nyt jossain mökillä metsän siimeksessä talven keskellä..takassa tulet lämmittäisi päivän ulkona olleita poskia. 😁 saatais olla ihan rauhassa toistemme seurassa. Ei joulustressiä ja hössötystä..ainakaan paljon🙂 eikä varsinkaan perheen kesken mitään draamaa. Niinkuin monesti voi käydä. Keksittäisiin yhdessä jotain kivaa puuhaa. Lahjankin olisin antanut, vaan en tiedä mitä. Saisin tuntea huulesi huulillani. Lopulta sisälläsi. 😂
Ei mulla tylsää ole, miten niin? 😘
Ajattele jos me oltais
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Menee kyllä jo vähän liian intiimiksi. Pidetään ne kädet siellä omalla puolella.
- Anonyymi
Tähän ei nyt lähdetä yhtään.
- Anonyymi
Rupeaako panettamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rupeaako panettamaan?
Ei yhtään...
- Anonyymi
Koska tuut hakemaan?
- Anonyymi
Kävisi hyvin. (hänen, muodokkaan hyvä peppuisen/sitäkin mielenkiintoisemman luonteen omaavan naisen kanssa)
- Anonyymi
Peppuakin mielenkiintoisempi luonne? Voi teitä miehiä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peppuakin mielenkiintoisempi luonne? Voi teitä miehiä :)
Joo:)
- Anonyymi
onks tää joelille
- Anonyymi
en usko varmaan jonille
- Anonyymi
Täydellinen joulu. Sellaisen kuvailit :)
- Anonyymi
😍❤️
- Anonyymi
Kenelle noin kaunis viesti?
- Anonyymi
Satulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satulle
Uuh rinnat.
- Anonyymi
Tietenkin.
- Anonyymi
Aivan ihana viesti jollekki.
- Anonyymi
Joo, siellä me köllittäisiin taljalla, jonka olet itse tehnyt nyrkein tappelemastasi karhusta. Minä koskettelisin ja ihailisin sinun habaasi ja takassa tuli loimottaisi. Susien ulvonta pelottaisi minua, mutta sinä ritarillisesti suojelet minua ja kesytät suden kuin suden pelkästään ulvaisemalla oven pielestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193124Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622812Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672623Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322522Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582078Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181589Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121582- 491569
- 791569
- 571469