on tajuttoman rasittavaa. Mikä saa aikuisen miehen käyttäytymään niin?
Ristiriitainen viestintä
11
196
Vastaukset
- Anonyymi
Miehen oma epävarmuus,, pelaaminen monien naisen kanssa samaan aikaan,, näistä minä sen miehen opin tuntemaan,,kun oli ristiriitainen! Sanoinkin hänelle näistä suoraan,, tiesi itsekin muttei mahtanut itselleen mitään.
Ristiriitainen viestintä ja ns. kaksoissidos ovat ihmisten geeniperäisiä taipumuksia. Ne ovat erittäin yleisiä, eikä niitä voi poistaa pesemälläkään.
- Anonyymi
Mun ainoa viesti on ollut, että en halua suhdetta ja että hänen täytyy lopettaa tältä palstalta vastausten etsiminen. Ja hänen pitäisi lopettaa se siksi, että hänellä ei ole riittäviä taitoja lukea näitä. Ei ymmärrä, että ei voi tulkita minä rakastan sinua -vastauksia itselleen, tai ylipäätään mitään, sillä kaikessa voi olla joku sairas palstaseuraaja välissä. Käyn täällä harvoin ja näihin viesteihin, siis sellaisiin, jotka voisivat olla häneltä, ei oikein riitä empatiapaukkuja, kun niistä ei tiedä ovatko tekaistuja vai jotkut häneltä.
- Anonyymi
Miksi otat sressiä tuosta, tuskin hän sinua haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi otat sressiä tuosta, tuskin hän sinua haluaa.
Itse kysyisin miksi etsit hänen kirjoituksia palstalta jos et halua mitään. Tuollainen viesti kuulostaa juuri sellaiselta trollausviestiltä. Asetutaan toisen yläpuolelle kun ajatellaan että toinen sokkona ja aivottomana kaipaa täällä. Almuna sitten vielä vähän opastetaan palstan vaaroista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kysyisin miksi etsit hänen kirjoituksia palstalta jos et halua mitään. Tuollainen viesti kuulostaa juuri sellaiselta trollausviestiltä. Asetutaan toisen yläpuolelle kun ajatellaan että toinen sokkona ja aivottomana kaipaa täällä. Almuna sitten vielä vähän opastetaan palstan vaaroista.
Pata kattilaa soimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pata kattilaa soimaa.
Rehellisyyden nimissä on sanottava, etten ole aloittaja, joten en opasta vaaroista. Minä etsin häntä kai toistaiseksi itselleni tuntemattomasta syystä. . .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rehellisyyden nimissä on sanottava, etten ole aloittaja, joten en opasta vaaroista. Minä etsin häntä kai toistaiseksi itselleni tuntemattomasta syystä. . .
En kirjoittanut tuota vastausta. Enkä etsi hänen viestejään, kun tulin käväisemään ja toivon hänen parastaan. Siksi olen kymmeniä kertoja kehoittanut häntä pois täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoittanut tuota vastausta. Enkä etsi hänen viestejään, kun tulin käväisemään ja toivon hänen parastaan. Siksi olen kymmeniä kertoja kehoittanut häntä pois täältä.
Kuka sinä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoittanut tuota vastausta. Enkä etsi hänen viestejään, kun tulin käväisemään ja toivon hänen parastaan. Siksi olen kymmeniä kertoja kehoittanut häntä pois täältä.
Mielestäni tuo on kontrollointia. Ahdistaisi itseäni tuollainen. Mistä sinä tiedät, ettei joku muu viesti voisi koskea häntä. Puistattavan itseriittoinen ajatus, ajaa joku pois täältä. Millä oikeudella teet noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni tuo on kontrollointia. Ahdistaisi itseäni tuollainen. Mistä sinä tiedät, ettei joku muu viesti voisi koskea häntä. Puistattavan itseriittoinen ajatus, ajaa joku pois täältä. Millä oikeudella teet noin.
Totta kai ymmärrän, että tänne kirjoittaminen on terapeuttista ja että sille on paikkansa! Minusta on kuitenkin loukkaavaa, jos ja mikäli hän olettaa että vaiheilen täällä tai kirjoitan ”ristiriitaisia” viestejä. Tai jos hänen pienessä mielessään edes käy että trollailisin.
On varmasti hauskaa saada viesteihin vastauksia, mutta olen johdonmukaisesti ilmaissut etten halua tänne kirjoitella. Ja ihmisillä on toki. Omia asioita mielen päällä ja monenmoista tuttavuutta, että todella toivon sitäkin, että jos hän tänne kirjoittelee, niin muille kuin minulle. Minä luon ihmissuhteeni irl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634