60v nainen on seksikäs ?

Anonyymi

Jos pitää itsestään huolta fyysisesti.

28

1465

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viime kesänä tapasin tuollaisen rouvan lenkillä. Kun nyt olen muutaman kerran tehnyt lähempää tuttavuutta, niin kyllä kuosit ovat pysyneet kohdillaan. Ei roiku,eikä retkota ja pimppi kuin 18 tytöllä. Liekö sekin elin treenaamisen tulosta.

      • Anonyymi

        Se miten roikkuu jne ei aina ole oma valinta vaan osin myös aivan perhetaustaista. Ei ihminen aina aivan kaikkeen voi itse vaikuttaa!


    • Anonyymi

      Joo, mutta noita on tosi harvassa.

    • Anonyymi

      Sellaista elämä on. Kolmevitosella kapakkaristeijällä roikkuu kaikki, naamasta alaspäin.

    • Olispa kiva tavata, osaan hieroa öljyillä iho tarvii myöskin hoitoa.Onhan se ihmisen suurin elin.

    • Anonyymi

      Aika nolla kommentoi tuo aloitus. Tottakai se on noin. Katsoo vaikka alastonsuomea ja niin tuollainen päälle 55v- ja siitä yli niin kyllä ne voi olla hotteja.

    • Olisihan se upeaa tavata/tutustua tällaiseen vanhempaan Helsinkiläisdaamiin...😉
      -mielummin ykailöön,joka viihtyy nahassa😋

      • Anonyymi

        Sulla ei EDES se,siksihän täällä trollaatkin😆


    • Anonyymi

      Eiköhän naiset parane vanhetessa,itse olen 70 leski saman ikänen ois paikalaan,eikä tyttösiä tässä iässä kun ei enään tarvi hosua

      • Anonyymi

        Minäkin naisihminen olen yli kuuskymppinen. Eilen asioin ihan asiallisissa asioissa venäläisen naisen kanssa. Hän näki syntymäaikani paperista....ja reaktio oli hurja..säikähdin...hän melkein huusi " herranjumala miten kaunis suomalainen nainen ja...tuon ikäinen!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin naisihminen olen yli kuuskymppinen. Eilen asioin ihan asiallisissa asioissa venäläisen naisen kanssa. Hän näki syntymäaikani paperista....ja reaktio oli hurja..säikähdin...hän melkein huusi " herranjumala miten kaunis suomalainen nainen ja...tuon ikäinen!!!!

        Tuollaisen naisen kanssa kun pääsisi alkuun vaikka ihan kahville... näkisi,miten luistaa ja synkkaako ; ) Saa ottaa yhteyttä-> tuo sininen nimmari @suomi24.fi


    • Anonyymi

      Kyllä Kyllä...Itsellä on 60v ihana nais-ystävä, ja todella paikat kunnossa.
      155 pitkä ja 50kg. pienet ihanat tisut. Ja tiukka on tavarakin....Käyttää joskus sexyjä asujakin. (alusasut. Nahkaleggarit yms...)
      Hänestä riittäis muillekin...M55. Pks

      • Olisi kiva vaikka käydä esim. kahvilla kanssanne,
        toivottavasti ystävättärelläsi olisi silloinkin nahkaleggarit jalassa ; ) sähköpostia saa laittaa...


      • Niin tuo sininen ät suomi24.fi


      • Mitenkäs teihin saisi sitten yhteyden?


    • Anonyymi

      On seksikäs. Paljon on hymystä kiinni ja pieni rietas asenne ei ole haitaksi.

    • Anonyymi

      missä päin nainen asustellee,jos pk seudulla,antasin hierontoja öljyllä.Itse voin liikua autolla.

    • Anonyymi

      kyllä vieläkin vanhempi kuin 60 on seksikäämpi ei kaikkien iäkkäämpien naisten tarvii juosta lenkkipololoilla iäkkäämpi nainen on aina seksikäs vanhuus kunniaan

      • Anonyymi

        Aika harvassa on ehkä yli 60:siä ja seksiä haluavia tai siihen nautintoon uskaltautuvia. Olen reilusti yli kuuskymppinen nainen ja minulla laaja samanikäisten ja vanhempien naisten ystäväporukka, erilaisia harrastuksia yhdessä. Useimmat ovat sitä mieltä, että ei seksiä enää missään nimessä, eikä missään muodossa.
        Vitsillä olen heittänyt, että kokeilkaas hieman nuorempaa vierasta, se vaan naurattaa heitä. Eivät usko minunkaan sitä " uskaltavan tehdä" :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika harvassa on ehkä yli 60:siä ja seksiä haluavia tai siihen nautintoon uskaltautuvia. Olen reilusti yli kuuskymppinen nainen ja minulla laaja samanikäisten ja vanhempien naisten ystäväporukka, erilaisia harrastuksia yhdessä. Useimmat ovat sitä mieltä, että ei seksiä enää missään nimessä, eikä missään muodossa.
        Vitsillä olen heittänyt, että kokeilkaas hieman nuorempaa vierasta, se vaan naurattaa heitä. Eivät usko minunkaan sitä " uskaltavan tehdä" :)

        Olisikos sinulla tilaa uudelle nuoremmalle tuttavuudelle? Jos vaikka sattuisit vielä asumaan Uudenmaan alueella niin se olisi ihanne tutustumisen kannalta...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika harvassa on ehkä yli 60:siä ja seksiä haluavia tai siihen nautintoon uskaltautuvia. Olen reilusti yli kuuskymppinen nainen ja minulla laaja samanikäisten ja vanhempien naisten ystäväporukka, erilaisia harrastuksia yhdessä. Useimmat ovat sitä mieltä, että ei seksiä enää missään nimessä, eikä missään muodossa.
        Vitsillä olen heittänyt, että kokeilkaas hieman nuorempaa vierasta, se vaan naurattaa heitä. Eivät usko minunkaan sitä " uskaltavan tehdä" :)

        No, uskaltaisitko/ haluaisitko?


      • Anonyymi
        Salaseuraasalaa kirjoitti:

        No, uskaltaisitko/ haluaisitko?

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

        No mutta kiva, mä voin kerätä koiranpaskaa sulle vaikka viis kiloo, saisit erikoishintaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa

        Sitähä ihteään sullahan on jo pää täynnä.


    • Anonyymi

      Sama henkilö tällä videolla https://youtu.be/cX8QSeHsm-o

    • Anonyymi

      Jospa tänään nautttais hieman viiniä...ja mistäpä sitä tietää, jos emäntä innostuis vieraasta? Ollaan se 55/60 pari....Toki parinvaihtokin saattais kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Tietysti pitäähän sitä akasta vanhoilla päivillä tehdä pershoro sairasta


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe