Nainen on kaunis

Anonyymi

No, kertokaas kuka on Jämsän kaunein 30-40 ikävuoden välillä oleva naikkonen?

22

1519

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

yks citymarketin kassa on aika hyvän näköinen.

• Anonyymi

En tiedä onko se joku hoitsu. Mutta nätit silmät ja hyvät ryntäät. Onkohan vapaa?

• Anonyymi

Ei ole vapaa, styylaa minun kanssani. Ei ole myöskään hoitsu, hän työskentelee kumikikkelitehtaalla tuotetestaajana.

• Anonyymi

Missähän ne Jämsän komiat miehet piileksii,eipä oo näkynny ku kaljamahoja lökäpöksyjä.

• Anonyymi

Kokemuksen syvällä rinta-äänellä - varoittaisin niistä "kauneimmista naisista"! Kaikille luojan luomille on nimittäin annettu sama "kauhallinen" ominaisuuksia, eli jos nainen on kaunis, on se jostain muusta pois.
      Itse nain nuorena kauniin naisen, josta olin äärettömän mustasukkainenkin, mutta todellinen luonne paljastuikin vasta kypsemmällä iällä, josta olen loppuelämäni kärsinut.
      Nyt kaduttaa, kun en tyytynyt nuorena niihin "tavallisen" näköisiin, hyväluonteisiin ja mukaviin naisiin, joita oli silloin "kiikarissa".
      Tiivistettynä, älkää sokeutuko naisten kauneudesta, vaan luonteesta, sillä se kauneus on katoavaista, mutta luonne säilyy läpi elämän...

• Anonyymi

Näin miehenä olen himoinnut kaveri naista. On kaunis ja iloinen . Pitää naistaan huonosti ja ei ymmärrä miten ihanan naisen on saanut itselleen. Odotan kun nainen jättää hänen ja isken heti tähän kinkkuun. Mies ei ole minkään näköinen luonne narsitsi ihmettelen miten nainen on koskaan häneen ihastunut. Keskustelu edelliseen kirjoitukseen. Jos olet loppuelämän muka kärsinyt miksi olet vielä hänen kanssaan?????? Jos olet oman elämäsi pilannut. Anna hänelle elämä jota on ehkä hän sinulle ehdottanut....

• Anonyymi

Ja mikähän on sinun luonteesi ja näkösi kun et tyytynyt tavallisen näköisiin, hyväluonteisiin ja mukaviin naisiin. suoralainen suomalainen perse. Pidät itseäsi naisen yläpuolella. Suomalainen perus juntti . Jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla pyytää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin miehenä olen himoinnut kaveri naista. On kaunis ja iloinen . Pitää naistaan huonosti ja ei ymmärrä miten ihanan naisen on saanut itselleen. Odotan kun nainen jättää hänen ja isken heti tähän kinkkuun. Mies ei ole minkään näköinen luonne narsitsi ihmettelen miten nainen on koskaan häneen ihastunut. Keskustelu edelliseen kirjoitukseen. Jos olet loppuelämän muka kärsinyt miksi olet vielä hänen kanssaan?????? Jos olet oman elämäsi pilannut. Anna hänelle elämä jota on ehkä hän sinulle ehdottanut....

Kun kaunis nainen ottaa ja vie, ei siinä voi kun "vikistä", sitten kun pirtti on täynnä mukuloita, niin eipä siitä niin vaan lähde kumpikaan, vaikka se "lähtö-lupakin" olisi annettu puolin ja toisin :)

• Anonyymi

Luuseri olet jos pirtti täynnä lapsia ja nyt itket et voi lähteä elämään omaa elämää. Voi vaimo parkaa joutuu vielä yhtä lasta hoitaan sinua. Häpeä mies

• Anonyymi

Kohtalo toveri täällä, Viruhotellin likat ei nalkuta.

• Anonyymi

Kansanedustajakaan ei ole hassumpi.....

• Anonyymi

No..eiköhän se kauneus ole katsojan silmässä.! Ja moni kakku päältä kaunis! Vanhoja sanontoja jotka pitävät yhä paikkansa.

• Anonyymi

AIRA SAMULIN

• Anonyymi

Mun muija...ehdottomasti :)

• Anonyymi

Lenita airisto.

• Anonyymi

Niistä nahkoista on tehty jo parit rukkaset, mitkä Lenitan naamasta on kiristelty niskan puolelle.

• Anonyymi

vitut ole

• Anonyymi

Ei tänne saa ees kirjottaa..

• Anonyymi

Ei kukaan jämsäläinen vosu!!

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe