Mites on,vietaanko siella Joulua ollenkaan nyt?
Joulu Gambiassa
7
123
Vastaukset
- Anonyymi
tänään on maassa kansallinen vapaapäivä. Muulla tavoin eivät muslimit yleensä vietä joulua. Kristilliset kirkot ovat joulun pyhien aikaan täynnä (ainakin täällä Bakaussa). Puolisoni kanssa kävimme tänään lähiravintolassa joulupäivän päivällisellä; illalla sitten kuuntelemaan musiikkia ja seurustelemaan ystävien kanssa. Siinä meidän maahanmuuttajan joulu.
- Anonyymi
Asutko koko ajn vai talvissin Gambiassa?Sinne haluan itekin asumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asutko koko ajn vai talvissin Gambiassa?Sinne haluan itekin asumaan.
Onko sulla mitään tietoa kuinka paljon Suomesta päin sinne on tullu asukkeja?Mä oon asustellu lomillani eniten Kotussa ja Bakotehissa.Ja todellakin asuisin mielelläni Gambiassa,ja olen 50v mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla mitään tietoa kuinka paljon Suomesta päin sinne on tullu asukkeja?Mä oon asustellu lomillani eniten Kotussa ja Bakotehissa.Ja todellakin asuisin mielelläni Gambiassa,ja olen 50v mies.
Ja toivon todellakin etten näkis ikinä sitä päivää Gambiassa että jossain siellä olis Suomibaari tms niinku Kanarialla...
- Anonyymi
Olemme täällä talvipakolaisia. Gambiassa asuu suomalaisia ympäri vuoden, mutta asuinalueet vaihtelevat kovasti. Olisi todella hienoa että tänne ei tulisi Suomi -baareja tai kauppoja jossa myytäisiin hk.n sinistä.
Houkuttimena ovat ainakin meillä lämpö ja kulttuuri, en ole vuosikausiin kaivannut lunta ja kylmää, lämpimään tottuu hyvin nopeasti- Anonyymi
Mä tulin sieltä viime kun lopussa ja olin sivellä 4 vkoa tällä kertaa.Ja todellakin rakastann sitä. maata,aurinko,ruoka,turvallisuus,ja ne ihanat neitoset..musa jne..kaikki miä siellä on on mun juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tulin sieltä viime kun lopussa ja olin sivellä 4 vkoa tällä kertaa.Ja todellakin rakastann sitä. maata,aurinko,ruoka,turvallisuus,ja ne ihanat neitoset..musa jne..kaikki miä siellä on on mun juttu.
Mun eka matka sinne oli 2010 ja 7 krt siellä on nyt käyty,asumishalut sinne ollu kaikki nämä vuodet kovat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070