Mulla ei ole elämää.

Anonyymi

Pakko taas avautua, mulla ei ole mitään elämää, kun loppu parisuhde ja tyttöystävä otti eron. Oon tullut hulluksi ja käytös muuttunu tosi pahaksi, saan hermoromahduksia ja oon ilkee. Ihan kamala olla yksin. EI ainukttakaan kaveria, kukaan ei ota yhteyttä, samaa kierttä vuodesta toiseen teen pätkätöitä 2-3 kk sit oon taas työtön sit pätkätöitä, en jaksa enää ku en saa pysyvää paikkaa. Haluaisin löytää naisen mutta ei niitä kiinnosta koskaa. oon 34 v mies. Oon iha hukassa ja en kasva aikuseksi, En saa naista ja oon aina yksin. En mä tiedä enää mitä tehdä. tekis mieli lihoo 200 kg, ja istua ja tuijottaa seinään kotona.

11

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis on diagnooseja ja masentunut olen, ja kaikenlaista. Syön venlafaxin ssri lääkettä.

• Anonyymi

Samalainen homma paitsi en ole töissä ja olen 26 muija lähti kalppimaan jo vuosia sitten siihen tössäs kaikki

• Anonyymi

Ei muuta kun tanssimaan ja iskemään uusi tyttöystävä!
      Siitä se lähtee taas elämä rullaamaan!
      Uusi rakkaus ja uusi elämä!

• Anonyymi

Joo muttakun ei naisille kelpaa...

• Anonyymi

Ensin pitäisi yrittää saada itsensä kuntoon ennenkuin onnistuu sitomaan hyvän parisuhteen.
      Toinen ihminen ei jaksa kauaa katsoa toista jos tämä on epävakaa ja sekoilee jollain tavalla.

Itsekin nuorempana olin aina sekaisin, viinasta ja lääkkeistä, ei siinä pahemmin parisuhteista mitään tullut, jotain lyhyitä juttuja oli.

Silloin kun pärjää itsensä kanssa niin silloin on helpompi pärjätä muidenkin kanssa.
      Ihmissuhteet ovat vaikeimpia asioita elämässä kun tarkemmin miettii asiaa.

Menettäminenkään ei ikinä tunnu hyvältä, se masentaa kun tulee ero ja tuntuu että maailma kaatuu päälle mutta eteenpäin pitää vaan pötkiä.
      Aina voi ajatella että mikä meni pieleen, voisiko seuraavalla kerralla yrittää toimia vähän eri tavalla. Ja tärkeintä on ettei yritä liikaa, antaa kaiken mennä omalla painollaan.

Nuoruus on hyvää aikaa ja voi antaa itselleen luvan kokeilla kaikkea kivaa. Ei ole mikään pakko kovin nuorena edes aloittaa mitään tosi vakavaa suhdetta. Tietysti jotkut siihen pystyvät tai haluavat tosissaan.

Se ei ole kuitenkaan maailmanloppu jos joskus eroja tulee, moni löytää hyvän tyttö-/poikakaverin jossain vaiheessa.
      Tsemppiä kaikille!

• Anonyymi

Parisuhde ei ole mikään vättämättömyys. Omaan napaan tuijottelukaan ei ole hyväksi, joten kannattaa alkaa tehdä jotain hyväntekeväisyyttä. Kiitollisuuden osoitukset toisten taholta ja toisten iloinen mieli piristää omaa oloakin.

• Anonyymi

Emmä saa tätä elämää ikinä kuntoo, 2 työpäivää nii taas jään työttömäks, kohta loppuu rahat, ei ole mitään elämää. Mitäs sitte. Ei ole ainuttakaan kaveria. Kaikki vihaa mua. Mt ongelmia en saa naista ja haluaisin vaan kuolla.

• Anonyymi

Sama homma, oon kohta 31, nainen jätti ja koko elämä romahti lopullisesti. Mäkin olen ilkee ja saan usein hermoromahduksia ja haudon katkeria ajatuksia niitä ihmisiä kohtaan jotka on joskus mua paskasti kohdellut. Oon niin masentunut etten jaksa enää nousta sängystä ylös kuin joskus myöhään iltapäivällä. Valvon kaikki yöt, välillä itken ja juon vaan viinaa. Työtön oon ollut aina mut ei mulla silti taloudellista hätää ole, sekään ei silti lohduta pätkääkään kun en pysty enää iskemään tyttöystävää itselleni. Uskalla enää edes lähestyä naisia kun tietää että pieleen se aina menee teki niin tai näin.

AhdistunutMies

• Anonyymi

Lisäksi tässä on kaikkea muutakin todella ahdistavaa paskaa elämässä, läheisen sairastelua sun muuta että ei tässä kyllä jaksa enää yhtään mitää. Tekis mieli tappaa itsensä kun vuosi vaihtuu. Tietäs vaan miten. Suomessa kukaan välitä ja apua ei saa joten parempi olis kuolla pois.

AhdistunutMies

• Anonyymi

Enpä tiedä - ei sitä oikein jaksa hakea jotain seuraa sen takia, että voisi sitten sen myötä paremmin. Tuntuisi joltain ihmisten käyttämiseltä elannokseen sellainen.

Toisaalta ei jaksa muutenkaan kyllä lähestyä ketään - voi sitten ennemmin pahoin yksin vaan. Kuolee hitaasti jne.

Sanotaan nyt, että se on kyllä myös ihan täyttä paskaa, että "pitää ensin rakastaa itseä ennen kuin voi rakastaa muita". Tavallaan sisältää kyllä sen yhden (pintapuolisen) ajatuksen, ettei ihmisistä voi tehdä jotain laastareita, mutta muuten lopulta ihan lahopäiden papukaijatoistoja tuokin "viisaus", varsinkin yleisimmissä esitysyhteyksissään. Tasan kukaan täällä ei rakasta ensin itseään ja sitten vasta muita.

Itsekin olen siis eronnut. Mies. Kai sitä jonkun kumppanin, naisen voisi saadakin, mutta ei oikein jaksa etsiä. Matkan pitäisi olla mielekäs, ei sitä pelkän välineellisyyden, päämäärän tähden viitsi edes alkaa taittamaan...

• Anonyymi

...Toisin sanoen asia on kai niin, että toiset ihmiset eivät jaksa enää erityisemmin kiinnostaa minua.

Tässä koko ajassa on hyvin vähän mitään kiinnostavaa ylipäätään, ehkä tuo liittyy siihen. Hyvin vähän mitään näkymiä tai edes epätodennäköisiä toivoja, joiden tähden tässä maailmassa kiinnostaisi erityisemmin elää ylipäätään.

Muuten en ole mitenkään välinpitämätön ihminen, päin vastoin ennemmin. Ehkä juuri siksi tämä aika ei tarjoa enää mitään, mikä tuntuisi jossain.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5140
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1643
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1479
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1406
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1205
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1110
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      827
    10. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      16
      827
    Aihe