Ei olisi pitänyt sanoa mitä sanoin. Kaduttaa. Pakko katsoa eteensä, mitään kuitenkaan näkemättä. Kaipaan kuulla sinusta.
Tyhmä mikä tyhmä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että sanoit, nyt voimme molemmat liikkua eteenpäin.
- Anonyymi
Mitä sanoit ja kenelle.. olit rohkea kuitenkin ❤
- Anonyymi
Kannattanee ottaa suoraan yhteyttä siihen ketä kaipaat...
- Anonyymi
Niinpä. No, moni ei edes kadu sanomisiaan. Sinä sentään vaikutat katuvan ja ajattelevan asiaa.
Pahasti painaa minulla mieltä rakkaan ihmisen sanomiset. Hiljakseen ollaan etäännytty. Olisikin vain yksi kerta, mutta aina vain uudestaan loukataan, ihan kuin tahallaan. Kun aikaa on kulunut taas annetaan ymmärtää, että välitetään. Kohdataan ja taas loukkaat. En ymmärrä mikä sinussa edelleen viehättää minua. Ajatuksissakin olet usein. Pitäisi ymmärtää jatkaa matkaa, mutta miten sen teen.
Terveeseen suhteeseen kuuluu molemminpuolinen kunnioitus toista kohtaan, joka merkitsee yhtä paljon kuin rakkaus ja, josta rakkaus lopulta muodostuu ja tekee suhteesta kestävän. Toisen alentaminen ja arvostelu jättää ikuisen arven, jota on melkein mahdoton unohtaa, vaikka haluaisi.
Rakkaat toverit, kunnioittakaa toisianne ja rakastakaa sydämenne pohjasta. Olkaa hyviä toisillenne. Rumat sanat mieli muistaa aina ja niitä ei edes aina jälkikäteen sanotut kauniit sanat auta unohtamaan. Koskaan en hänelle olisi pystynyt sanomaan sitä mitä hän minulle joskus sanoi. Silti välitän hänestä. - Anonyymi
Jos rehellisesti olet jotakin sanonut ja seisot sen takana.
Älä kadu.
Jos, se muutti jonkun ihmisen mielipidettä sinusta,
tai muutti teidän välejä,
ja se vaivaa,
niin korjaa asia.
Älä kadu, vaan jatka eteen päin.
Kaikkia kauniita hetkiä vaali muistona.- Anonyymi
Just näin. 👍
- Anonyymi
Mihin asiaan liittyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078