Ristiriitainen viestintä

Anonyymi

on tajuttoman rasittavaa. Mikä saa aikuisen miehen käyttäytymään niin?

11

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehen oma epävarmuus,, pelaaminen monien naisen kanssa samaan aikaan,, näistä minä sen miehen opin tuntemaan,,kun oli ristiriitainen! Sanoinkin hänelle näistä suoraan,, tiesi itsekin muttei mahtanut itselleen mitään.

    • Ristiriitainen viestintä ja ns. kaksoissidos ovat ihmisten geeniperäisiä taipumuksia. Ne ovat erittäin yleisiä, eikä niitä voi poistaa pesemälläkään.

    • Anonyymi

      Mun ainoa viesti on ollut, että en halua suhdetta ja että hänen täytyy lopettaa tältä palstalta vastausten etsiminen. Ja hänen pitäisi lopettaa se siksi, että hänellä ei ole riittäviä taitoja lukea näitä. Ei ymmärrä, että ei voi tulkita minä rakastan sinua -vastauksia itselleen, tai ylipäätään mitään, sillä kaikessa voi olla joku sairas palstaseuraaja välissä. Käyn täällä harvoin ja näihin viesteihin, siis sellaisiin, jotka voisivat olla häneltä, ei oikein riitä empatiapaukkuja, kun niistä ei tiedä ovatko tekaistuja vai jotkut häneltä.

      • Anonyymi

        Miksi otat sressiä tuosta, tuskin hän sinua haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi otat sressiä tuosta, tuskin hän sinua haluaa.

        Itse kysyisin miksi etsit hänen kirjoituksia palstalta jos et halua mitään. Tuollainen viesti kuulostaa juuri sellaiselta trollausviestiltä. Asetutaan toisen yläpuolelle kun ajatellaan että toinen sokkona ja aivottomana kaipaa täällä. Almuna sitten vielä vähän opastetaan palstan vaaroista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse kysyisin miksi etsit hänen kirjoituksia palstalta jos et halua mitään. Tuollainen viesti kuulostaa juuri sellaiselta trollausviestiltä. Asetutaan toisen yläpuolelle kun ajatellaan että toinen sokkona ja aivottomana kaipaa täällä. Almuna sitten vielä vähän opastetaan palstan vaaroista.

        Pata kattilaa soimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pata kattilaa soimaa.

        Rehellisyyden nimissä on sanottava, etten ole aloittaja, joten en opasta vaaroista. Minä etsin häntä kai toistaiseksi itselleni tuntemattomasta syystä. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisyyden nimissä on sanottava, etten ole aloittaja, joten en opasta vaaroista. Minä etsin häntä kai toistaiseksi itselleni tuntemattomasta syystä. . .

        En kirjoittanut tuota vastausta. Enkä etsi hänen viestejään, kun tulin käväisemään ja toivon hänen parastaan. Siksi olen kymmeniä kertoja kehoittanut häntä pois täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoittanut tuota vastausta. Enkä etsi hänen viestejään, kun tulin käväisemään ja toivon hänen parastaan. Siksi olen kymmeniä kertoja kehoittanut häntä pois täältä.

        Kuka sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kirjoittanut tuota vastausta. Enkä etsi hänen viestejään, kun tulin käväisemään ja toivon hänen parastaan. Siksi olen kymmeniä kertoja kehoittanut häntä pois täältä.

        Mielestäni tuo on kontrollointia. Ahdistaisi itseäni tuollainen. Mistä sinä tiedät, ettei joku muu viesti voisi koskea häntä. Puistattavan itseriittoinen ajatus, ajaa joku pois täältä. Millä oikeudella teet noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni tuo on kontrollointia. Ahdistaisi itseäni tuollainen. Mistä sinä tiedät, ettei joku muu viesti voisi koskea häntä. Puistattavan itseriittoinen ajatus, ajaa joku pois täältä. Millä oikeudella teet noin.

        Totta kai ymmärrän, että tänne kirjoittaminen on terapeuttista ja että sille on paikkansa! Minusta on kuitenkin loukkaavaa, jos ja mikäli hän olettaa että vaiheilen täällä tai kirjoitan ”ristiriitaisia” viestejä. Tai jos hänen pienessä mielessään edes käy että trollailisin.
        On varmasti hauskaa saada viesteihin vastauksia, mutta olen johdonmukaisesti ilmaissut etten halua tänne kirjoitella. Ja ihmisillä on toki. Omia asioita mielen päällä ja monenmoista tuttavuutta, että todella toivon sitäkin, että jos hän tänne kirjoittelee, niin muille kuin minulle. Minä luon ihmissuhteeni irl.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe