Horoskooppitiedoston kerääminen

Anonyymi

Minulla on melko iso tiedosto. Jos joku haluaa perusteellista perustietoa, niin itse olen tehnyt keräyksen tällä periaatteella:

Olen jakanut tiedostot pääosioihin, joissa selvän eron tekee kuukausiluonne, vuosiluonne ja elementit.

Minulla kiinalaiset luonteet ovat ensimmäisinä. Lyhyesti eläinmerkin nimen perään merkkiä hallitseva yin tai yang ja sen ominaisuudet. Sitten muutaman sanan lista merkin ominaisuuksista. Sitten samaan listaan mistä pitää tai ei pidä. Sitten merkille sopivat ammatit. Sitten se, mille merkille sopii, ja mille ei.
Sitten lista kuuluisuuksista tämän merkin alla.
Sitten nousevat kiin. merkit ja kellon ajat sulkeisissa. Sitten se, millainen on eläinmerkin mies, nainen, ja lapsi, ja millainen hän on vanhempana (äitinä, isänä), lista perään minkä luonteinen lapsi olisi näille sopiva.

Sitten perusteellisempi lista millainen kyseinen eläinmerkki on. Miten kuuluu neuvo tälle merkille.
Sitten rotan elementit ja sulkeisiin vuodet ja lista millainen tämän elementin hallitsema merkki on, ja mitkä ki elementit hallitsevat.

Sitten luonneyhdistelmät (esim. oinas-rotta, härkä-rotta, kaksonen-rotta jne)
Sitten millainen on eläinmerkin vuosi.

Seuraava osio on kiin. ystävyyskolmiot: katalysaattorit, puolustajat, aikaansaajat, ajattelijat ja niiden ominaisuudet lyhyesti.
Perään rakkaussuhteet ja luonteet joiden kanssa merkin ei pidä mennä naimisiin. Yhteen ottot eli viholliset ja vahingot eli riitakumppanit olisi hyvä merkata myös.

Mikä tärkeintä: Seuraavaksi kiin. vihollisuuksien selitykset.
Sitten elementit ja niiden ominaisuudet, ja perään elementit ja polariteetit (esim. yin metalli ja yang metalli)

Jos haluaa, voi lisätä listan feng shuin elementeistä.
Sitten lista, miten kiin. luonteet edustavat länsimaisia. (rotta=jousimies, härkä=kauris jne)

Seuraavassa osastossa kuukausiluonteisiin eli länsimaalainen.
Ensin olen laittanut merkin laadun, sitten ominaisuuksia johtavista merkeistä yms.
Sitten lista yinistä ja yangista, mitkä länsimerkit ovat minkäkin alaisuudessa
Lista elementeistä (tuli, maa, ilma, vesi) ja niden posit. ja neg. ominaisuuksista.

Lista planeetoista eri merkeissä.
Lista planeettojen konjuktioista
Länsim. merkkien yhteensopivuudesta
Varsinaiset merkit kuten kiinalaisten merkkien listan periaatteen mukaan.
Esimerkkitapauksia kuuluisista merkin edustajista
Opittavaa eläinmerkille
Kasvavat vahvuudet ja heikkoudet ja merkin kolmannekset (perässä myös puuhoroskooppi)
Merkin vuodenaika, hallitsevan planeetan ominaisuudet, rakkaus, valttikortit ja heikkoudet
Merkki vanhempana (isänä, äitinä) ja lapsena. Merkki mies/nainen.

Kuukausiluonteiden huonotpuolet
Horoskooppivitsejä
Lopuksi minulla on tietoa vielä astro-teologiasta.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Horoskooppivitsit ovat olleet vihollisuuksien selitteiden ohella yksi mainittavimmista tiedoista jotka ovat auttaneet ymmärtämään merkkiien ominaisuuksia. Näitä minulla:

      miten KGB käytti eri luonteita hyväkseen
      merkit saunassa
      kun lavuaari ei vedä
      yökerhossa tapahtuu
      yökerhoon lähdössä ja sinne päästyä
      taksijonossa
      taksiin
      sänkyhommien jälkeen
      eri tahojen reagointi lausahdukseen "olen masentunut"
      sienimetsässä
      tähtimerkit rannalla
      puutarhassa
      sähkökatko
      lahjat
      jousimiehen sählinkiä
      armeijassa (kiin)

      Yksi merkittävimmin ymmärrettävissä olevista vihollisuussuhteista on oinas vs rapu:

      "Oinas pitää ravun pahantuulen puuskia masentavina, vaikkakin ymmärtää tämän ylitunteellisuutta. Oinas ei halua jäädä istumaan sisään, ja ravun mustasukkaisuus ei imartele oinasta. Oinaan suorat puheet kauhistuttavat ja vahingoittavat ravun sielunelämää. Rapu puolestaan ottaa vakavasti oinaan harkitsemattomat kommentit ja hermostuu niistä. Molemmat haluavat lisäksi olla johtajia, mutta kilpailu pomon paikasta ei kannata, kun suhteen rehellinen lopetus auttaisia asiaa"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe