PALSTA ON KUALLUT!

Anonyymi

Taitaa täällä hiljentyä vielä enemmänkin vuodenvaihteen jälkeen.
Tossut on suunnattu jo paremmille metsästysmaille ja puuttuu enää ne kuuluisat loppuitkut krokotiilin kyyneleillä.

Heissulivei ja Onnellista Uutta Vuotta 2020!

18

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

rouva Rauha olkoon palstan sielulle. Levätköön rauhassa kuin lettutaikina. Uudenvuoden nakeista olet sinä tullut ja perunasalaattiin pitää sinun uppoaman, huikaksi hapanta vettä.

• Anonyymi

Jos joku loppuu niin uusi tulee tilalle. Useimmat keksivät vaihtoehdon, valittajat ilmeisesti eivät, kun tämä palstan kuolemisaihe putkahtaa vähän väliä aloituksena. Det är best som sker. Mitä sitä marisemaan.

• Anonyymi

Palsta kuallut? Mut minä en :)
      Ei ollunna ees ähkyä, syränkohtauksesta puhumattakaa. Jatkamma samalla viisii kuin ennenkin.

Emmä viel uutta vuotta toivotte, aion luuhata täällä joka päivä.

Ai niin, mutta jos aloittaja ei luuhaa, niin hänelle:
      Onnellista uutta vuotta 2020!

• Anonyymi

Kuolemaa on toitotettu useinkin, välil on hiljaisempaa, välil vilkkaampaa, elämä jatkuu ja palsta myös.

• Onnellista Uutta Vuotta vaan!

Minun puolesta joutaa vaikka tulla haudatuksi, palsta. Ei tässä ole enää mitään mieltä, kun koko palsta on lähes pelkkää anonyymiä.

• Anonyymi

Anonyymi on kirjoittamieni kommenttien nimimerkkinä, koska nikkini ei ole sininen.

Olenko mielestäsi "anonyymi", vaikka kuittaankin tekeleeni mustalla nikilläni "kylmätotuus", jota olen käyttänyt n. 5 vuotta?

Musaketjuissa olen sinun nimimerkkiisi yleensä törmännyt ja monet linkittämäsi teokset kuunnellut.
        Minulle ei ole ollut koskaan mitään merkitystä sillä, mikä nimimerkki on musalinkin laittanut.
        Kuuntelen musan, jos se minua "miellyttää".

Tätä samaa linjaa käytän myös muissakin aloituksissa.
        Jos aihe kiinnostaa, niin kirjoitan siihen oman mielipiteeni riippumatta siitä, olipa aloittaja anonyymi tai tunnistettava nimimerkki.

En toivo, että 60 palsta hiljenee.
        Sitä kuitenkin toivon, että palstalaiset kuittaisivat kommenttinsa vaikka mustalla nikillään, kuten monet kirjoittajat tekevätkin.

kylmätotuus

• Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi on kirjoittamieni kommenttien nimimerkkinä, koska nikkini ei ole sininen.

Olenko mielestäsi "anonyymi", vaikka kuittaankin tekeleeni mustalla nikilläni "kylmätotuus", jota olen käyttänyt n. 5 vuotta?

Musaketjuissa olen sinun nimimerkkiisi yleensä törmännyt ja monet linkittämäsi teokset kuunnellut.
        Minulle ei ole ollut koskaan mitään merkitystä sillä, mikä nimimerkki on musalinkin laittanut.
        Kuuntelen musan, jos se minua "miellyttää".

Tätä samaa linjaa käytän myös muissakin aloituksissa.
        Jos aihe kiinnostaa, niin kirjoitan siihen oman mielipiteeni riippumatta siitä, olipa aloittaja anonyymi tai tunnistettava nimimerkki.

En toivo, että 60 palsta hiljenee.
        Sitä kuitenkin toivon, että palstalaiset kuittaisivat kommenttinsa vaikka mustalla nikillään, kuten monet kirjoittajat tekevätkin.

kylmätotuus

Sinä oletkin myönteinen poikkeus muutamien muiden lisäksi, kun vakinimimerkkisi kuitenkin laitat näkyville.

• Anonyymi

No ...eipä vaivuta synkkyyteen ... ensiviikolla tähänaikaan mennään jo uutta vuotta 2020 ....Joulu ohi ja taas kirjoittelijat ehtivät kirjoitella... hassu juttu tuli juuri tänään mieleeni ...kun vaihtui 2000 vuosi silloin jokapuolella maailmaa tuli viestejä kuinka maailmanloppu tulee...vuosituhannen vaihtuessa....eipä tullut ...eikä tule tännekään...palstalle.
      mimmimum-..mi

• Anonyymi

Odottelen nälkämaan aarnikotkan raivokkaita siiveniskuja, ja viiltävää ääntelyä .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odottelen nälkämaan aarnikotkan raivokkaita siiveniskuja, ja viiltävää ääntelyä .

Minä alan kyllä odottamaan kohta kevättä...Ruislinnun laulu korvissani .... tähkäpäiden yllä täysikuu.. kesäyön on onni omanani ...kaskisavuun laaksot verhouu..."
        Sekä lintujen pesintäkameroita ....vaikka Seilin saarelta ...se on jännää.
        mimmimum-..mi

• Anonyymi

1eero

Viimetalvena oli luontoliveessä kaksi kameraa päällä koko talven, toisessa kamerassa näkyi kerran kaksutta, muuten talvi on hiljaista aikaa.
      Nyt ainoa kamera rikki.

• Anonyymi

Kaksi sutta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksi sutta

En ole osannut oikein alkaa noita muita kameroita katselemaan ...kuin noita lintu...voisi olla mielenkiintoisia muitakin .... Tammikuussa lähden oikein linturuokkijaksi tyttären perheeseen kun lähtevät Thaimaassa käymään lomalle....no ..ei se olisi välttämätöntä kahdenviikon vuoksi ...mutta onhan se vaihtelua ....heillä on tosi rikas lintukanta...
        mimmimum-..mi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole osannut oikein alkaa noita muita kameroita katselemaan ...kuin noita lintu...voisi olla mielenkiintoisia muitakin .... Tammikuussa lähden oikein linturuokkijaksi tyttären perheeseen kun lähtevät Thaimaassa käymään lomalle....no ..ei se olisi välttämätöntä kahdenviikon vuoksi ...mutta onhan se vaihtelua ....heillä on tosi rikas lintukanta...
        mimmimum-..mi

Kanarianlintuja häkissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kanarianlintuja häkissä?

No ..höpön höpön ...ei mitään Sylvian joululaulun Sisilian häkkilintua.. vaan mustarastaita..närhiä ..tikkoja ...talitinttejä..
        mimmimum-..mi

• Anonyymi

Näin joulun aikaan porukoilla on jos jotakin touhua. Ei ehdi pötkähdellä palstalle.
      Minäkin tallustelin kohti kotiovea puoli kymmenen kieppeillä. Olin pojan luona.

Vaihdoin kotoisasti heti yöpaidan päälle. Villasukat tietysti kinttuihin. Nyt vallan mukava olo.
      Laitan ihan kohta ja pian musiikkia soimaan taustalle. On semmonen halu nyt tulollaan, että korvat tahtovat imeä sulosointuja.

Ilta ei ole vielä vanha, joten kyllä täs vielä ehtis vaikka mitä. Olen sen verran illanvirkku, että hätä ei ole minkään näköinen, vaikka kotiuduinkin suhteellisen myöhään.

Joululomaa vielä jäljellä kivasti, ei tarvitse puolellakaan ajatuksella ajatella työasioita.

Aijee, kevättä kohti mennään jo lujaa. Aivan ihanaa, niin ihanaa.

Heikunkeikku

• Anonyymi

Enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi, että tämä keskustelupalsta olisi metsästysmaa.

Jos aloittaja on ollut täällä saalista jahtaamassa, niin onkin parempi suunnistaa muualle, koska me osaamme jo väistellä ansojasi.

Tervemenoa uusille apajille!

Tuskin kukaan edes pirauttaa kyyneltäkään tai väläyttää leveää hymyäänkään perääsi.

kylmätotuus

• Minusta tämä on ihan kiva palsta ja en kyllä saattohoidossakaan näkisi palstan olevan.
      Meistä kirjoittajistahan palstan vointi on kiinni pitkälti. Hoidetaan hyvin niin palsta elää :D:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe