näytössä vilahtaa avattaessa musta "taulu" tai laatta, se vilahtaa sekunnissa pois.
Tämä ilmiö tapahtuu aina kun menen esim.tuttujeni koneelle, joiden kanssa minulla on esim. puhelin numero yhteys.
Miksi koneeni
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Musta "taulu" tai laatta on merkki siitä että koneessa tehdään käynnistyksen yhteydessä avaukseen ohjelmoituja toimenpiteitä. Osa näistä toimenpiteistä vaatii että kone käynnistää komentokehotteen ja sulkee sen kun toimenpide on suoritettu. Normaalisti tämä tapahtuu niin nopeasti ettei sitä ihmissilmin ehdi havaita. Hitailla, vähämuistisilla koneilla toiminnot etenee vähän hitaammin ja sen mustan ruudun ehtii huomaamaan jos ruutua oikein tuijottaa.
Voit itse avata mustan "taulun" kokeeksi kirjoittamalla alalaidan suurennuslasiin
cmd [enter]
Ruutu sulkeutuu joko oikean ylälaidan ruksista tai kirjoittamalla vilkkuvan kursorin kohtaan
exit [enter] - Anonyymi
Jos minua mietityttäisi mitä tapahtuu käynnistyksen aikana, ottaisin siitä selvää, vaikka lukemalla käynnistyslokin C:\Windows\ntbtlog.txt.
Jos lokia ei ole, on se mahdollista pistää päälle kaikissa Windows versioissa:
https://winaero.com/blog/enable-boot-log-windows-10/
T. Urpo - Anonyymi
Ei windowsissa pitäisi cmd vilahdella, ellet ole jotain ylimääräistä ohjelmaa asentanut. Tekaise uusi käyttäjätili, jospa vilahtelu loppuisi.
- Anonyymi
Kännistän windowsia niin laatta lentää sekunnissa. Mistähän moinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847