Minkä ikäisinä vielä parinvaihtoa

Anonyymi

Täällä useampi sanonut, että on jo liian vanha aloittamaan parinvaihtoa. Meitä kiihottaisi parinvaihto minkä ikäisen parin kanssa vaan. Miten muilla? Onko ikärajoja vai mikä määrittää kiinnostuminen. Meillä halu saada yhdessä vierasta kullia ja pillua toisen katsellessa on tärkeintä. Samoin välitön tunnelma. Toinen pari ei myöskään saisi olla umpikarvainen. Sellasta meillä. Ollaan 60

65

1960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikai sillä iällä ole loppujen lopuksi ole mitään väliä kuhan kemiat kohtaa ja kaikki nauttii. 🙂

    • Anonyymi

      Ei ole yläikärajaa tässäkään touhussa, siitä vaan!

    • Anonyymi

      Minulta kypsään ikään ehtineenä aviomiehenä kysyttäessä vastaisin: jos ja kun avioliitto on kestänyt lujana ja luottamuksellisena parikymmentä vuotta, ikävuosia kertynyt avioparille 40 , voi vallan hyvin avata keskustelun eroottisten kokemusten ja seurustelutapojen laajentamisesta, jopa näin pitkälle menevien kokeilujen muodossa. Me emme vaimon kanssa innostuneet parinvaihdosta. Siinä on neljä henkilöä, joista jo muodostuu niin monimutkainen suhdeverkko, että sen luomien tunteiden hallinta ja ryhmän koossapitäminen sitoo hurjasti energiaa. Sen sijaan kutsumalla kutsuttu vieras, jonka kanssa on sovittu perussäännöt, mahdollistaa rauhallisemman keskittymisen libidon vapauttamiseen ja yhteisen tunnelman luomiseen. Näin ainakin meillä.

      • Anonyymi

        Elet aivan oikeassa, tuollainen kahden parin parinvaihto on tosi hankala hallita. Sen sijaan kolmannet pyörät ei tuota ongelmia,kunhan asioista on sovittu etukäteen ja kummallakin on oikeus yksipuolisesti purkaa sovittu asia. Eli tyyliin, ei oo mun... Meidän juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elet aivan oikeassa, tuollainen kahden parin parinvaihto on tosi hankala hallita. Sen sijaan kolmannet pyörät ei tuota ongelmia,kunhan asioista on sovittu etukäteen ja kummallakin on oikeus yksipuolisesti purkaa sovittu asia. Eli tyyliin, ei oo mun... Meidän juttu.

        Juuri noin, olen ollut avoliitossa 32 vuotta. Kolmansia pyöriä on ollut paljon...niitä tulee ja menee. Parinvaihtoa olemme kokeilleet kaksi kertaa,ei ollut meidän juttu se.👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin, olen ollut avoliitossa 32 vuotta. Kolmansia pyöriä on ollut paljon...niitä tulee ja menee. Parinvaihtoa olemme kokeilleet kaksi kertaa,ei ollut meidän juttu se.👎

        Ai paljon kolmansia pyöriä, kuinka paljon on paljon ?


      • Pääsisikö mukaan panemaan vaimoasi olen 56v. Ottakaa yhteyttä kertokaa mistä saa yhteyttä teihin


      • Olen 46v vaimoni on 38v.
        Minä olen jo 16v ollut 34v avioparin kolmas pyörä.
        Olin heillä usein ja miehen vaimo oli innokas opettamaan nuorta miestä ja olin tervetullut aina ja äävin joka viikko heillä useasti parin vuoden ajan.
        Rouva oli upea kaunis ja kiimainen..
        Omalle vaimolle kerroin jo kahdden kuukauden yhdessä olon jälkeen.
        Kerroin myös haluavani kolmen kimppaa jossa olisi 1N ja 2Miestä ja haluavani ainoaksi naiseksi omaa tyttöystävääni.
        Hän suostui ja sain luvan järjestää hänelle seksi tapaamisen. Hhän oli silloin 22v nyt 38 vuoden iässä on sama mies edelleen aktiivisesti ainakin 3 yötä kuussa meillä eli perjantai illasta maanantai aamuun.
        Panemme kimpassa ja vuorotellen vaimoani.
        Olemmee kaikki heteroja.


      • Anonyymi
        Mika46 kirjoitti:

        Olen 46v vaimoni on 38v.
        Minä olen jo 16v ollut 34v avioparin kolmas pyörä.
        Olin heillä usein ja miehen vaimo oli innokas opettamaan nuorta miestä ja olin tervetullut aina ja äävin joka viikko heillä useasti parin vuoden ajan.
        Rouva oli upea kaunis ja kiimainen..
        Omalle vaimolle kerroin jo kahdden kuukauden yhdessä olon jälkeen.
        Kerroin myös haluavani kolmen kimppaa jossa olisi 1N ja 2Miestä ja haluavani ainoaksi naiseksi omaa tyttöystävääni.
        Hän suostui ja sain luvan järjestää hänelle seksi tapaamisen. Hhän oli silloin 22v nyt 38 vuoden iässä on sama mies edelleen aktiivisesti ainakin 3 yötä kuussa meillä eli perjantai illasta maanantai aamuun.
        Panemme kimpassa ja vuorotellen vaimoani.
        Olemmee kaikki heteroja.

        Siis oliko aviopari ollut naimisissa 34v vai ovatko iältään 34v? Jos jälkimmäinen, niin nuoren miehen opettaminen ei mahdu matematiikkaan.
        Haluat ainoaksi naiseksi tyttöystäväsi ja käyt toisen parin kolmantena pyöränä...
        Hieman sekavasti kirjoittelit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis oliko aviopari ollut naimisissa 34v vai ovatko iältään 34v? Jos jälkimmäinen, niin nuoren miehen opettaminen ei mahdu matematiikkaan.
        Haluat ainoaksi naiseksi tyttöystäväsi ja käyt toisen parin kolmantena pyöränä...
        Hieman sekavasti kirjoittelit.

        Olin itse kuusitoista vuotias kun olin kolmekymmentäneljän ikäisen parin kolmas ja sain panna tätä 34vuotiasta naista kahden vuoden ajan jopa useasti viikossa. Vaimoani ollaan nyt pantu kimpassa 16vuotta.
        Aloitimme kun vaimo olì 22vuotias nyt vaimo on 38vuotias.


      • On hienoa antava vaimolle nautinto ja ottaa muitakin miehiä vaimoa panemaan.
        Minun kaverit ovat olleet vaimoni pillussa usein.
        He nuolevat vaimoni pillua kunnes vaimon haluaa että aletaan panemaan useammankin miehen kanssa kerrallaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elet aivan oikeassa, tuollainen kahden parin parinvaihto on tosi hankala hallita. Sen sijaan kolmannet pyörät ei tuota ongelmia,kunhan asioista on sovittu etukäteen ja kummallakin on oikeus yksipuolisesti purkaa sovittu asia. Eli tyyliin, ei oo mun... Meidän juttu.

        Meillä ainoa mitä sovitaan on ettei saa tuottaa fyysistä kipua ja kun alamme kerran panemaan niin jokainen panee niin paljon kuin mahdollista.
        Vaimoni suosikki on 2-3miestä.
        Kerran oli sovittu 2N ja 6M ja toisen parin mies kielsi vaimonsa osallistua kimppaan.
        Lopulta meitä oli 5 miestä vaimoani panemassa koko viikonlopun perjantai illasta sunnuntai iltaan asti.


    • Puhuimme asiasta jo nuorina vaimoni kanssa, mutta emme koskaan sitä harrastaneet. Suhtauduimme asiaan hyvin myönteisesti luontevana osana ihmisen synnynnäisen moniavioisen tarpeen täyttäjänä, mutta samoin ajattelevaa paria ei vain sattunut kohdalle.

      Emme olisi ryhtyneet parinvaihtoon seksi edellä, vaan ajattelimme, että jos syntyy toisen parin kanssa muutenkin hyvä ystävyys, se luonnostaan laajenisi myös heteroseksin alalle, ilman mitään kynnystä, mutta ei se myöskään toisi mitään erityisiä kokemuksia tai vaihtelua. Se olisi ollut tasaisen ja rakkaudellisen avioliiton luontoista.

      Hiljan luin tältä palstalta, kuinka uskovainen pari harrasti toisen uskovaisen parin kanssa, paria vaihtaen, sukupuolielinten hyväilyä eli pettingiä. Arvelivat sen johtavan pian yhdyntäänkin. He olivat löytäneet yhteisen ajatusmaailman, viihtyivät yhdessä ja viihtyminen laajeni luonnostaan myös seksin alalle. Jotain tällaista ja koko elämän kestävää ystävyyttä ajattelimme.

    • Anonyymi

      Mistä päin olette.

      • Olen Salossa missä päin te sitten olette.


    • Iällä ei todellakaan ole mitään merkitystä !
      Jos tulee juttuun toisen parin kanssa, niin silloin on myös kiva "leikkiä" yhdessä.

      • Anonyymi

        Kiinnostaisiko teitä siis 60v pari? Kunto on kohdillaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisiko teitä siis 60v pari? Kunto on kohdillaan.

        Meillä on ollut myös 60 kumppaneita.....


    • Kiinnostaisiko kolmas pyörä systeemi olisin valmis tulemaan mukan ottaka yhteyttä miten teihin saa yhteyttä

      • Anonyymi

        Ei kiinnosta. Parinvaihto kyllä kiinnostaa. Alkuperäinen kysymys liittyi ikään ja miten siihen parinvaihdossa suhtaudutaan. Ei olla ruumiilta eikä mieleltä vanhoja kuoppia 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiinnosta. Parinvaihto kyllä kiinnostaa. Alkuperäinen kysymys liittyi ikään ja miten siihen parinvaihdossa suhtaudutaan. Ei olla ruumiilta eikä mieleltä vanhoja kuoppia 😁

        Siis kurppeja. Jos ymmärrätte mitä tarkoitamme😊


    • Anonyymi

      Olen yli kuuskymppinen , 35v. aviossa ollut nainen. Nyt kaikenlaiset ruuhkavuodet ohi. Oli vuosikymeniä jolloin en ehtinyt edes ajatella seksiä, saati hoitaa itseäni. Nyt kaikki olisi toisin, aktiiviset seksihetket himottaisivat. Olen silloin tällöin täällä kainosti kysäissyt voisinko tulla mukaan,
      ilman vastausta.Tai sitten "pariskunta "on osoittautunut pelkäksi mieheksi, joka haluaisi minut ensin testata:) Jos joku täyspäinen pariskunta ja heidän mieskaverinsa haluaisi iloisen ja kivan naisen mukaan illan tai päivän viettoon,
      haluaisin kokeilla.

      • Anonyymi

        Oletko kokeillut hakea seuraa pareista esim jollain seuranhaku palstalla? Tämä palsta ei ehkä ole paras siihen hommaan kuten olet jo varmaan huomannut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko kokeillut hakea seuraa pareista esim jollain seuranhaku palstalla? Tämä palsta ei ehkä ole paras siihen hommaan kuten olet jo varmaan huomannut.

        Kiitos vinkistä ! En vielä, mutta yritän sellaisen palstan nyt löytää:)


      • Anonyymi

        Meillä ei valitettavasti ole sopivaa mieskaveria sinulle. Vain me samanikäisen ja samalla asialla oleva pariskunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vinkistä ! En vielä, mutta yritän sellaisen palstan nyt löytää:)

        kyllä täältäkin löytyy täysipäisiä.olemme samanikäinen aviopari tampereen suunnalta jos vain uskallusta riittää lähteä mukaan.haemme samanikäistä seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä täältäkin löytyy täysipäisiä.olemme samanikäinen aviopari tampereen suunnalta jos vain uskallusta riittää lähteä mukaan.haemme samanikäistä seuraa.

        Hei, ilmeisesti kommentoitte mun viestiä...olen siis se " yksin yrittäjä" .
        Asun ihan pks;lla, mutta matkailu avartaa. Voisimme suunnitella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, ilmeisesti kommentoitte mun viestiä...olen siis se " yksin yrittäjä" .
        Asun ihan pks;lla, mutta matkailu avartaa. Voisimme suunnitella?

        juuri sinulle


      • Järjestetään eikä tyydytä vähään. 2-3miestä molemmille ja vaihdetaan välillä miehiä.


      • Anonyymi

        Tervetuloa 55/60v parin seuraksi Vantaalle....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juuri sinulle

        Ok:)
        Saako teihin yhteyden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa 55/60v parin seuraksi Vantaalle....

        Oliko tämä viesti aloittaja- parille vai yksin naiselle?


      • Anonyymi
        38v.vaimo kirjoitti:

        Järjestetään eikä tyydytä vähään. 2-3miestä molemmille ja vaihdetaan välillä miehiä.

        Hei:) Kenellehän mahtoi tuo herkullinen tarjous olla?


    • Anonyymi

      Tampereen suunnalta löytyisi samanikäinen pariskunta ja muutkin kriteerit täsmää.
      Järjestelläänkö tapaaminen?

      • Anonyymi

        Hmmm... Kertokaapa vähän lisää teistä ja harrastuksestanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm... Kertokaapa vähän lisää teistä ja harrastuksestanne.

        Siis olemme aviopari,normivartaloisia,ajeltuja,terveitä molemmista päistä ja ehdottomasti bi-henkisiä,molemmat.Ikää meillä hiukan yli ja alle 60V.Olemme olleet joskus paljon aktiivisempia harrastuksen suhteen ja tykkäämme pidempi aikaisista tuttavuuksista.Ehdottomasti täytyy mainita että poltamme molemmat ja otamme joskus ja jouluna muutaman oluenkin jos sille päälle sattuu.Meihin saa kyllä yhteyden tuolta luukun sähköpostista kun laittaa eteen innoset(at).... ps.meillä myös taloudessa koira että jos allergioita niin tiedoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm... Kertokaapa vähän lisää teistä ja harrastuksestanne.

        Mätänemis pisteessä olevaa persesuolta löytyy


    • Kimpassa ikä ei niinkään ratkaise vaan utelias ja kiimainen suhtautuminen.
      Sopii kaiken ikäisille tämä kimppa seksi.

      • Anonyymi

        ja on mukavaa ja halpaa.Mikäli kiinnostaa niin viestiä tulemaan tuonne luukkuun niin keksitään porukalla kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja on mukavaa ja halpaa.Mikäli kiinnostaa niin viestiä tulemaan tuonne luukkuun niin keksitään porukalla kivaa.

        Keksi keskenäs tautipesäke


      • Anonyymi

        Tietysti varsinkin sulle pershoro


    • Anonyymi

      Muita seurataan aina silloin, kun omassa elämässä ei tapahdu mitään.

    • Niin kauvan voi parinvaihtoa harrastaa kuin kulki seisoo tai jos sopii niin kauan kuin kieli pelaa ja naisilla ei ole esteitä.
      Liukkaus pilluun ja munaa perään tai kimppaseksiä ja 2 miestä panemaan.

      • Anonyymi

        Niinhän ne kaikki hiivaviiva pershorot ja kukkakaali mulukut tekköö niiihhh...


      • Anonyymi

        Olen itse 64v rva ja mieheni kanssa harrastamme parin vaihtoa sekä kimppaa. Kesäisin useammin kun liikumme asunto autolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse 64v rva ja mieheni kanssa harrastamme parin vaihtoa sekä kimppaa. Kesäisin useammin kun liikumme asunto autolla.

        Hmmm...Karavaanaripari....mielenkiintoista m55/n60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse 64v rva ja mieheni kanssa harrastamme parin vaihtoa sekä kimppaa. Kesäisin useammin kun liikumme asunto autolla.

        Hmm... minkähänlaisissa paikoissa tätä harrastelette, kun liikuskelette sillä asuntoautollanne? Maanteiden levähdyspaikoilla? Markettien parkkipaikoilla? Leirintäalueilla?
        Olisikohan teillä mahdollisesti "käyttöä" vain 3.pyörälle kun kimppaakin harrastelette tuon parinvaihdon lisäksi...?
        Josko sitä ensi kesänä pääsisi vaikka mukaan ;)
        Tre-M46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm... minkähänlaisissa paikoissa tätä harrastelette, kun liikuskelette sillä asuntoautollanne? Maanteiden levähdyspaikoilla? Markettien parkkipaikoilla? Leirintäalueilla?
        Olisikohan teillä mahdollisesti "käyttöä" vain 3.pyörälle kun kimppaakin harrastelette tuon parinvaihdon lisäksi...?
        Josko sitä ensi kesänä pääsisi vaikka mukaan ;)
        Tre-M46

        Olet kiinnostunut😊 parin vaihtoa aina leirintäalueella ja kolmas pyörä kanssani aika usein abc parkissa. Mieheni harvoin mukana kun vieraan kanssa olen yhdynnässä hän odottaa kahvilassa tai käy kävelyllä. Abc toimii miesten helppo tulla nopeallakin aikataululla ja kesäisin vähissä vaatteissa tuo lisä mausteen. Mielellään otetaan mukaan uusia miehiä tuo lisä kivaa harrastukseemme😋


      • Anonyymi

        Jos näkisit mut niin säkin haluaisit😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kiinnostunut😊 parin vaihtoa aina leirintäalueella ja kolmas pyörä kanssani aika usein abc parkissa. Mieheni harvoin mukana kun vieraan kanssa olen yhdynnässä hän odottaa kahvilassa tai käy kävelyllä. Abc toimii miesten helppo tulla nopeallakin aikataululla ja kesäisin vähissä vaatteissa tuo lisä mausteen. Mielellään otetaan mukaan uusia miehiä tuo lisä kivaa harrastukseemme😋

        Ajeletteko Etelä-Pohjanmaalla päin, täällä olisi kiinnostunut mies valmis sekstailemaan naisen kanssa teidän asuntoautossa. estotonmies at luukku.com


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse 64v rva ja mieheni kanssa harrastamme parin vaihtoa sekä kimppaa. Kesäisin useammin kun liikumme asunto autolla.

        Hei.Eipä niitä innokkaita sitten ollutkaan meille tampereen parille.Teille jotka liikutte as.autolla,kun tulette Tampereen suuntaan niin vinkatkaa.Mekin nimittäin karavaanareita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse 64v rva ja mieheni kanssa harrastamme parin vaihtoa sekä kimppaa. Kesäisin useammin kun liikumme asunto autolla.

        Olisin myös kiinnostunut kimpasta ,olen 56v karavaanari/puskaparkkeeraaja tampereen läheltä kelpaisikos rouva nro64:lle tai muille karavaanareille. Sähköpostitse kuvaa myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kiinnostunut😊 parin vaihtoa aina leirintäalueella ja kolmas pyörä kanssani aika usein abc parkissa. Mieheni harvoin mukana kun vieraan kanssa olen yhdynnässä hän odottaa kahvilassa tai käy kävelyllä. Abc toimii miesten helppo tulla nopeallakin aikataululla ja kesäisin vähissä vaatteissa tuo lisä mausteen. Mielellään otetaan mukaan uusia miehiä tuo lisä kivaa harrastukseemme😋

        Olisihan se mukava päästä tuomaan tuota lisäkivaa kivalle pariskunnalle ;)
        Tre-M46


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan se mukava päästä tuomaan tuota lisäkivaa kivalle pariskunnalle ;)
        Tre-M46

        Olishan kiva saada kuppaa tippuria visvaa ja muuta herppestä


      • Anonyymi
        Hermanni54 kirjoitti:

        Olisin myös kiinnostunut kimpasta ,olen 56v karavaanari/puskaparkkeeraaja tampereen läheltä kelpaisikos rouva nro64:lle tai muille karavaanareille. Sähköpostitse kuvaa myös.

        Ei kelpaa ikäloppu fossiili


      • Anonyymi
        Hermanni54 kirjoitti:

        Olisin myös kiinnostunut kimpasta ,olen 56v karavaanari/puskaparkkeeraaja tampereen läheltä kelpaisikos rouva nro64:lle tai muille karavaanareille. Sähköpostitse kuvaa myös.

        Kyllä kelpaat meille ja ennen kaikkea minulle😋 rva 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kiinnostunut😊 parin vaihtoa aina leirintäalueella ja kolmas pyörä kanssani aika usein abc parkissa. Mieheni harvoin mukana kun vieraan kanssa olen yhdynnässä hän odottaa kahvilassa tai käy kävelyllä. Abc toimii miesten helppo tulla nopeallakin aikataululla ja kesäisin vähissä vaatteissa tuo lisä mausteen. Mielellään otetaan mukaan uusia miehiä tuo lisä kivaa harrastukseemme😋

        Voisinko mä viihdyttää sun miestä, kun sinä olet kahvilla:)?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kelpaat meille ja ennen kaikkea minulle😋 rva 64

        Mitdn yhteyttä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kelpaat meille ja ennen kaikkea minulle😋 rva 64

        sp [email protected] niin saat kuvaa joka ei ole pieni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisinko mä viihdyttää sun miestä, kun sinä olet kahvilla:)?

        Hausitko mistäni?


    • Anonyymi

      Alotettiin vaimon kanssa parinvaihtohommat 20-v ja nyt oomma jo 80-v. Ei tällaisia kannata ollenkaan miettiä! Ei ku hommiin vaan! On vain eukko vaihtunut jo 20 kertaa ja alkuperänen missä liekin parinvaihossa

    • Anonyymi

      Minä olen 67 -vuotias ja vaimoni on 61-vuotias.
      Meillä käy yksi 54 vuotias mies ja vieläkin panemme kimpasssa ja. vuorrotellen vaimoani.

      • Anonyymi

        Panet siis tän miehen kanssa? 🤭


      • Voisin tulla myös olen alle kuuskymppinen ja kikkeli 22cm missäpäin asutte? sp on [email protected]


    • Tulisin mielellänä rouvaa hoitaan,karavaanari .56v 22cm

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      184
      4095
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      211
      2061
    3. Oletko kaivattusi tyyppinen henkilö

      ulkoisesti?
      Ikävä
      133
      1617
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      66
      1283
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      60
      994
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      75
      979
    7. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      164
      954
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      932
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      895
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      894
    Aihe