Ristiriitainen viestintä

Anonyymi

on tajuttoman rasittavaa. Mikä saa aikuisen miehen käyttäytymään niin?

11

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehen oma epävarmuus,, pelaaminen monien naisen kanssa samaan aikaan,, näistä minä sen miehen opin tuntemaan,,kun oli ristiriitainen! Sanoinkin hänelle näistä suoraan,, tiesi itsekin muttei mahtanut itselleen mitään.

    • Ristiriitainen viestintä ja ns. kaksoissidos ovat ihmisten geeniperäisiä taipumuksia. Ne ovat erittäin yleisiä, eikä niitä voi poistaa pesemälläkään.

    • Anonyymi

      Mun ainoa viesti on ollut, että en halua suhdetta ja että hänen täytyy lopettaa tältä palstalta vastausten etsiminen. Ja hänen pitäisi lopettaa se siksi, että hänellä ei ole riittäviä taitoja lukea näitä. Ei ymmärrä, että ei voi tulkita minä rakastan sinua -vastauksia itselleen, tai ylipäätään mitään, sillä kaikessa voi olla joku sairas palstaseuraaja välissä. Käyn täällä harvoin ja näihin viesteihin, siis sellaisiin, jotka voisivat olla häneltä, ei oikein riitä empatiapaukkuja, kun niistä ei tiedä ovatko tekaistuja vai jotkut häneltä.

      • Anonyymi

        Miksi otat sressiä tuosta, tuskin hän sinua haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi otat sressiä tuosta, tuskin hän sinua haluaa.

        Itse kysyisin miksi etsit hänen kirjoituksia palstalta jos et halua mitään. Tuollainen viesti kuulostaa juuri sellaiselta trollausviestiltä. Asetutaan toisen yläpuolelle kun ajatellaan että toinen sokkona ja aivottomana kaipaa täällä. Almuna sitten vielä vähän opastetaan palstan vaaroista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kysyisin miksi etsit hänen kirjoituksia palstalta jos et halua mitään. Tuollainen viesti kuulostaa juuri sellaiselta trollausviestiltä. Asetutaan toisen yläpuolelle kun ajatellaan että toinen sokkona ja aivottomana kaipaa täällä. Almuna sitten vielä vähän opastetaan palstan vaaroista.

        Pata kattilaa soimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pata kattilaa soimaa.

        Rehellisyyden nimissä on sanottava, etten ole aloittaja, joten en opasta vaaroista. Minä etsin häntä kai toistaiseksi itselleni tuntemattomasta syystä. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisyyden nimissä on sanottava, etten ole aloittaja, joten en opasta vaaroista. Minä etsin häntä kai toistaiseksi itselleni tuntemattomasta syystä. . .

        En kirjoittanut tuota vastausta. Enkä etsi hänen viestejään, kun tulin käväisemään ja toivon hänen parastaan. Siksi olen kymmeniä kertoja kehoittanut häntä pois täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoittanut tuota vastausta. Enkä etsi hänen viestejään, kun tulin käväisemään ja toivon hänen parastaan. Siksi olen kymmeniä kertoja kehoittanut häntä pois täältä.

        Kuka sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoittanut tuota vastausta. Enkä etsi hänen viestejään, kun tulin käväisemään ja toivon hänen parastaan. Siksi olen kymmeniä kertoja kehoittanut häntä pois täältä.

        Mielestäni tuo on kontrollointia. Ahdistaisi itseäni tuollainen. Mistä sinä tiedät, ettei joku muu viesti voisi koskea häntä. Puistattavan itseriittoinen ajatus, ajaa joku pois täältä. Millä oikeudella teet noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni tuo on kontrollointia. Ahdistaisi itseäni tuollainen. Mistä sinä tiedät, ettei joku muu viesti voisi koskea häntä. Puistattavan itseriittoinen ajatus, ajaa joku pois täältä. Millä oikeudella teet noin.

        Totta kai ymmärrän, että tänne kirjoittaminen on terapeuttista ja että sille on paikkansa! Minusta on kuitenkin loukkaavaa, jos ja mikäli hän olettaa että vaiheilen täällä tai kirjoitan ”ristiriitaisia” viestejä. Tai jos hänen pienessä mielessään edes käy että trollailisin.
        On varmasti hauskaa saada viesteihin vastauksia, mutta olen johdonmukaisesti ilmaissut etten halua tänne kirjoitella. Ja ihmisillä on toki. Omia asioita mielen päällä ja monenmoista tuttavuutta, että todella toivon sitäkin, että jos hän tänne kirjoittelee, niin muille kuin minulle. Minä luon ihmissuhteeni irl.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe