ja ikärappeutumansa. Niihinkö silmäsairauksiin ei mitään hoitoja ole?
Kun minulle 85 vuotiaalle ei mitään himmeitä tekstejä tule! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, pölvästejä ja kaheleita on ne, jotka näkevät taipumattomuutensa hyväksyä oma glaukooma ja ikärappeutumansa. Niihinkö silmäsairauksiin ei mitään hoitoja ole?
Kun minulle 85 vuotiaalle ei mitään himmeitä tekstejä tule!Noin taipumaton ihminen tuskin edes kuolee. Älä anna periksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin taipumaton ihminen tuskin edes kuolee. Älä anna periksi!
Menkööt roskiin kaikki, josta ei saa selvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pirullinen tilanne kun huomaa tekstien olevan mahdottomat lukea. Ei naurata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjeen lähettäjä yleensä odottaa saavansa jotakin. Saamatta jää, jos kirjoittaa huonosti näkyvää tekstiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjeen lähettäjä yleensä odottaa saavansa jotakin. Saamatta jää, jos kirjoittaa huonosti näkyvää tekstiä
Onneksi ulosottomiehen kirjeissä on aina selvää tekstiä, koska hän ei odota, vaan vaatii oitis saatavansa, oli sitten kirjeen saaja sokea, tai muuten vain päästään vajavainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi ulosottomiehen kirjeissä on aina selvää tekstiä, koska hän ei odota, vaan vaatii oitis saatavansa, oli sitten kirjeen saaja sokea, tai muuten vain päästään vajavainen.
Tulkoon ulosottomies hakemaan, jos jotakin haluaa tai menköön pankkiin ottamaan tililtä..
Vain perilliset kärsivät sitten aikanaan. Eipä ole näkynyt ulosottajaa sitten kätilön - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulkoon ulosottomies hakemaan, jos jotakin haluaa tai menköön pankkiin ottamaan tililtä..
Vain perilliset kärsivät sitten aikanaan. Eipä ole näkynyt ulosottajaa sitten kätilönKyllä se osaa soittaa puhelimella tai lähettää sähköpostia, jolla tärkeää asiaa on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se osaa soittaa puhelimella tai lähettää sähköpostia, jolla tärkeää asiaa on
Jolla on asiaa, tulkoon kertomaan asiansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jolla on asiaa, tulkoon kertomaan asiansa
Ei paljon kerjuukirjeet kiinnosta. Muita ei tule. Saa mennä kaikki suoraan roskiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paljon kerjuukirjeet kiinnosta. Muita ei tule. Saa mennä kaikki suoraan roskiin
Tämä kaikille tiedoksi. Kirjeitä ei ehkä lueta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä palsta hullujen vallassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä palsta hullujen vallassa?
Täällä riehuvat muut kuin viiteryhmä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä riehuvat muut kuin viiteryhmä
Eipä hyödytä käydä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun minulle 85 vuotiaalle ei mitään himmeitä tekstejä tule!Mene 80 vuotiaiden palstalle leuhkimaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ulosottomiehellä ole asiaa. Jos olisi, hän tulisi käymään, sanoisin pankin ja pyytäisin hakemaan sieltä. Hän ystävällisesti käy viran puolesta häkemassa. Eikä lysti valtion taksoilla ole edes kallista. Menisi samoihin, jos itse taksilla kävisin pankissa maksamassa. Eikä tule maksuhäiriöitä, kun rahat löytyy tililtä heti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun minulle 85 vuotiaalle ei mitään himmeitä tekstejä tule!Ei glaukoomalle voi tehdä mitään.
Silmänpainetta alentavia tippoja määrätään,
ettei korkea paine vahingoita lisää silmän hermoja.
Silmänpaineensa kannattaa mittauttaa silloin tällöin ikää myöten
ja tietysti ikää myöten on käytävä silmälääkärillä,
siinähän paine ja muu tulee tsekattua.
Glakooma johtaa näkökyvyn heikkenemiseen ja jopa menetykseen,
riippuen kauanko saa elää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tiedoitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei glaukoomalle voi tehdä mitään.
Silmänpainetta alentavia tippoja määrätään,
ettei korkea paine vahingoita lisää silmän hermoja.
Silmänpaineensa kannattaa mittauttaa silloin tällöin ikää myöten
ja tietysti ikää myöten on käytävä silmälääkärillä,
siinähän paine ja muu tulee tsekattua.
Glakooma johtaa näkökyvyn heikkenemiseen ja jopa menetykseen,
riippuen kauanko saa elää.Näin glaukooma. Lisäksi muut silmäsairaudet
- Anonyymi
Mitenkä on kun vanhoja tekstitettyjä ohjelmia telkusta näyttävät, niin teksti on paljon himmeämpää kuin uusissa ohjelmissa, ootteko huomanneet?
rr.. - Anonyymi
Vielä huonompaa on pieni (normaali) valkoinen teksti mustalla pohjalla.
Siitä ei saa mitään selvää.- Anonyymi
Paha on myös musta teksti punaisella. En lue.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha on myös musta teksti punaisella. En lue.
Ei mitään menetetty, vaikka en ole lukenut mitään liian pieniä tai vaaleita tekstejä vuoteen, en edes kirjeitä. Jolla on tärkeätä asiaa, tulee kyllä kertomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään menetetty, vaikka en ole lukenut mitään liian pieniä tai vaaleita tekstejä vuoteen, en edes kirjeitä. Jolla on tärkeätä asiaa, tulee kyllä kertomaan
Suosittelen muillekin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t299429Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r367376Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053690V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!733598Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6113163- 792971
- 422919
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳402809Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321993- 331554