Hei vaan! Löytyisikö sieltä yhtään Agia harrastavaa koirakkoa? Mua kiinnostaa agility hommat vuosien varrella enämmän ja enämmän jote mun mielestä ois kiva tämmösii alkaa kokeilee! Nyt ihan maksi koirii ois kysees ja alkaisin vasta harjoitella iteksee. Meil on tääl neljän maremmano-abruzzesen lauma. Yhden näistä oon ottanut silmäteräks. Se on semmone kiva vuoden vanha uros. Tosi aktiivinen, nokkela ja oppii super nopeasti. Peruskoulutuskii hyväs vaihees. Hyppää vielä vähän kömpelömmin että kotihömpötyksissä pysytään enkä ees pyri kisakentille ton kaa.
Elikkä oisko tapaa millä alottaa treenaminen kotona? Kiitoksia etukäteen kaikille?!❤️🥰
Agilityn alkeita
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Juu👍itse tullut harrastettua agilitya jo 5 vuotta.
Sinuna ilmottautuisin jollekkin agility kurssille, niitä varamasti löytyy myös lähiseudultasi.
Mutta kotona alkaisin opettamaan ensin paikalla oloa ja sitten rakentamalla aluksi ihan matalan esteen (luudanvarresta tms.) Ja käskisin koiran odottaa toisella puolella ja sitten kutsua toiselta puolelta. Jos tämä menee hyvin muutamia kertoja putkeen,niin lisää toisen "esteen" about metrin päähän ensimmäisestä ja tekee saman,mutta molemmilla esteillä. Opettaa tietyn sanan hyppäämiseen (hyppy tms.) Sen.jäkeen kannattaa laittaa joku nami esteiden/esteen perään ja näyttää koiralle sitä,että siellä on namia. Sitten koira odottamaan taas ja itse kuljet vierellä ja voit samalla ohjata. Täten koira oppii utse pyrkimään eteenpäin.
Kysy, Jos jotain kysyttävää tulee :D tuli aika monimutkainen vastaus nyt kyl😂 kun ite tullu koulutettua agilityn alkeiskursseja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954