Kolme miespuolista persua veisasi kovalla äänellä tänään joulukirkossa suvivirttä.
Mielenosoitus Mynämäen kirkossa tänään
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onpa paikka mielenosoituksellae ilmeisesti Mynämäellä kaikki on mahdollista.
- Anonyymi
Oliko se Mynämäen teloittaja mennyt kirkon! Tekopyhyyttä!
- Anonyymi
Kristitty Huhtasaarikin äänesti pakolaisveneiden upottamisen puolesta eu parlamentissa. Persu ei voi olla olematta tekopyhä.
- Anonyymi
Semmoisia nämä persumme ovat, yksioikoisia mutta heikkopäisiä siunattuja hulluja.
- Anonyymi
Heikkopäinen persu tarvitsee kummapäisen johtajan, jotta ymmärtäisi edes ynpyrää kulkea johtajan perässä.
- Anonyymi
Huimaako sua ?
Kyllä Suvivirsi kuuluu meidän kantasuomalaisten jouluun ehottomasti.
- Anonyymi
Ja Tonttuparaati juhannukseen.
- Anonyymi
Niin kuuluu,eikä yhdelläkään rikollisella matulla ole oikeutta määrätä mitä virsiä suomessa veisataan.Jonain päivänä suomi on vapaa kirotuista muslimeista,ym elintasopakolaisista.He saavat kaiken ilmaiseksi,ja alkavat määräillä suomen asioita.Tälläinen ei saa enään jatkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuuluu,eikä yhdelläkään rikollisella matulla ole oikeutta määrätä mitä virsiä suomessa veisataan.Jonain päivänä suomi on vapaa kirotuista muslimeista,ym elintasopakolaisista.He saavat kaiken ilmaiseksi,ja alkavat määräillä suomen asioita.Tälläinen ei saa enään jatkua.
Tonttuparaatiko virsi? HOH HOH HOO!!!
- Anonyymi
Oli kuitenkin komeaa kun Orpo oli tullut lapsinensa joulukirkkoon. Jussia ei vaan näkynyt paikalla. Taisi olla antamassa hoitoja lasten äideille eikä siksi ehtinyt.
- Anonyymi
Jussin oli niin hankala tehdä päätös lähteäkö jalka- vai aviovaimonsa kanssa siitettyjen lastensa kera Herran pyhättöön, joten hän ei sitten lähtenyt kumpaistenkaan kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jussin oli niin hankala tehdä päätös lähteäkö jalka- vai aviovaimonsa kanssa siitettyjen lastensa kera Herran pyhättöön, joten hän ei sitten lähtenyt kumpaistenkaan kanssa.
Entä Pekka puolisonsa kanssa, ei ainakaan lapsia heille ole syntymässä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä Pekka puolisonsa kanssa, ei ainakaan lapsia heille ole syntymässä...
Tiettävästi Pekan puoliso lapsineen oli heidän Luxenburgin kodissaan, ja Pekkakin oli niin kiinni Talvivaaran sotkuissa ettei hänkään ehtinyt nyt tulemaan Mynämäen kirkkoon.
- Anonyymi
Välikysymys!
Onko Riikka Purra Jussin uusin rakas?- Anonyymi
Purra näyttää enemmän telaketjulesbolta. No persuille erilaisuus on kunnia-asia.
- Anonyymi
Kaikki persut eivät päässeet paikalle. Osa oli perimässä velkoja Malmilla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356191
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282808Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹351427Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261427- 311251
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161