No, kertokaas kuka on Jämsän kaunein 30-40 ikävuoden välillä oleva naikkonen?
Nainen on kaunis
22
1519
Vastaukset
- Anonyymi
yks citymarketin kassa on aika hyvän näköinen.
- Anonyymi
En tiedä onko se joku hoitsu. Mutta nätit silmät ja hyvät ryntäät. Onkohan vapaa?
- Anonyymi
Ei ole vapaa, styylaa minun kanssani. Ei ole myöskään hoitsu, hän työskentelee kumikikkelitehtaalla tuotetestaajana.
- Anonyymi
Missähän ne Jämsän komiat miehet piileksii,eipä oo näkynny ku kaljamahoja lökäpöksyjä.
- Anonyymi
Kokemuksen syvällä rinta-äänellä - varoittaisin niistä "kauneimmista naisista"! Kaikille luojan luomille on nimittäin annettu sama "kauhallinen" ominaisuuksia, eli jos nainen on kaunis, on se jostain muusta pois.
Itse nain nuorena kauniin naisen, josta olin äärettömän mustasukkainenkin, mutta todellinen luonne paljastuikin vasta kypsemmällä iällä, josta olen loppuelämäni kärsinut.
Nyt kaduttaa, kun en tyytynyt nuorena niihin "tavallisen" näköisiin, hyväluonteisiin ja mukaviin naisiin, joita oli silloin "kiikarissa".
Tiivistettynä, älkää sokeutuko naisten kauneudesta, vaan luonteesta, sillä se kauneus on katoavaista, mutta luonne säilyy läpi elämän...- Anonyymi
Näin miehenä olen himoinnut kaveri naista. On kaunis ja iloinen . Pitää naistaan huonosti ja ei ymmärrä miten ihanan naisen on saanut itselleen. Odotan kun nainen jättää hänen ja isken heti tähän kinkkuun. Mies ei ole minkään näköinen luonne narsitsi ihmettelen miten nainen on koskaan häneen ihastunut. Keskustelu edelliseen kirjoitukseen. Jos olet loppuelämän muka kärsinyt miksi olet vielä hänen kanssaan?????? Jos olet oman elämäsi pilannut. Anna hänelle elämä jota on ehkä hän sinulle ehdottanut....
- Anonyymi
Ja mikähän on sinun luonteesi ja näkösi kun et tyytynyt tavallisen näköisiin, hyväluonteisiin ja mukaviin naisiin. suoralainen suomalainen perse. Pidät itseäsi naisen yläpuolella. Suomalainen perus juntti . Jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla pyytää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin miehenä olen himoinnut kaveri naista. On kaunis ja iloinen . Pitää naistaan huonosti ja ei ymmärrä miten ihanan naisen on saanut itselleen. Odotan kun nainen jättää hänen ja isken heti tähän kinkkuun. Mies ei ole minkään näköinen luonne narsitsi ihmettelen miten nainen on koskaan häneen ihastunut. Keskustelu edelliseen kirjoitukseen. Jos olet loppuelämän muka kärsinyt miksi olet vielä hänen kanssaan?????? Jos olet oman elämäsi pilannut. Anna hänelle elämä jota on ehkä hän sinulle ehdottanut....
Kun kaunis nainen ottaa ja vie, ei siinä voi kun "vikistä", sitten kun pirtti on täynnä mukuloita, niin eipä siitä niin vaan lähde kumpikaan, vaikka se "lähtö-lupakin" olisi annettu puolin ja toisin :)
- Anonyymi
Luuseri olet jos pirtti täynnä lapsia ja nyt itket et voi lähteä elämään omaa elämää. Voi vaimo parkaa joutuu vielä yhtä lasta hoitaan sinua. Häpeä mies
- Anonyymi
Kohtalo toveri täällä, Viruhotellin likat ei nalkuta.
- Anonyymi
Kansanedustajakaan ei ole hassumpi.....
- Anonyymi
No..eiköhän se kauneus ole katsojan silmässä.! Ja moni kakku päältä kaunis! Vanhoja sanontoja jotka pitävät yhä paikkansa.
- Anonyymi
AIRA SAMULIN
- Anonyymi
Mun muija...ehdottomasti :)
- Anonyymi
Lenita airisto.
- Anonyymi
Niistä nahkoista on tehty jo parit rukkaset, mitkä Lenitan naamasta on kiristelty niskan puolelle.
- Anonyymi
vitut ole
- Anonyymi
Ei tänne saa ees kirjottaa..
- Anonyymi
Ei kukaan jämsäläinen vosu!!
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760