itselle ei tunnu olevan niin helppoa. Nyt taas aika seuraavaan näkemiseen tuntuu iäisyydeltä.
Hyvähän se on jos pystyt unohtamaan ja jatkamaan
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sulla seuraava näkeminen jo sovittu. Onnellinen oot jos on.
- Anonyymi
ite en nähny ihastus 3.6 vuotee ja ei ees mahollisuuta kysyy siltä tykkäässe must ees
- Anonyymi
En pysty! Jos unohtaminen on helppoa silloin tuskin on ollut vahvaa rakastumista..
n>m- Anonyymi
Niin, kyllä minustakin tuntuu että olen rakastunut. Ei tällaista ole ollut kenenkään toisen kanssa. Eikä siihen auta kuin yksi asia ja se ei ole tänne kirjoittaminen.
- Anonyymi
Kyllä valehtelisin jos väittäisin, etteikö olisi kiva nähdä ensi viikolla, odotan paljon sitä. Tykkään niin paljon tavastaan saada minut hymyilemään ja oloni hyväksi 💝
- Anonyymi
Iäisyys on täälläkin edessä. Ja eteenpäin yritän ponnistella vain, koska ei ole muutakaan vaihtoehtoa. Työtä se vaatii, eikä se ole helppo tie. Sanat, joiden perusteella itseäni liikutaan on sanottu irl. En siis perusta elämääni mielikuvituksen varaan.
Jos hän olisi sanonut, että tunteita on, mutta hän tarvitsee aikaa, odottaisin. Odottaisin sen aikaa kun tarvitsee. Ei minulla ole itseni takia mihinkään kiire. Toivottomuuteen en voi kuitenkaan jäädä makaamaan, se polttaisi minut riekaleiksi.- Anonyymi
Noin juuri toivoisin että hän reagoisi, tilanteen huomioden. Toivotaan parasta.
- Anonyymi
Pyydän anteeksi tätä päivää :) Tiedätkö milloin olisi mahdollisuus, onnistuisiko venää tänään?
- Anonyymi
Siis vielä tänään..
- Anonyymi
Mikä onnistuisi vielä tänään? Eikö olisi parempi kysyä oikeassa elämässä? Kysyisit varmasti oikealta henkilöltä. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä onnistuisi vielä tänään? Eikö olisi parempi kysyä oikeassa elämässä? Kysyisit varmasti oikealta henkilöltä. 😂
Juu itse ainakin kyllä aion kysyä ihan oikealta henkilöltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807